quote:Vandaag was de opening van het nieuwe centrum. De klanderij!
Op donderdag 30 oktober 2003 14:30 schreef Renard het volgende:
Bij alle Mediamarkt's moet je lang voor de kassa staan
quote:Vanmiddag nog geen minuut bij MM ArenA
quote:voordringen mag niet...
Op donderdag 30 oktober 2003 14:32 schreef devv05 het volgende:[..]
Vanmiddag nog geen minuut bij MM ArenA
quote:Jij zou toch al in je lunchpauze gaan???
Op donderdag 30 oktober 2003 15:33 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ga zo nog ff kijken.
Zal wel idioot druk zijn.
quote:Arnhem ook
Op donderdag 30 oktober 2003 14:33 schreef okkie-man het volgende:
Eindhoven krijgt ook een Mediamarkt als het goed is
quote:Ik moest eten.
Op donderdag 30 oktober 2003 15:34 schreef Twoflower het volgende:[..]
Jij zou toch al in je lunchpauze gaan???
quote:Zelfs tussen 17:00 en 18:00 (etenstijd) was het nog druk. Veel plezier.
Op donderdag 30 oktober 2003 17:19 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
ik ga vana ff.ben benieuwd hoe druk het is
De DVD's die op de achterkant staan zijn stuk voor stuk goedkoper bij de MediaMarkt ArenA...
quote:In Hengelo komt er ook een, bij de IKEA.
Op donderdag 30 oktober 2003 18:42 schreef Hyperdude het volgende:
In Nordhorn zit er ook ééntje, loont vaak wel als je een paar grote/dure dingen gaat aanschaffen.
Ik heb bijna elke dag die gasten van verschillende media markten aan de lijn We leveren spullen aan ze.
Ik ben daarna nog even naar het BCC geweest om te zeggen dat ik bij hun een senseo had gekocht voor 69,95 en hij nu 55 was bij de MM. En bij BCC krijg je dan dus het verschil en 25% van het verschil terug. Ik hoorde daar dat het BCC zelf de prijs die dag al 2 keer omlaag gegooit had, eerst naar 57,95 en later naar 54 euro. (heb nu dus een senseo voor 50 euro en een beetje)
Ze vertelden daar ook dat er geen mensen meer de mediamarkt inmochten op last van de brandweer en dat ze de mensen met drangrekken buiten hielden.
Wel leuk, want het BCC en de MM zitten vlak bijelkaar, maar beide met een laagste prijs garantie. Dus dat gaat nog een leuke prijzenslag worden.
quote:Ik ben al 3 keer in Utrecht bij de MM geweest, en ook een paar keer in Aachen, en kon iedere keer vlot doorlopen hoor.
quote:Bij BCC gingen ze gisteren na een persoonlijk bezoekje aan MM 2 euro onder de prijs zitten van de aanbiedings-DVD speler van de MM. Vervolgens heeft MM bij BCC de volledige voorraad van dit artikel opgekocht......en dat allemaal op 1 dag...
Op vrijdag 31 oktober 2003 12:00 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik ben daarna nog even naar het BCC geweest om te zeggen dat ik bij hun een senseo had gekocht voor 69,95 en hij nu 55 was bij de MM. En bij BCC krijg je dan dus het verschil en 25% van het verschil terug. Ik hoorde daar dat het BCC zelf de prijs die dag al 2 keer omlaag gegooit had, eerst naar 57,95 en later naar 54 euro. (heb nu dus een senseo voor 50 euro en een beetje)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |