Ik heb deze versterker aangeschaft omdat ik hem voor de laagweergave wilde gaan gebruiken. Deze versterker gekozen om hij betaalbaar was en voor het geld bizar goed gebouwd. Zo zit er o.a. een heel erg dikke ringkerntrafo in en is de voeding volledig dual-mono. De klankeigenschappen zijn dan ook bijzonder goed en neutraal, niet minder dan de betere hifimerken, maar voor een schappelijke prijs.
Helaas voor mij is het niet goed mogelijk laag en mid-hoog op een zelfde volume te krijgen waardoor ik de versterker te koop zet.
De versterker is 4 maanden oud en heeft hooguit drie avonden gedraaid.
Als je hem eerst wil beluisteren dan sluit ik hem graag voor je aan.
Hier kun je meer lezen over deze versterker en de opbouw.
Vraagprijs ¤ 100,-
Af te halen in Groningen, versturen kost ¤ 10,- (versterker weegt 13,5 kg. )
[Dit bericht is gewijzigd door Puur op 31-10-2003 15:56]
en waar is ie op te halen?
Oh ja, af te halen in Groningen en versturen kost ¤ 10,- (versterker weegt 13,5 kg. )
Want die Koda is helemaal niets minder dan een willekeurige NAD. Kost alleen minder. Typisch dat mensen nog steeds een voorkeur voor NAD of HK hebben terwijl deze hun versterkers ook gewoon in China bij een OEM fabriekje in elkaar laten flansen.
Er is wel beter, maar dat kost veel geld. NAD werkt ook nog steeds op een niveau waarbij niet de allerbeste componenten worden gebruikt. Verder heeft de Koda nog een heel erg mooie aluminium behuizing met een goede warmte afvoer, dat kun je van NAD niet eens zeggen. Alleen er staat Koda op, dat schijnt blijkbaar niet goed te zijn. Hebben de reclame boys van NAD het toch goed gedaan.
quote:95 incl.
Op vrijdag 31 oktober 2003 22:56 schreef Puur het volgende:
Laten we daar maar ex verzenden van maken, dan is 'ie voor jouw.
Je ex hoef je niet naar me te verzenden; die heb ik er zelf nog wel een paar...
Hij is verkocht. Slotje.
[Dit bericht is gewijzigd door Puur op 01-11-2003 15:49]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |