abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 juni 2001 @ 23:53:17 #1
8277 Boudi
Always Coca Cola
pi_971241
Wie gaan er allemaal? Ik ga allebei de keren, ik heb er zin in!

Maar wie weet wat ze gaan spelen zo ongeveer? Ik hoorde dat het een soort greatest hits tour is omdat hij een Best of Bon Jovi Live CD heeft uitgebracht?

tot dinsdag / woensdag!

Met of zonder mayonaise?
pi_972206
Ik vertrek zo meteen naar amsterdam om dan vanavond er naar toe te gaan,
maareuh, ga jij beide keren??????? geld teveel? of fan ?? Ik vind het wel lachen om mee te maken maar om nou te zeggen van ohh ik ga 2 keer, nah nee......
maybe komt die martijn of marijn uit dat zing huisje in 't voor programma, ow happy joy, zolang ze maar niks anders alten vervallen....

en nope, geen flauw idee welke nummers ze allemaal gaan dopen, we'll see.....
have fun

dinsdag 5 juni 2001 @ 11:11:45 #3
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_972719
Ik ga vanavond. Ik ben geen fan ofzo, maar het lijkt me wel leuk om de band zien op te reden. Bon Jovi is volgens mij 1 van de weinige bands die nog een beetje laten zien dat ze plezier op het podium hebben.

Als je kijkt bij de tour-sectie van www.bonjovi.com dan kun je de setlists zien van de laatste shows. Ze spelen best nog veel nummers van Crush, dus het is niet speciaal een Greatest Hits tour. En ze openen met One Wild Night mijn favoriete nummer

Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
pi_972815
* Fannetje gaat morgen
  dinsdag 5 juni 2001 @ 15:24:07 #5
10835 KneD
 Martian Messenger
pi_974204
grmpfhrggggggg,

ik wil ook......'t was weer es veel te snel uitverkocht

maar toch veel plezier gewenst voor iedereen die wel een kaartje heeft kunnen bemachtigen!!

Not to touch the earth, not to see the sun, nothing left to do but run, run, run.....let's run
pi_974492
quote:
Op dinsdag 05 juni 2001 15:24 schreef KneD het volgende:
grmpfhrggggggg,

ik wil ook......'t was weer es veel te snel uitverkocht

maar toch veel plezier gewenst voor iedereen die wel een kaartje heeft kunnen bemachtigen!!

Onzin, 6 juni was idd snel uitverkocht, maar 5 juni niet hoor... dus je had mákkelijk een kaartje kunnen hebben
  dinsdag 5 juni 2001 @ 17:05:54 #7
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_974982
kijk ook even op http://www.bonjovi.nl
pi_977095
Ik ga morgen, en heb er 'zo'n zin in!! Pure jeugdnostalgie *zwijmel*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 5 juni 2001 @ 22:26:54 #9
10835 KneD
 Martian Messenger
pi_977289
quote:
Op dinsdag 05 juni 2001 16:00 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Onzin, 6 juni was idd snel uitverkocht, maar 5 juni niet hoor... dus je had mákkelijk een kaartje kunnen hebben

hmmmm, tja, ik heb het niet geprobeerd, maar hoorde dat het was uitverkocht, en heb het toen niet zelf gecheckt...das wel balen.

en ik hoor *&%$## net dat een kennis van mij die helemaal geen bon-jovi fan is met iemand meekan naar het concert, nota bene in een sky-box.

ik heb blijkbaar toch de verkeerde contacten,
Ik zal de volgende keer maar wat beter op moeten letten.

Not to touch the earth, not to see the sun, nothing left to do but run, run, run.....let's run
  dinsdag 5 juni 2001 @ 23:52:01 #10
331 Merel
Be here now.
pi_977941
Ik mag ook mee.. met Arma
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  FOK!fossiel dinsdag 5 juni 2001 @ 23:53:32 #11
8443 cptmarco
it's captain...
pi_978017
Ik ga morgen (6 juni dus). Heb er best zin in om ze weer eens live te zien.

Tomorrow is a great day to Rock 'n Roll!!!!

pi_978467
Ik ga heeel mischien 6 juni (vandaag)
Me zus heeft mischien nog een kaartje over
GOT Rulez!!!
  woensdag 6 juni 2001 @ 11:02:26 #13
1573 Kipman
pi_979574
Ik ben al geweest

Als niet BJ-fan heb ik me toch redelijk vermaakt. De muziek begon me naar een uur toch wel een beetje te vervelen. Maar de band gaf verder wel een goed optreden en was vermakelijk om naar te kijken. Vooral Jon was grappig om naar te kijken.

En ze speelden bijna alle nummers die ik ook goed vind, zoals One Wild Night, Hey God, Captain Crash, It's My Life, Keep The Faith.

[Dit bericht is gewijzigd door Kipman op 06-06-2001 11:43]

pi_984967
wha, ik ben dus gisteren geweest, echt toppertje!!!!! dat was dus echt heeeeeelemaal geweldig!!!!!! en Boudi, ik kom terug op mijn woordne,ik zou zo nog een keertje gaan. echt geweldig!!!!!!!!!!

een sfeertje en al... maar goe, ik zal nog wel verslag uit doen, nu te moe, (nog niet geslapen.....)

ps.... de treinreizigers van 5 juni: blijf voortan toch van die noodrem af

ow jha, kheb we vast paar foto's ergens, http://ns3.chello.cx
trusten

FOK!fossiel donderdag 7 juni 2001 @ 10:35:31 #15
8443 cptmarco
it's captain...
pi_987013
Gisteravond naar BJ geweest. Ik stond op een geweldige plek in het voorste vak. We stonden recht voor het podium.

Ik vond het een erg goed optreden, alle hits kwamen voorbij.

Ik heb mij prima vermaakt.

donderdag 7 juni 2001 @ 10:40:28 #16
1573 Kipman
pi_987048
quote:
Op woensdag 06 juni 2001 23:35 schreef devilman_ het volgende:

ow jha, kheb we vast paar foto's ergens, http://ns3.chello.cx
trusten

Jammer dat je weinig van BJ op die foto's ziet. Ik stond zelf best goed vooraan, maar wel helemaal rechts. Ook ik heb foto's gemaakt en hopen dat die een beetje gelukt zijn.
pi_987461
Bon Jovi roeléért!

Gisteren voor het eerst, voor mijn doen, laat naar een Bon Jovi concert gegaan (In Landgraaf '96 zat ik de avond van tevoren al voor de deur en in Oostende in '00 om 8.00 's-morgens).

We waren om ongeveer half vijf bij de ArenA, net op het tijdstip dat de mensen naar binnen werden gelaten. Meteen merkte ik het gigantische voordeel van wat later komen... geen geduw, geen getrek, geen geren... héérlijk

Eenmaal binnen zijn we een beetje links van het podium gaan zitten. Ik ging even een rondje lopen en heb maar liefst vijf bekenden gezien, waaronder Armageddon en Merel, waarmee ik nog een tijdje heb staan praten

Tot ongeveer kwart voor zes hebben we lekker kunnen zitten, daarna ging iedereen staan. Om zes uur begon Kane. Eerlijk gezegd was ik er niet kapot van. Dinand zingt erg onverstaanbaar en hij was de hele tijd buiten mijn gezichtveld...

Na slechts 35 minuten hield Kane het al voor gezien en kregen we iets later Anastacia. Wat heeft dat mens een stem zeg Ik vond het wel een goede opwarmer voor Bon Jovi, al werden de mensen pas echt enthousiast toen ze een duet zong met Richie Sambora Haar nummers zijn redelijk eentonig, maar toch wel goed aan te horen

En om iets over half negen was het dan eindelijk zover, Bon Jovi kwam op met hun laatste hit "One wild night". En het publiek ging helemaal uit z'n dak... ik vond het echt super om daar eens een keer helemaal tussen te staan (anders sta ik altijd helemaal vooraan)

Een geweldig concert volgde, met alle toppers zoals Living on a prayer, Bed of roses, Bad medicine, Keep the faith, Blaze of glory, Lay your hands on me en noem maar op.
Het publiek was tijdens het hele concert ontzettend enthousiast, en terecht, want het concert was echt fantastisch.

Om kwart over tien begonnen ze afscheid te nemen, maar kwamen vervolgens nog twee keer terug met een toegift. En het allergaafste was dat ze afsloten met mijn all-time favoriete Bon Jovi nummer, Wanted, dead or alive. Mijn dag kon toen al helemaal niet meer stuk

Nog helemaal nagenietend van het concert liepen we rond kwart over elf met de hele meute richting station Duivendrecht. En zoals ik al verwachtte was het véél te druk, zeker omdat de NS geen extra treinen in had gezet.

Na heel wat trein ("willen alle mensen die niet naar Nijmegen of Arnhem moeten nu uitstappen") en spoor ("alle Den Bosch-E'hoven reizigers naar spoor 5." "Oh nee, toch weer naar spoor 8" ) wisselingen en door een lollig iemand die maar aan de noodrem bleef trekken vertrokken we uiteindelijk rond één uur naar Utrecht. Vervolgens moest de hele meute daar weer overstappen om naar Den Bosch/E'hoven te kunnen komen.
Uiteindelijk waren we iets over 2 uur in Den Bosch, taxi gepakt, en rond half drie lag ik in m'n bed.

Ondanks het hele NS gedoe was het een geweldige dag.. met een concert om nooit meer te vergeten

donderdag 7 juni 2001 @ 11:42:05 #18
1573 Kipman
pi_987498
Speelden ze Bed Of Roses? Die speelden ze de avond ervoor niet.

Ik vond het zelf wel tof dat ze best veel nummers van Crush speelden.

pi_987638
quote:
Op donderdag 07 juni 2001 11:42 schreef Kipman het volgende:
Speelden ze Bed Of Roses? Die speelden ze de avond ervoor niet.
Jazeker, en het publiek was dolenthousiast
quote:
Ik vond het zelf wel tof dat ze best veel nummers van Crush speelden.
Crush vind ik persoonlijk de minst goede cd van Bon Jovi, maar gelukkig speelden ze vooral de nummers die ik wel leuk vind. Helaas ook "Say it isn't so" (), maar dat mocht de pret niet drukken
  donderdag 7 juni 2001 @ 12:09:43 #20
1573 Kipman
pi_987656
Zelf heb ik een beetje mijn buik vol van al die bekende nummers, zoals Livin On A Prayer, Shot Trough The Heart en zelfs Wanted Dead Or Alive. Daarom vond ik het wel verfrissend dat ze wel 6 nummers speelden van Crush. En tot mijn verassing speelden ze 'Hey God', wat ik hun beste nummer vind.
pi_987663
Is het geluid nou een beetje goed in de ArenA?

Als er zo'n flapdrol gaat zingen voordat Ajax speelt is het namelijk niet om aan te horen. Nu snap ik ook wel dat dat niet te vergelijken is, maar ook voorgaande jaren waren daar met concerten nogal wat klachten over.

O+. Ripley. O+.
  donderdag 7 juni 2001 @ 12:14:40 #22
1573 Kipman
pi_987685
quote:
Op donderdag 07 juni 2001 12:11 schreef Smike het volgende:
Is het geluid nou een beetje goed in de ArenA?

Als er zo'n flapdrol gaat zingen voordat Ajax speelt is het namelijk niet om aan te horen. Nu snap ik ook wel dat dat niet te vergelijken is, maar ook voorgaande jaren waren daar met concerten nogal wat klachten over.

Het geluid was zeker niet goed. De bass en drums overheersten nogal en de gitaar was bijna niet te horen. Niet dat 't het publiek wat uitmaakt. Die kwamen toch alleen maar om Bon Jovi te zien.
  donderdag 7 juni 2001 @ 12:20:15 #23
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_987716
quote:
Op donderdag 07 juni 2001 12:14 schreef Kipman het volgende:

[..]

Het geluid was zeker niet goed. De bass en drums overheersten nogal en de gitaar was bijna niet te horen. Niet dat 't het publiek wat uitmaakt. Die kwamen toch alleen maar om Bon Jovi te zien.

Nou ik kwam toch voornamelijk voor de muziek hoor...en het geluid was toch wel heel erg redelijk iig veel beter als voorgaande jaren maar er hing dan ook wel een installatie om U tegen te zeggen
  donderdag 7 juni 2001 @ 12:26:50 #24
331 Merel
Be here now.
pi_987749
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_987750
quote:
Op donderdag 07 juni 2001 12:09 schreef Kipman het volgende:
Zelf heb ik een beetje mijn buik vol van al die bekende nummers, zoals Livin On A Prayer, Shot Trough The Heart en zelfs Wanted Dead Or Alive. Daarom vond ik het wel verfrissend dat ze wel 6 nummers speelden van Crush. En tot mijn verassing speelden ze 'Hey God', wat ik hun beste nummer vind.
Hey God speelden ze bij ons weer niet

Maar ja, ik vond het toch wel geweldig

Ik vond het geluid overigens best goed, in het Gelredome is het bijv. veel slechter.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')