abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14292548
Ik ben altijd al geïnteresseerd geweest in fotografie, maar heb helaas nooit echt de apparatuur tot m'n beschikking gehad om zelf iets moois te creëren, daarom wil ik ergens een goedkope oude spiegelreflex kopen om wat te experimenteren en een beetje te kunnen knippen. Op dit moment heb ik een Pentax Espio 105g waar ik altijd m'n vakantiekiekjes mee maak, maar verder is hij voor weinig doeleinden geschikt Vooral de autozoom is enigszins vervelend en opstandig, want hij maakt overal haarscherpe foto's van, behalve van m'n geliefde brommer

Aangezien ik verder wel voor de volle 100 procent tevreden ben over die camera, zou ik graag verder willen met een oude pentax. Ik heb alleen geen enkel idee wat voor camera je moet regelen om een tijdje mee te kunnen spelen. Ik weet dus ook niet of er op iedere spiegelreflex een functie zit om de sluitertijd handmatig in te stellen etc.

Zoals je al hebt kunnen lezen ben ik een behoorlijke noob daarom vraag ik jullie hulp en expertise om me te begeleiden met het kopen van een oud beestje. Misschien heeft iemand van jullie zelfs nog wel iets liggen waar hij vanaf wil Aangezien ik toch een arme student blijf, wil ik het budget wel binnen de 100 euro houden, aangezien ik in het begin ook wel behoorlijk wat zinloze (lees: mislukte ) foto's zal nemen wordt het me anders te duur. Wat ik graag als functies zou hebben zijn instelbare sluitertijd, flits, handmatige scherpstelling (heb je sowieso wel met oude camera's dunkt me) en eventueel een zoomlens. Weet niet of dat mogelijk is met m'n budget maargoed, niet geschoten.....

En nu ga ik slapen, het begint me een beetje te draaien voor de ogen. Must be the beer

daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  zaterdag 1 november 2003 @ 02:29:52 #2
56483 wingerd
p l a s t i c f a c e
pi_14292560
Ik heb nog wel een Minolta Dynax 3000i voor je - een oudje dat zowel volautomatisch schiet, als manual. M.n. die manual is interessant als je eea wilt beginnen...

BTW dat is geen cheapass camera...

De slaap van de Rede brengt Monsters voort.
Welterusten.
pi_14292575
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 02:29 schreef wingerd het volgende:
BTW dat is geen cheapass camera...
Dat is dan wel een klein probleem aangezien ik geen cent aan m'n kont te krassen heb. Wat noem je niet goedkoop?
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_14292859
quote:
Op zaterdag 1 november 2003 02:31 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Dat is dan wel een klein probleem aangezien ik geen cent aan m'n kont te krassen heb. Wat noem je niet goedkoop?

Wat moet je nou met een camera als je voor minder geld een Biostabil kan kopen.

Wees verstandig investeer in de toekomst.

Soldaat bij de verbindingsdienst
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 1 november 2003 @ 10:02:05 #5
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_14293747
Ik kan uiterst goedkoop twee dingen bieden:

1 Het Grote Ik Zoek Een Digitale Camera Topic deel 5

2

Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: