Splinter, Splinter, Splinter!!
quote:Zo denk ik er ook over. Ik bedoel, die singles staan ook op het album. Ik snap zowiezo het idee van singles eigenlijk helemaal niet. Ik koop Offspring albums omdat ik het goede muziek vind, en omdat ik respect heb voor The Offspring (Bijvoorbeeld rond het Napster-gebeuren), en omdat ik solidair met ze ben. Ze verdienen mijn geld
Singles boeien me niet zoveel.
Eerst had ik ook lange tijd alleen maar gedownloade MP3tjes. Maar na een tijdje kocht ik toch in korte tijd alle albums 'CAUSE THEY RULE!
Ixnay On The Hombre had ik ergens de eerste maand gekocht toen hij uitkwam, omdat ik nog niet meteen wist dat er een nieuw Offspring album uitwas.
Americana en Conspiracy heb ik meteen de eerste dag gekocht. (Splinter ook).
quote:Same thing here.
Op zaterdag 8 november 2003 19:45 schreef smash789 het volgende:[..]
Eerst had ik ook lange tijd alleen maar gedownloade MP3tjes. Maar na een tijdje kocht ik toch in korte tijd alle albums 'CAUSE THEY RULE!
Ik heb een hele tijd gehad dat ik geen muziek kocht. Maar na een tijdje heb ik alle albums in 1x gekocht
ik heb americana en huck it
ik las wel ergens over een live dvd O_O
quote:Live in New York is dat volgens mij... Die heb ik ooit proberen te bestellen, maar die was uit de roulatie... Dus niet te bestellen...
Op zaterdag 8 november 2003 22:56 schreef iDex het volgende:
ik las wel ergens over een live dvd O_O
En toen dacht ik: Ze zenden het wel op tv uit.
Ja, 3 hele nummers, en een interview. Zend dan ipv dat interview nog 2 andere numemrs uit.
en woodstock 99 hbek nog op vid staan:D
ook wel lachen concert...killing the BSB
Germany 1997 (Net na release van Ixnay)
Woodstock 1999
Wembley 2001
Pinkpop 2001 (Was ik bij )
quote:Die heb ik op de computer staan.
Op zondag 9 november 2003 14:38 schreef crN het volgende:
Ik heb op video:Germany 1997 (Net na release van Ixnay)
quote:Ik heb de eerste 3 op CD en van pinkpop heb ik de uitzending (dus 3 fuckin nummers
Op zondag 9 november 2003 14:38 schreef crN het volgende:
Ik heb op video:Germany 1997 (Net na release van Ixnay)
Woodstock 1999
Wembley 2001
Pinkpop 2001 (Was ik bij)
Wembley was hetzelfde concert dat ze in Brussel deden (zelfde tour) dus daar ben ik ook soort van bij geweest
quote:
Op zondag 9 november 2003 20:16 schreef NRK het volgende:
en ik heb 'n piemel
weer ontopic gaan?
volgens mij halen we het nog net een nieuw topic te beginnen voor splinter te vinden is
quote:Ik dacht het wel jah.
Op zondag 9 november 2003 20:17 schreef dunic het volgende:
was 't nou woodstock 99 dat Dexter een bierflesje of wat anders tegen zn kop aan kreeg? Schrikken man..
Moest ie ff zijn zonnebril van recht zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |