Wie heeft ervaring met het op maat laten maken van gehoorbescherming hiervoor, welk merk is het beste aan te bevelen?
quote:ik zou even de wat betere motorzaak binnenlopen, daar hebben ze prima dingen. Vrienden van mij dragen die ook tijdens het rijden...
Op maandag 27 oktober 2003 10:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Laatst las ik ergens dat als je op een motor langdurig harde rijdt dan 100 km/u. dat je gehoor aanzienlijke beschadiging op loopt. Op motor.pagina staan wat merken die hier een en ander aanbieden. (Alpine, Audisafe, Comfoor, Earmo, HTC Schagen etc.)Wie heeft ervaring met het op maat laten maken van gehoorbescherming hiervoor, welk merk is het beste aan te bevelen?
Nu heb ik sinds kort alpines werken ook prima, maar ik denk dat ik op de beurs doppen in ga laten gieten.
quote:hoeveel heb jij betaald dan?
Op maandag 27 oktober 2003 17:57 schreef Herr.Flick het volgende:
Ik heb earmo,ben er echt zeer tevreden over,van die universele doppen zou ik niet doen,zo ontzettend duur zijn die op maat gemaakte nou ook weer niet.
ik heb ze van een hoortoestellenzaak...
je moet daar gewoon heen gaan.....maken ze je prima op maat....heb er zelf ook en zitten super....
is ook idd zo dat je met motorrijden beschadiging oploopt....
succes....
quote:bedankt!!
Op maandag 3 november 2003 13:33 schreef Twisted2000 het volgende:
he,ik heb ze van een hoortoestellenzaak...
je moet daar gewoon heen gaan.....maken ze je prima op maat....heb er zelf ook en zitten super....
is ook idd zo dat je met motorrijden beschadiging oploopt....
succes....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |