abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14262439
Begin toch echt de laatste tijd af te vragen of dat ze Cupido's pijlen niet eens moeten afnemen. Heb ik eindelijk een hele leuke meid gevonden, waar het ook nog goed mee klikt (we zijn collega's). Vindt ze me wel lief/leuk, maar ben haar type niet. Zelfs een vriendschap zit er waarschijnlijk niet in, zij is bang dat zij bij mij dan verwachtingen wekt.

Ze is nu ziek en heb haar al een aantal dagen niet gezien. Ik mis haar aanwezigheid, haar geur, haar lach, haar stem. Terwijl ik weet dat dit niet wederzijds is

Ik probeer afstand te houden, maar dit is zo verdomde moeilijk.

Ik weet het op ieder potje......Nou van mij mag je dat potje heel diep ergens instoppen

Van het weekend stappen. Kan niet wachten om mij te bezuipen en te pletter te roken.

Waarom bestaat er liefde als het zo KUT voelt.

pi_14262483
Sterkte!
  donderdag 30 oktober 2003 @ 22:39:23 #3
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_14262538
Just stay strong and try to move on dude
pi_14262571
zuipen en te pletter roken is altijd relaxed op zulke momenten hè?
Energy!
pi_14262593
hij werkt teminste wel
\o/
pi_14262599
GVD wat heb je gelijk man!!
pi_14262608
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 22:35 schreef AMADEUZ het volgende:

Van het weekend stappen. Kan niet wachten om mij te bezuipen en te pletter te roken.

Me too!!
Dura lex sed Lex
pi_14262654
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 22:39 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Just stay strong and try to move on dude
Probeer ik ook, maar 't is zo verdomde moeilijk. Dan heb je ook nog van die collega's die je proberen te koppelen. Want ze vinden ons een leuk stel samen.

Liefde symptomen - Slapeloosheid, lusteloos, slecht eet patroon en als maar denken aan die ene persoon

Ben onderhand in 4 kilo afgevallen.

pi_14262679
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 22:35 schreef AMADEUZ het volgende:
Begin toch echt de laatste tijd af te vragen of dat ze Cupido's pijlen niet eens moeten afnemen. Heb ik eindelijk een hele leuke meid gevonden, waar het ook nog goed mee klikt (we zijn collega's). Vindt ze me wel lief/leuk, maar ben haar type niet. Zelfs een vriendschap zit er waarschijnlijk niet in, zij is bang dat zij bij mij dan verwachtingen wekt.

Ze is nu ziek en heb haar al een aantal dagen niet gezien. Ik mis haar aanwezigheid, haar geur, haar lach, haar stem. Terwijl ik weet dat dit niet wederzijds is

Ik probeer afstand te houden, maar dit is zo verdomde moeilijk.

Ik weet het op ieder potje......Nou van mij mag je dat potje heel diep ergens instoppen

Waarom bestaat er liefde als het zo KUT voelt.

Wat is er in godsnaam mis aan een vriendschapsband
Als zij iedereen op deze manier behandelt...
"Ik wil niet bevriend met je zijn, omdat je dan wel es zou kunnen denken dat ik iets meer verlang, en btw je bent mijn type niet...?"
Tja, toffe meid....
Dus sluit ze enkel vriendschap met mensen die hààr type zijn, en met wie zij evt een relatie wil ???? Not done....
En voor jou Amadeuz : kop op !
The more you ignore me, the closer I get. You're wasting your time... (Morrissey)
  donderdag 30 oktober 2003 @ 22:48:44 #10
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_14262783
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 22:45 schreef impulsje het volgende:

[..]

"Ik wil niet bevriend met je zijn, omdat je dan wel es zou kunnen denken dat ik iets meer verlang, en btw je bent mijn type niet...?"
Tja, toffe meid....

Ja inderdaad.
Op die manier maakt ze niet veel vrienden lijkt me.
Maar he wie ben ik????
pi_14262796
Klote voor je..

Het meisje in kwestie wil gewoon helemaal niks meer met je te maken hebben, anders had ze best vrienden willen blijven.

Het kan niet altijd van twee kanten komen

Sterkte

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  donderdag 30 oktober 2003 @ 22:50:18 #12
53108 Amano
Beertje Bruin
pi_14262817
Heb bij mijn vorige vriendin min of meer hetzelfde gehad, had het gevoel dat het niet 100% wederzijds was, uiteindelijk had ze me gedumpt zonder reden (vraag me nogsteeds af wrom). Heb echt een half jaar met een kut gevoel gelopen, heb alles geprobeert om vanaf te komen uiteindelijk door gewoon vaak met vrienden te stappen vanafgekomen.
Heb echt een jaar angst gehad om opnieuw te beginnen, had zoiets van fuck them all maar heb sinds kort een andere vriendin waarbij ik wel het gevoel heb dat alles wederzijds is dus de spreekwoord van op elke potje pas een... is zo fout nog niet, althans in mij geval zeker niet.
Ps als je het portje ergens die in steekt kan je er moeilijk een deksel op draaien . BTW wij waren klasgenoten.

Veel sterkte verder en optimistisch blijven he!!

Niet op me tiepfouten letten plz. Heb nogal RSI probleemje

[Dit bericht is gewijzigd door Amano op 30-10-2003 22:52]

Death is the greatest thing in life, that's why we save it for last!
  donderdag 30 oktober 2003 @ 22:50:49 #13
30023 Junglist4Real
DnB-Addicts Crew®
pi_14262829
Ja dat is het "leuke" van liefde, het kan je de gelukkigste persoon ter wereld laten voelen maar ook de ongelukkigste.
Hocus Pocus, iedereen kan toveren..............
pi_14262831
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 22:44 schreef AMADEUZ het volgende:

[..]

Probeer ik ook, maar 't is zo verdomde moeilijk. Dan heb je ook nog van die collega's die je proberen te koppelen. Want ze vinden ons een leuk stel samen.

Liefde symptomen - Slapeloosheid, lusteloos, slecht eet patroon en als maar denken aan die ene persoon

Hehe, ik kon het zelf geschreven hebben!
Zuigt big time idd, lekker op een zuipen zetten morgen

suc6 iig

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 30 oktober 2003 @ 22:51:13 #15
18188 Unknown_Drunk
We doppen er nog 1
pi_14262840
Bummer............ vergeet het en leef verder
The most serious case of alcohol abuse is leaving some remains in your glass !!.....**LuvYa if i lose you , I lose myself** .......
pi_14262872
Hmm, 4 kilo afgevallen he..

Wordt tijd dat cupido hier eens langs komt dan

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  donderdag 30 oktober 2003 @ 22:52:58 #17
35413 Gozaru_X
The Ultimate Foxy Fix!
pi_14262878
De reden waarom vrouwen dodelijker zijn dan mannen.
So Now You Know!
pi_14262903
tja...

maar goed.. wie weet... vrouwen kunnen op een rare manier spontaan van gedachten veranderen.. :S

Squeeky.net
pi_14262910
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 22:40 schreef energizer het volgende:
zuipen en te pletter roken is altijd relaxed op zulke momenten hè?
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  donderdag 30 oktober 2003 @ 22:56:47 #20
61240 Fucking_Retard
tuuuduuduu! The idiots...
pi_14262951
oh ik ben echt altijd zo blij dat ik echt al veel vriendinnen heb gehad en nu dan ook gelukkig ben met de liefde van mijn leven. Vooral als ik dit soort dingen lees van mensen die nog nooit iemand hebben gehad en waar de toekomst er ook echt helemaal niet rooskleurig voor uit ziet...

Wordt echt zoo gelukkig nu. Maarja, ik ga nu maar lekker naast mijn vriendinnetje kruipen, lekker warm met zijn 2en in bed... Tis veel te koud boven de dekens.. Haar lekker helemaal tegen me aandrukken..

hmmmmmm

yes, we're talking about the idiots
  donderdag 30 oktober 2003 @ 22:57:56 #21
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_14262974
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 22:56 schreef Fucking_Retard het volgende:
oh ik ben echt altijd zo blij dat ik echt al veel vriendinnen heb gehad en nu dan ook gelukkig ben met de liefde van mijn leven. Vooral als ik dit soort dingen lees van mensen die nog nooit iemand hebben gehad en waar de toekomst er ook echt helemaal niet rooskleurig voor uit ziet...

Wordt echt zoo gelukkig nu. Maarja, ik ga nu maar lekker naast mijn vriendinnetje kruipen, lekker warm met zijn 2en in bed... Tis veel te koud boven de dekens.. Haar lekker helemaal tegen me aandrukken..

hmmmmmm

Flikker op kneus
pi_14262975
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 22:44 schreef AMADEUZ het volgende:

[..]

Ik ga er ook kapot aan. *Zucht*
pi_14263094
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 22:56 schreef Fucking_Retard het volgende:

hmmmmmm

En toen werd je wakker in je kamer omringd door allerlei hard geworden dubieuze doekjes hans teeuwen
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_14263278
Ik kan helaas niet meer zeggen dan dat ik het probleem volledig ken. Heb me er inmiddels met veel moeite toch overheen gezet allemaal. Al zijn we gelukkig nu wel gewoon vrienden. Maar het is en blijft een kl*t* situatie en het doet veel pijn om gewoon niet "goed genoeg" te zijn.
Protected by Witchcraft
pi_14264186
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 22:45 schreef impulsje het volgende:

[..]

Wat is er in godsnaam mis aan een vriendschapsband
Als zij iedereen op deze manier behandelt...
Tja, toffe meid....
Dus sluit ze enkel vriendschap met mensen die hààr type zijn, en met wie zij evt een relatie wil ???? Not done....
En voor jou Amadeuz : kop op !

Als je het zo uitlegt lijkt het idd een bitch, maar zo is het niet gegaan.

We hebben/hadden een goede band, we hoeven elkaar niks te zeggen en we weten waar we beiden over denken. etc. (zie ook topic Flirten, maar hoe weet ik dat het meer is.....). Ik had via via al vernomen dat ze me wel heel lief vond, maar ik was haar type niet. Vorige week dan toch de stoute schoenen aangetrokken en heb haar mee uitgevraagd. Met een vriendschap was ik ook al heel blij geweest. Maar omdat zij bang was dat ik meer zou verwachten en hierdoor de werkrelatie op het spel kwam te staan heeft zij er van af gezien.

Hoor ik achteraf dat een andere manelijke collega (6 jaar ouder) haar ook mee uit had gevraagd. Midden op een afgelegen vlakte . Nu is hij boos op haar omdat ze het aanbod heeft afgewezen. Ik dacht dat ik die collega kon vertrouwen, maar je draait je om en krijgt een dolk in je rug. Hij wist hoe ik over haar dacht. Waar ik mij het meest aan irriteer is dat hij elke leuk uitziende meid denkt te kunnen krijgen en zich daar ook nog naar gedraagd.

Ik denk dat ze door bovenstaande "geintje" terughoudend is geworden. Ze heeft dit tussen de regels door wel laten doorschemeren.

quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 23:11 schreef Dryw.Filtiarn het volgende:
[...] Maar het is en blijft een kl*t* situatie en het doet veel pijn om gewoon niet "goed genoeg" te zijn.
Helemaal mee eens.

@Fucking_Retard Je naam zegt voldoende.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')