abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_972119
Volgens het nieuws op 3FM staan er voor Pinkpop 2002 al weer drie hele grote bands te trappelen. Dat had Jan Smeets tenminste verteld aan 3FM.
Over welke bands heeft die het dan!?!? Welke Pinkpop waardige bands kunnen we volgend jaar nog groot noemen!?!?

De enige drie die ik kan verzinnen zijn:
Faithless
Pearl Jam
Live

Iig drie bands die nog wel een jaartje (heel) 'groot' blijven! Kunnen de geruchten over 2002 al beginnen...

dinsdag 5 juni 2001 @ 09:10:59 #2
12077 Milldennium
Dacht het wel he!
pi_972255
quote:
Op dinsdag 05 juni 2001 07:03 schreef calvobbes het volgende:
Volgens het nieuws op 3FM staan er voor Pinkpop 2002 al weer drie hele grote bands te trappelen. Dat had Jan Smeets tenminste verteld aan 3FM.
Over welke bands heeft die het dan!?!? Welke Pinkpop waardige bands kunnen we volgend jaar nog groot noemen!?!?
Mijn eigen nog beginnende bandje "FumoFobia" natuurlijk
Tjippe Hippe HipHop
  dinsdag 5 juni 2001 @ 11:17:57 #3
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_972747
wat dacht je van..

REM
Faithless
Metallica
Korn

pi_972769
Nick Drake!

oh ja, die leeft niet meer

pi_972825
Lijkt me niet dat Pearl Jam zo staat te trappelen om een concert te geven op een festival wat vergelijkbaar is met Roskilde.

Er zal wel Metallica tussen zitten, die komen dan ook vast uit met een nieuwe CD.

dinsdag 5 juni 2001 @ 13:00:44 #6
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_973370
Het zullen wel de afhakers van dit jaar zijn:
The Orb
Ziggy Marley
Living End
Sunna
De mensen zijn gek geworden
  dinsdag 5 juni 2001 @ 17:59:25 #7
3878 Vork
Manisch creatief
pi_975480
quote:
Op dinsdag 05 juni 2001 13:00 schreef Da hopman het volgende:
-skip-
Sunna
De drummer is acuut uit de band gestapt. dit was ook de reden van afzeggen. sunna is een koele band met een hele goeie drummer. deze maakte de band toch wel een beetje. Ik ben benieuwd of ze ene goeie drummer kunnen vinden voor die tijd, anders is het absoluut het iende voor deze groep.

Ik dnek zelf als je en grote naam kunt noemen van een band die terug is:

REM
The Prodigy

voor 2002 dan.

dinsdag 5 juni 2001 @ 18:15:41 #8
5324 SHARKYKING
 More than you think you are
pi_975646
100% zeker zijn dat volgens mij Faithless, Live en Korn
Komen alledrie met een nieuwe cd.
Metallica zeker weten niet, dit stond namelijk vanochtend in het ad:

Op dus naar Smeets. Geduldig legt de 53-jarige festivaldirecteur uit dat hij bands als Metallica ‘niet des Pinkpops' vindt: “Dan waren we nòg sneller uitverkocht dan nu al het geval was, maar wij zoeken het in een mengeling van verfijnde pop en het positieve, zwaardere grunge-werk.”

-=( Take the way home that leads back to Sullivan Street)=-
  dinsdag 5 juni 2001 @ 18:17:27 #9
3878 Vork
Manisch creatief
pi_975657
quote:
Op dinsdag 05 juni 2001 18:15 schreef SHARKYKING het volgende:
100% zeker zijn dat volgens mij Faithless, Live en Korn
Komen alledrie met een nieuwe cd.
Metallica zeker weten niet, dit stond namelijk vanochtend in het ad:
Live zalwel jah. Als die een nieuwe cd hebben komen ze vastwel. Altijd leuk. T wordt hopen op Faithless als Afsluiter. Dat zal echt gaaf worden dan!
  dinsdag 5 juni 2001 @ 18:45:31 #10
7114 incubus
The Cult DIVX king
pi_975817
niet weer live die heb ik al zo vaak gezien...vroeger waren ze altijd wel leuk maar het is die vent een beetje in zijn bol geslagen met zijn zweverige gedoe. Geef mij maar eens een nieuwe band die je lekker kan verassen
010
  dinsdag 5 juni 2001 @ 19:21:19 #11
3878 Vork
Manisch creatief
pi_976068
quote:
Op dinsdag 05 juni 2001 18:45 schreef incubus het volgende:
niet weer live die heb ik al zo vaak gezien...vroeger waren ze altijd wel leuk maar het is die vent een beetje in zijn bol geslagen met zijn zweverige gedoe. Geef mij maar eens een nieuwe band die je lekker kan verassen
Jah gezien z'n texten heeftie inderdaad de laatste tijd een overdosis aan Love ne Peace gehad ofzo
  dinsdag 5 juni 2001 @ 19:21:28 #12
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_976069
Ja live dus zeker weten nu, met die nieuwe cd die eraan zit te komen. Korn zal dan ook wel een nieuwe cd hebben..
  dinsdag 5 juni 2001 @ 20:47:27 #13
10090 waspman
life is sweet
pi_976621
hij zal K-Otic wel geboekt hebben.... en Chemical Brothers...

sinds die opmerkingen over The Verve vind ik 'm niet meer zo sympathiek... (hij noemde ze een 'grote teleurstelling', 'slechte afsluiter' en 'saai')

pi_976822
quote:
Op dinsdag 05 juni 2001 20:47 schreef waspman het volgende:
sinds die opmerkingen over The Verve vind ik 'm niet meer zo sympathiek... (hij noemde ze een 'grote teleurstelling', 'slechte afsluiter' en 'saai')
Dat ben ik toch best wel met hem eens! Ik vond The Verve ook behoorlijk tegenvallen. Ze stonden te spelen als een stelletje ongeinterreseerden zoutzakken met supersterallures. En dat terwijl ze toevallig één nr 1 hit hebben gehad. Echt denderend klonk het ook niet
  dinsdag 5 juni 2001 @ 21:33:24 #15
10090 waspman
life is sweet
pi_976927
quote:
Op dinsdag 05 juni 2001 21:15 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dat ben ik toch best wel met hem eens! Ik vond The Verve ook behoorlijk tegenvallen. Ze stonden te spelen als een stelletje ongeinterreseerden zoutzakken met supersterallures. En dat terwijl ze toevallig één nr 1 hit hebben gehad. Echt denderend klonk het ook niet

je bent nu, denk ik, in de war met Radiohead...
pi_977062
quote:
Op dinsdag 05 juni 2001 18:15 schreef SHARKYKING het volgende:
[...] Op dus naar Smeets. Geduldig legt de 53-jarige festivaldirecteur uit dat hij bands als Metallica ‘niet des Pinkpops' vindt: “Dan waren we nòg sneller uitverkocht dan nu al het geval was, maar wij zoeken het in een mengeling van verfijnde pop en het positieve, zwaardere grunge-werk.
Aaaaaaaaarrrrhgggg! Heeft die Smeets nou nog niet door dat die vreselijke klote grunge-stroming allang weer op z'n retour is! Daar zit toch echt niemand op te wachten! Kappen met die rotzooi... Heel erg blij dat dat nu een beetje voorbij is, wordt het nog een beetje gestimuleerd door die ranzige bejaarde die totaal geen muzieksmaak heeft. Hou nou toch op! Grunge heeft al genoeg schade aangericht. Die post-grunge bandjes uit Nederland (krezip, kane, anouk om er maar een paar te noemen) verpesten nu alle Nederlandse kids... Denken dat dit goed is...worden beinvloed en gehersenspoeld...Dat komt dadelijk nooit meer goed. Daar gaan jaren overheen om dat weer te herstellen...
gratis en voor niet
pi_977473
quote:
Op dinsdag 05 juni 2001 21:33 schreef waspman het volgende:

je bent nu, denk ik, in de war met Radiohead...

Nee hoor absoluut niet.

Bij Radiohead accepteer ik het dat het geen spetterende show al la Limp Bizkit is. Zij beleven hun muziek in hunzelf, lijkt het!
Van een band als The Verve, die (in 1998 dus) voor elkaar kreeg dat hun naam in hun eigen lettertype bovenaan T-shirts, aankondigingen e.d. kreeg, had ik wel wat meer enthousiasme verwacht dan verplicht nummertjes afwerken. Ze maakten van zichzelf een groep met sterrenstatus en maakte die absoluut niet waar!

pi_977501
Jeezus ik zie t volgend jaar wel hoor, je staat ermee op en je gaat ermee naar bed
Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
pi_977513
quote:
Op dinsdag 05 juni 2001 22:57 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Nee hoor absoluut niet.

Bij Radiohead accepteer ik het dat het geen spetterende show al la Limp Bizkit is. Zij beleven hun muziek in hunzelf, lijkt het!

Mooi gezegd . Ze beleven het in ieder geval op hun eigen manier. Ik heb the Verve helaas niet gezien, maar wel stukje gehoord en dat klonk toch niet zo slecht? Vond ik niet tenminste.
  dinsdag 5 juni 2001 @ 23:05:22 #20
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_977514
The Hives , die gaven een echt rockend concertje of, o, die komen op Lowlands
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_989436
De 3 zijn:

Korn
Aerosmith
Metallica

pi_990229
quote:
Op donderdag 07 juni 2001 16:00 schreef Sjimmie het volgende:
De 3 zijn:

Korn
Aerosmith
Metallica

Mooi rijtje, maareuhh... Zitten wel allemaal in hetzelfde "hoekje" (hardrock/metal) en wie is dan de afsluiter van de drie!?!? Wordt "oorlog" tussen Aerosmith en Metallica!
pi_990727
Ik denk:
KoRn
Rammstein/Live/Faithless (laat faithless de zondag afsluiten op Hoofdpodium!)
Prodigy (laat de Prodigy dan de maandag afsluiten!)

Iig ga ik eindelijk weer Prodigy live zien vandaag namelijk kaartje gekocht voor lowlands

YEAH!!

pi_990859
* K-otic
* Anouk (dan met geheel gouden kunstgebit)
* Kane

?

Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
pi_993433
Als Jan Smeets over grote namen heeft dan bedoeld hij geen Anouk & Faithless.

Eerder dus Korn en Metallica!!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')