abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14167140
Laatst las ik ergens dat als je op een motor langdurig harde rijdt dan 100 km/u. dat je gehoor aanzienlijke beschadiging op loopt. Op motor.pagina staan wat merken die hier een en ander aanbieden. (Alpine, Audisafe, Comfoor, Earmo, HTC Schagen etc.)

Wie heeft ervaring met het op maat laten maken van gehoorbescherming hiervoor, welk merk is het beste aan te bevelen?

pi_14167187
Ik ken mensen als je daarbij in de auto gaat zitten dan krijg je al accute permanente gehoorbeschadiging en dan staan ze nog gewoon stil
M'n signature, wat doe je :{
pi_14167208
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 10:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Laatst las ik ergens dat als je op een motor langdurig harde rijdt dan 100 km/u. dat je gehoor aanzienlijke beschadiging op loopt. Op motor.pagina staan wat merken die hier een en ander aanbieden. (Alpine, Audisafe, Comfoor, Earmo, HTC Schagen etc.)

Wie heeft ervaring met het op maat laten maken van gehoorbescherming hiervoor, welk merk is het beste aan te bevelen?

ik zou even de wat betere motorzaak binnenlopen, daar hebben ze prima dingen. Vrienden van mij dragen die ook tijdens het rijden...
Mensen die opruimen zijn gewoon te lui om te zoeken.
fotoboek
  maandag 27 oktober 2003 @ 10:42:32 #4
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_14167258
Ik reed altijd met die gele proppen werken prima.

Nu heb ik sinds kort alpines werken ook prima, maar ik denk dat ik op de beurs doppen in ga laten gieten.

Drop you like an ill, bad habit
  maandag 27 oktober 2003 @ 17:57:33 #5
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_14177436
Ik heb earmo,ben er echt zeer tevreden over,van die universele doppen zou ik niet doen,zo ontzettend duur zijn die op maat gemaakte nou ook weer niet.

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_14197790
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 17:57 schreef Herr.Flick het volgende:
Ik heb earmo,ben er echt zeer tevreden over,van die universele doppen zou ik niet doen,zo ontzettend duur zijn die op maat gemaakte nou ook weer niet.

hoeveel heb jij betaald dan?
pi_14343718
he,

ik heb ze van een hoortoestellenzaak...

je moet daar gewoon heen gaan.....maken ze je prima op maat....heb er zelf ook en zitten super....

is ook idd zo dat je met motorrijden beschadiging oploopt....

succes....

ps www.beterhoren.nl

pi_14347174
quote:
Op maandag 3 november 2003 13:33 schreef Twisted2000 het volgende:
he,

ik heb ze van een hoortoestellenzaak...

je moet daar gewoon heen gaan.....maken ze je prima op maat....heb er zelf ook en zitten super....

is ook idd zo dat je met motorrijden beschadiging oploopt....

succes....

ps www.beterhoren.nl

bedankt!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')