hoorde ooit is een verhaal over een doktorsleerling en dat ging niet echt goed
quote:Te lopen o.a
Op woensdag 29 oktober 2003 23:42 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ach, je moet maar zo denken. Waar gebruik je die dingen voor he..
quote:idd ik heb het nu voor de 2e keer
Op woensdag 29 oktober 2003 23:43 schreef Varr het volgende:
Jezus ingegroeide teennagels zuigen, ik bleek na een tijdje daar er ergens ook nog een stuk teennagel in mn teen zit, allemaal scherpe bebloede instrumenten om me heen, en maar prikken en steken.
quote:euh, evenwicht !
Op woensdag 29 oktober 2003 23:42 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ach, je moet maar zo denken. Waar gebruik je die dingen voor he..
quote:je moet opletten met het afknippen van teennagels...je moet aan beide kanten een hoekje overlaten..hierdoor groeit ie niet in
Op woensdag 29 oktober 2003 23:41 schreef Steve-O het volgende:
Bah ben nerveus
moet morgen naar de dokter voor me ingegroeide teen nagel
En krijg niet me normale dokter , Maar 1 in opleiding die aan me teen gaat zitten rukken
Hoop dat ik nog een teen overhou
succes morgen bij de doc.
Wanneer verdoving uitwerkt gaat het kloppen maar ik had verder geen pijn.
Ik heb wel verhalen gehoord van mensen die niet goed werden van pijn duzzz
de drie dagn daarna kan je niet of nauwelijks lopen..
suc6 iig!
quote:Thnx
Op woensdag 29 oktober 2003 23:44 schreef Famas het volgende:[..]
je moet opletten met het afknippen van teennagels...je moet aan beide kanten een hoekje overlaten..hierdoor groeit ie niet in
quote:Je kunt ze het beste helemaal recht afknippen. Wat veel mensen verkeer doen is ze een beetje rond afknippen.
Op woensdag 29 oktober 2003 23:44 schreef Famas het volgende:[..]
je moet opletten met het afknippen van teennagels...je moet aan beide kanten een hoekje overlaten..hierdoor groeit ie niet in
Kleine troost: vriendin van mij is huisarts in opleiding en zij is een prima arts hoor!
quote:ja ik heb het dus al eerder gehad
Op woensdag 29 oktober 2003 23:45 schreef Nimitz het volgende:
don't worry. Ook gehad. in 1x 2 tenen gedaan. Je krijgt verdoving (dat voel je wel in je bot gaan). Daarna lekker liggen en de chirurg knipt en snijdt wat, wikkelt je in en daarna even wachten. Vervolgens lekker liggen op de bank en verwend wordenWanneer verdoving uitwerkt gaat het kloppen maar ik had verder geen pijn.
Ik heb wel verhalen gehoord van mensen die niet goed werden van pijn duzzz
quote:
Op woensdag 29 oktober 2003 23:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sterkte SteveKleine troost: vriendin van mij is huisarts in opleiding en zij is een prima arts hoor!
Ik heb trouwens altijd wat met me voete/tenen
quote:http://forum.fok.nl/showtopic.php/388238/1/35
Op woensdag 29 oktober 2003 23:54 schreef Varr het volgende:
Wrom rop je dat stuk teennagel er gewoon zelf niet uit, gewoon goed wrikken met een naald, en dan iets om de nagel mee te pakken.
wil hem er wel aftrekken maar groeit dan wel terug
quote:Fuck, dan zit er ik over een tijdje weer mee.
Op woensdag 29 oktober 2003 23:56 schreef Steve-O het volgende:[..]
wil hem er wel aftrekken maar groeit dan wel terug
quote:ik heb het ook geprobeerd kwam maat tot de helft
Op woensdag 29 oktober 2003 23:58 schreef Varr het volgende:[..]
Fuck, dan zit er ik over een tijdje weer mee.
Heb 't al 2keer zelf gedaan, best pijnlijk.
quote:Hoe herken je eigenlijk een ingegroeide teennagel?
Op donderdag 30 oktober 2003 00:01 schreef Steve-O het volgende:[..]
ik heb het ook geprobeerd kwam maat tot de helft
Anyway TS, succes en niet nerveus zijn, achteraf zal alles best meevallen.
Normaal gesproken loopt een teennagel netjes recht over de bovenkant van de teen, en bij een ingegroeide zijn de buitenkanten naar beneden/binnen gekruld, soort omgekeerde U idee. Dat is dus nogal pijnlijk om te hebben (heb zelf ook bij m'n grote teen, moet er naar laten kijken maar.. ja..) en zeer zeker om 't zelf proberen op te lossen.
Dat doet namelijk een gruwelijke hoop pijn, ik heb 't bij m'n eigen teennagel geprobeerd, en ik kwam niet verder dan een hoekje lospeuteren, daarna had ik het niet meer.
quote:AGHHHH!!!!!!!!!!!! NIET DOEN!!!!
Bah ben nerveus
moet morgen naar de dokter voor me ingegroeide teen nagel
En krijg niet me normale dokter , Maar 1 in opleiding die aan me teen gaat zitten rukken
Hoop dat ik nog een teen overhou
ze doen dat zonder verdoving weet je!!!!
dan lig je nog een nacht wakker van de pijn!
ze doen er alleen een beetje koud op om het bloeden te stoppen!!!!
Ik heb dat ook gehad, heb nog steeds eigenlijk. Na 1 keer me te laten martelen ben ik niet meer naar de arts gegaan.
Ik bind er wat aloe op, als hij ingegroid is knip ik voorzichtig de ingegroeide deel eruit (doet niet meer pijn als lopen met zo'n ding), en doe er met een spuit wat jodium voorzichtig op (ik spuit het dus niet in, alleen is het makkelijker druppelen uit een naald)
1 keer was het heel erg, toen maar met betadine en doorgekookte nagelklipper, doorgekookte pincet en doorgekookte doekjes aan de gang gegaan en zelf een stripje van de nagel eruit getrokken en ik kan je vertellen het deed minder zeer dan bij de arts en je zag er ook veel minder van (omdat ik dus zeg maar tot aan de wortel eruit trok, en niet met de wortel erbij)
tenzij ze heel je teennagel met wortel eruit trekken helpt het ook nog niet eens wat ze doen want het groeit weer aan
dus
nee dank je.
ik ben een doe-het-zelver wat dat betreft
Maar sterkte, ik begrijp dat je je zorgen maakt. Ben zelf ook niet zo'n fan van artsen
quote:Weest niet gevreesd. Als het goed is gaan ze snijden i.p.v. rukken
Maar 1 in opleiding die aan me teen gaat zitten rukken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |