quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 10:28 schreef Bioslock het volgende:
Ja. Slot.
[enige onderbouwing is hier wel gewenst ]
quote:Heineken heeft een fabriek, Grolsch heeft een brouwerij
Op dinsdag 28 oktober 2003 10:29 schreef teknomist het volgende:
Er staat toch een Grolsch-fabriek daar?
quote:Oh okay: Omdat dat is.
Op dinsdag 28 oktober 2003 10:29 schreef Logician het volgende:[..]
![]()
[enige onderbouwing is hier wel gewenst
]
quote:Omdat wat is?
Op dinsdag 28 oktober 2003 10:30 schreef Bioslock het volgende:[..]
Oh okay: Omdat dat is.
Enschede is leuk, vanuit studentenoogpunt (bestaat dat?) gezien iig. Hoe oud je bent kan ik niet uit je post opmaken, maar ik denk dat je het in Enschede goed kunt vinden. En bos heb je ook genoeg.
De omgeving van Bad Bentheim is erg mooi. Veel bos, vol reeen, konijnen, vossen, salamanders en ander beest en plantspul. De moeite waard dus.
Ben er zelf 1x geweest en ik was er niet bijster van onder de indruk, maar ja, dat was 10 jaar geleden.
quote:Vraag het in de enschede reeks.
Op dinsdag 28 oktober 2003 10:33 schreef Logician het volgende:
Maar ok, serieus dus .. kan je er een beetje leuk (in de omgeving)wandelen en hoe is het uitgaansleven etc?
slotje
quote:Grappig bedoeld? Kom eens kijken zou ik zeggen
bos? op Enschede na is er bijna niks anders dan bos daar in die richting
quote:Wij zijn in de 20, mijn vriend is nog bezig met zijn studie en gaat nu voor zijn master.
Op dinsdag 28 oktober 2003 10:34 schreef DaFan het volgende:
Bioslock heeft gelijk. Slot.Enschede is leuk, vanuit studentenoogpunt (bestaat dat?) gezien iig. Hoe oud je bent kan ik niet uit je post opmaken, maar ik denk dat je het in Enschede goed kunt vinden. En bos heb je ook genoeg.
btw: is er een klimhal?!
quote:Ja er is een klimhal, vlakbij het oude diekmanstadion.
Op dinsdag 28 oktober 2003 10:36 schreef Logician het volgende:[..]
Wij zijn in de 20, mijn vriend is nog bezig met zijn studie en gaat nu voor zijn master.
We hebben kleine kindjes, en gaan vaak wandelen. we gaan ook af en toe lekker stappen, en doen veel outdoor dingen ...btw: is er een klimhal?!
quote:Oeh! klinkt goed
Op dinsdag 28 oktober 2003 10:34 schreef jlpicard het volgende:
Enschede is een kutstad, persoonlijke mening. Maar als je leuk uit wilt waaien is er bos genoeg. Als je nog leuker uit wilt waaien ga je ietsje verder, Duitsland in. Zodra je de grens passeert neemt de hoeveelheid natuur met minstens 50% toe.De omgeving van Bad Bentheim is erg mooi. Veel bos, vol reeen, konijnen, vossen, salamanders en ander beest en plantspul. De moeite waard dus.
quote:ahum, ik heb er zelf een jaar gewoond
Op dinsdag 28 oktober 2003 10:36 schreef Damzzz het volgende:[..]
Grappig bedoeld? Kom eens kijken zou ik zeggen
niks anders is natuurlijk zwaar overdreven , maar in vergelijking met de randstad lijkt het soms wel zo
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2003 10:38 schreef Damzzz het volgende:[..]
Ja er is een klimhal, vlakbij het oude diekmanstadion.
quote:In het weekend is er een invasie van Duitsers in de stad... Dat is eigenlijk het enige mindere aan Enschede. Ik woon er nu een jaar of 8...
Op dinsdag 28 oktober 2003 10:34 schreef MrWilliams het volgende:
Er zitten veel studenten, dus het zal er in het weekend wel een stuk rustiger zijn dan doordeweeks + dat hun uitgaansavond niet in het weekend valt.
quote:Ben jij een mod geworden ofzo
Op dinsdag 28 oktober 2003 10:38 schreef boebiedoe het volgende:
Enschede 206 - Het sneeuwt ook hier...Vraag daar, slotje
quote:Do és liev
Op dinsdag 28 oktober 2003 10:38 schreef boebiedoe het volgende:
Enschede 206 - Het sneeuwt ook hier...Vraag daar, slotje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |