Aangezien ik verder wel voor de volle 100 procent tevreden ben over die camera, zou ik graag verder willen met een oude pentax. Ik heb alleen geen enkel idee wat voor camera je moet regelen om een tijdje mee te kunnen spelen. Ik weet dus ook niet of er op iedere spiegelreflex een functie zit om de sluitertijd handmatig in te stellen etc.
Zoals je al hebt kunnen lezen ben ik een behoorlijke noob daarom vraag ik jullie hulp en expertise om me te begeleiden met het kopen van een oud beestje. Misschien heeft iemand van jullie zelfs nog wel iets liggen waar hij vanaf wil
Aangezien ik toch een arme student blijf, wil ik het budget wel binnen de 100 euro houden, aangezien ik in het begin ook wel behoorlijk wat zinloze (lees: mislukte
) foto's zal nemen wordt het me anders te duur. Wat ik graag als functies zou hebben zijn instelbare sluitertijd, flits, handmatige scherpstelling (heb je sowieso wel met oude camera's dunkt me) en eventueel een zoomlens. Weet niet of dat mogelijk is met m'n budget maargoed, niet geschoten.....
En nu ga ik slapen, het begint me een beetje te draaien voor de ogen. Must be the beer
BTW dat is geen cheapass camera...
quote:Dat is dan wel een klein probleem aangezien ik geen cent aan m'n kont te krassen heb.
Op zaterdag 1 november 2003 02:29 schreef wingerd het volgende:
BTW dat is geen cheapass camera...
quote:Wat moet je nou met een camera als je voor minder geld een Biostabil kan kopen.
Op zaterdag 1 november 2003 02:31 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Dat is dan wel een klein probleem aangezien ik geen cent aan m'n kont te krassen heb.
Wat noem je niet goedkoop?
Wees verstandig investeer in de toekomst.
1 Het Grote Ik Zoek Een Digitale Camera Topic deel 5
2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |