Mijn collega zegt AZ met 0-1....
Jullie ????
on-topic: een zwaar bevochten 2-1
[Dit bericht is gewijzigd door Poehee op 31-10-2003 10:23]
en terecht, AZ is in vorm.
quote:We zullen zien...
Op vrijdag 31 oktober 2003 10:23 schreef Vulcanus het volgende:
020 toch wat nerveus ????![]()
en terecht, AZ is in vorm.
quote:lijkt me wel, of in een van beide centrale topics, anders kan je iedere week 9 aparte topics openen
Op vrijdag 31 oktober 2003 10:31 schreef PogueMahone het volgende:
waar moet het heen dan? live-verslagen?
quote:Jij hebt de wedstrijd ook al gezien ?
Op vrijdag 31 oktober 2003 10:23 schreef Poehee het volgende:
Ajaz - AZ: 1-2 (met in de vierde minuut een doelpunt voor AZ)
quote:hmm, zal ik maar vast de linkjes geven?
Op vrijdag 31 oktober 2003 10:34 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
lijkt me wel, of in een van beide centrale topics, anders kan je iedere week 9 aparte topics openen
Live verslagen HCE # 82
Het AZ topic
Het enige echte AJAX topic, deel 34
Ik had trouwens graag naar deze wedstrijd gewild, want mijn vriendin is Ajaxaanhanger, en ik ben al erg lang een notoire teletekstazsupporter, maar er waren al geen kaartjes meer te krijgen.
quote:uit de FAQ
Op vrijdag 31 oktober 2003 11:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dit is de nummer 1 tegen de nummer 2. Als PSV-Ajax al tig topics heeft dan mag er hier eik wel een heel forum voor geopend worden.Ik had trouwens graag naar deze wedstrijd gewild, want mijn vriendin is Ajaxaanhanger, en ik ben al erg lang een notoire teletekstazsupporter, maar er waren al geen kaartjes meer te krijgen.
quote:Open niet teveel topics over elke wedstrijd die je favoriete club of voetbalspeler wint, wanneer dat ook makkelijk in algemene topics kan. Voor grote voetbal-evenementen , zoals EK/WK voetbaltournooien/kwalificaties, Championsleaguewedstrijden en dergelijke zullen aparte topics door ons geopend worden, als dat althans niet al door een andere poster gedaan is.
quote:Ik wil mijn crewvriendjes niet tegen de schenen schoppen, dus onthoud ik me wijzelijk van commentaar.
Op vrijdag 31 oktober 2003 11:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
uit de FAQ
[..]
maar ach ja, daar hebben we de toto voor
quote:Zaterdag 1 Nov. bedoel je.. en nog bedankt voor je commentaar in me andere topic die nu DICHT is...
Op vrijdag 31 oktober 2003 10:25 schreef Tony_Montana67 het volgende:
2 november, Ajax-AZ. De enige echte topper.
Uitslagen van de laatste jaren maar ja resultaten uit het verleden....
quote:het verbaast me dat deze nog open is
Op vrijdag 31 oktober 2003 11:23 schreef Kupoi het volgende:
Zaterdag 1 Nov. bedoel je.. en nog bedankt voor je commentaar in me andere topic die nu DICHT is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |