quote:
Big Brother komt mogelijk volgend jaar terug op de buis met een speciale All-Stars-Editie. In de nieuwe serie geen verse deelnemers, maar bekende en excentrieke BB-bewoners van de afgelopen jaren! Denk daarbij aan Kelly, Ruud, Sabine en Koos. De opvallende come-back van het programma wordt volgens geruchten in medialand op dit moment door Endemol voorbereid.In Belgie wordt nu al zo'n All-Stars-Big Brother uitgezonden. Met veel succes. De shows op Kanaal II worden goed bekeken. HMG-programmabaas Leo van der Goot liet begin dit jaar weten dat BB in Nederland waarschijnlijk pas weer in januari 2004 zou terugkeren. Maar de website van BB is nog steeds niet actief. Ook zijn er geen oproepen geweest voor nieuwe deelnemers. Mocht BB begin volgend jaar terugkeren, dan moet het dus wel een All-Stars-Editie betreffen. Hoofdredacteur Hummie van de Tonnekreek zou volgens de geruchten afgelopen zomer al gesproken hebben met ex-BB-bewoners over een come-back in het nieuwe programma.
In een reactie laat Endemol weten dat er 'helaas nog geen duidelijkheid is over een terugkeer van Big Brother'. Maar Medianieuws Weblog denkt dat Endemol de terugkeer pas laat zal bekendmaken. Daarbij is het ook nog mogelijk dat BB-All Stars pas vanaf september 2004 op de buis komt. Met de vertrouwde gezichten van vroeger denkt Endemol van haar ingedutte televisieklapper weer een hitsucces te maken. Daar zou het bedrijf wel eens gelijk in kunnen hebben...
quote:Ik geef het door.
Op maandag 27 oktober 2003 17:16 schreef schatje het volgende:
Static, mag deze dan ook weer open alsjeblieft: Big Brother All Stars *jouw top 12*
quote:Thanks
Op maandag 27 oktober 2003 17:16 schreef static het volgende:[..]
Ik geef het door.
Of bewoners die er in de andere afleveringen als eerste werden uitgestemd.
Maar Ruud die naast Kelly in bed ligt te ruften is natuurlijk wel leuk.
Ik kan mij nog heel goed het gevoel herinneren wat ik BB1 had..... wow wat is dit! Gewoon ook de hele hype eromheen, iets compleet nieuws in TV-nederland. Na meerdere versies is het leuke / nieuwe en spannende er gewoon af.
Toen was het leuk om naar te kijken!
Maar nu.......
quote:Mengen met de mensen van De Bus bedoel je?
Op maandag 27 oktober 2003 18:33 schreef tong80 het volgende:
Sjekkie, Job, Coen, Ruth...etc erin zou veel leuker zijn.Of bewoners die er in de andere afleveringen als eerste werden uitgestemd.
Maar Ruud die naast Kelly in bed ligt te ruften is natuurlijk wel leuk.
quote:Ja, is toch veel spannender ?
Op maandag 27 oktober 2003 18:40 schreef UFOtje het volgende:[..]
Mengen met de mensen van De Bus bedoel je?
quote:Arme kindjes bezoeken in het ziekenhuis, en vervolgens bij hen onder de dekens gaan liggen
Op maandag 27 oktober 2003 18:47 schreef berney het volgende:
Krijgen we knuffelRuud ook weer eens te zien. ken ie er weer een slaatje uit slaan,. .
Maar idd, er een slaatje uitslaan, de geldwolf.
quote:Ik denk niet dat ie het lang volhoud dit keer.
Op maandag 27 oktober 2003 18:55 schreef schatje het volgende:[..]
Arme kindjes bezoeken in het ziekenhuis, en vervolgens bij hen onder de dekens gaan liggen
![]()
![]()
.
quote:Geef 'm 's ongelijk!
Op maandag 27 oktober 2003 18:55 schreef schatje het volgende:[..]
Dat besef ik me nu ineens .
Of Expeditie Robinson meets Big Brother .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |