Alle prijzen excl. verzendkosten! Spullen ook op te halen in de buurt van Arnhem.
Prijzen zijn richtprijzen, bieden is natuurlijk vrij
- Een Trustmaster joystick, ik heb er geen driver cd bij, maar Windows xp herkent hem automatisch. Hij werkt nog perfect. Prijs: 10 euro
- 2 simpele toetsenbordjes, van t toetsenbord waar de "1" bijstaat zijn de pootjes afgebroken. Hij doet het verder wel goed. Prijs per stuk 5 euro, alle 2 voor 8 euro.
- Een logitec muis. Wederom zonder drivers, gewoon los dus. 2 knops en niet optisch. 7 euro.
- Een 56k modem. Zonder drivers. Windows xp herkent hem automatisch. 10 euro.
- Sony discman met oplader, verpakking e.d. zijn zoekgeraakt. Hij is 1.5 jaar oud. Inclusief oordopjes en stereo koptelefoon (die achter je oren valt, rechts onder op de foto). Prijs voor dit hele setje: 30 euro.
quote:Ja ik denk... omdat je vraagprijs iets te hoog is. Die muis kan je overal wel meenemen, en als je die nieuw wil kopen is ie serieus meestal maar 2 a 3 euro...
Op dinsdag 28 oktober 2003 10:47 schreef rickywilliams het volgende:
schophelemaal geen reacties?
* ParanoidEv 's nutteloze bijdrage
quote:maar het zijn richtprijze
Op woensdag 29 oktober 2003 00:03 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
Ja ik denk... omdat je vraagprijs iets te hoog is. Die muis kan je overal wel meenemen, en als je die nieuw wil kopen is ie serieus meestal maar 2 a 3 euro...
Discmans kosten ook geen fortuin meer tegenwoordig en er zitten veel meer ditjes en datjes op voor een lage prijs..
-edit- OEPS ik las dus verkeerd dat ie 3 jaar oud was... ik heb niets gezegd-edit-
* ParanoidEv 's nutteloze bijdrage
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |