quote:Ja dat viel mij ook op. Maar ik hoor het de Nederlanders ook wel eens doen, maar inderdaad veel minder. Theorietje: ze hebben buiten de camera's veel contact met Maleisische artsen, masseurs, frietverkopers en dergelijke? Op vakantie in het buitenland begin je immers na een weekje vaak ook spontaan in het engels tegen je reisgezellen te spreken
Valt het jullie trouwens ook zo op dat die Belgen zo vaak complete Engelse uitspraken er in gooien?
[Dit bericht is gewijzigd door Pitbulleke op 27-10-2003 07:58]
quote:De weinige keren dát ze gepraat heeft.
Op zondag 26 oktober 2003 22:24 schreef -Mk- het volgende:
Karen was idd ook niet echt te verstaan.
Verder een topaflevering. .
Karin: Hoeveel stemmen had ik nu? 6?? Goh zo onverwacht ook hè. .
Zag ze niet aankomen die muts. .
Dát gezicht van Ilona. .
. toppie... dat Björn er niet uitgestemd werd maar haar vriendinnetje.
.
Nou baby straks kunnen jullie saampies op het duiveleiland slapen. .
quote:Idd. Kvind dat Björn in alle opzichten voldoet aan het beeld dat ik heb van Robinson (Crusoe).
Op maandag 27 oktober 2003 07:28 schreef Qarinx het volgende:
Het lijkt me echt geweldig als ze bijv. Björn wegstemmen volgende week.. hij dan op dan duivelseiland komt te zitten (die redt dat prima alleen).. Telkens wanneer er iemand weg moet, hij het duel wint... en uiteindelijk dus ook de hele Robinson.. voor iedereen onverwachts..hehe
Mensen worden gniepig wanneer ze merken dat iemand hun helemaal niet nodig heeft. Vooral de vrouwen schijnen hier dus supergevoelig voor te zijn. Tja da's ook een hele gewaarwording dat je ineens gemist kan worden als kiespijn.
Kdenk dat op één of andere manier de meeste mensen dus ook mannen het nodig hebben/vinden dat iemand afhankelijk van ze is want dat geeft macht (zie bijv. Giovannini met z'n etens/pot).
Björn doorbreekt dat beeld totaal: hij kan het prima alleen en staat daardoor qua overleving sterk. Probleem is alleen dat de groep je dan wel kapot wil maken. DuivelsEiland is een mooie oplossing !!!!
P.s. Björn is eik in mijn ogen nog heel erg sociaal, vooral dat ie het nog steeds kan opbrengen om met een ander rekening te houden. Denk zelfs dat hij in de vrouwentijd boven zichzelf is uitgestegen.
quote:Yep en was trouwens perfect camera werk.
Op maandag 27 oktober 2003 08:05 schreef berney het volgende:
....
Dát gezicht van Ilona..
. toppie... dat Björn er niet uitgestemd werd maar haar vriendinnetje.
.
....
Tja ms wordt het voor Ilona tijd om Björn 's door zijn baardje te kroelen. "Kom meiske, zo erg is dat toch nie."
quote:Helemaal mee eens! Leuk om te zien dat hoe verder we in de serie komen, steeds meer mensen inzien dat die rare man met de baard eigenlijk een van de leukste personen van het eiland is. Oké hij is soms wel erg directief - hoe die gisteren ook als een waanzinnige door dat woud trok op zoek naar het nieuwe kamp, maar reken maar dat die anderen gewoon als een stel snotsnurkers wat apatisch naar die kaart stonden te kijken! - maar daarin doet hij altijd wel het goede voor de groep. Hij maakt alleen wel een fout door zich nu zo dienend op te stellen tegenover "Giovanni, the man" met dat voedsel halen enzo. Al met al vind ik hem een soort ehm Jutta (geen konkelaar) van de mannen maar dan actiever (zoals alle mannen, met uitzondering van Judge maar dat is eigenlijk een vrouw) en oké met een wat markanter voorkomen. Ik hoop dat ie na ER nog eens terugkomt, in Villa Velderhof ofzo bij gebrek aan Paradijsvogels, Showroom of De Stoel
P.s. Björn is eik in mijn ogen nog heel erg sociaal, vooral dat ie het nog steeds kan opbrengen om met een ander rekening te houden. Denk zelfs dat hij in de vrouwentijd boven zichzelf is uitgestegen.
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 08:22 schreef QnmS het volgende:[..]
Yep en was trouwens perfect camera werk.
Echt helemaal top om te zien hoe totaal ongeloof zich van iemand meester kan maken. Vooral toen ze om haar heenkeek om te kijken wie allemaal (wel) op haar maatje gestemd had (zowat allemaal dus muts !!).
Ik heb echt heerlijk genoten gisteren
Hebben ze nu zelf de friet gebakken of hadden ze dat FastFood spul via een koerier laten brengen ???
Vooral omdat ik aanneem dat wanneer je een vreetpartij hebt en de burger & patat zelf bakt, dit toch niet in zakjes gaat doen etc.
Stuk schijnheil wat hebben jullie drie dan gedaan tegen Björn? Dat was zeker géén complot. .
.
Die Franca is helemaal lekker bezig, . Mag van mij nog wel eerder weg dan Ilona. Om stiekum toch op Björn te stemmen zeg na die avond met Giovanie en Bjorn.
quote:Neeeeeeeeeeeeeej, Björn moet nu gaan winnen.
Op maandag 27 oktober 2003 09:09 schreef pro_jeex het volgende:
Hopelijk is Bjorn er gauw uit!
quote:Inderdaad.. briljant!
Op maandag 27 oktober 2003 08:44 schreef Christine het volgende:
Karen was er nog zó zeker van dat Bjorn naar huis zou moeten... niet dus
Ik denk dat de groep op zich de eigenaardigheden van Björn op een gegeven moment wel leren te waarderen en zich er minder aan gaan storen. Ze weten dat hij een beetje vreemd is, maar ondanks dat is hij wel een belangrijk persoon binnen de groep. Dat ziet de rest ook wel.. Karen daarentegen ging erg vreemd gedrag vertonen op het moment van de samensmelting. Zich afzonderen en alleen maar luieren.. ze heeft zich dus erg vergist als ze dacht dat de rest dat wel zou pikken.
quote:Dat onderschrijft mijn theorie dus!!!
Hebben ze nu zelf de friet gebakken of hadden ze dat FastFood spul via een koerier laten brengen ??? Vooral omdat ik aanneem dat wanneer je een vreetpartij hebt en de burger & patat zelf bakt, dit toch niet in zakjes gaat doen etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |