quote:Grappig he, hoe die Mohammedanen deze overduidelijke regel negeren en toch zeggen dat ze moslim zijn
Op zondag 26 oktober 2003 18:28 schreef Tedje_van_Es het volgende:[..]
En terecht want de koran is immers volmaakt en op aanpassingen en toevoegingen staat de toorn van allah.
En de soenahs zijn eeuwen later gemaakte toevoegingen toen mohammed al lang dood was.Dat wordt de hel...
quote:Dat zien Youssef en friends ook niet want ze geloven in een heidense aanpassing die eeuwen na de dood van Mohammed geschreven zijn. En hij had nog wel zo duidelijk gezegd dat de koran perfect was en er niets aan gewijzigd/aangevuld mocht worden....
Op zondag 26 oktober 2003 22:08 schreef FBtje het volgende:[..]
Zij zien de Koran in ieder geval niet als een tijdsloos boek en daar hebben ze wel gelijk in denk ik.
Mijn voornemen: gezonder en bewuster gaan leven; ik snoep tegenwoordig te veel en te gemakkelijk.
quote:Ja doe ook alvast een hoofddoek om en ga schoonmaken of zo.
Op zondag 26 oktober 2003 22:43 schreef bloempjuh het volgende:
Ik ga mijn Islamitische mede-studenten steunen en net als hen niets eten als ik op school ben.
Pas je lekker aan de islam aan joh.
quote:Lekker multicultitroel toch?
Op zondag 26 oktober 2003 22:46 schreef Tedje_van_Es het volgende:[..]
Ja doe ook alvast een hoofddoek om en ga schoonmaken of zo.
Ben namelijk iemand die altijd honger heeft.
Ik kan dus altijd eten zeg maar
Hou niet zo van die buitenlandse gewoontes overigens
[Dit bericht is gewijzigd door Loctite op 26-10-2003 23:03]
quote:Laat die allochtonen toch integreren en doe zelf lekker nederlands en ga met een bord boerenkool met stampot lekker voor hun neus liggen eten JA.
Op zondag 26 oktober 2003 22:46 schreef Tedje_van_Es het volgende:[..]
Ja doe ook alvast een hoofddoek om en ga schoonmaken of zo.
quote:Of niet. Mag ik dat alsjeblieft zelf weten?
Op zondag 26 oktober 2003 23:03 schreef Loctite het volgende:[..]
Laat die allochtonen toch integreren en doe zelf lekker nederlands en ga met een bord boerenkool met stampot lekker voor hun neus liggen eten JA.
quote:En als je er geboren bent?
Op zondag 26 oktober 2003 23:05 schreef bloempjuh het volgende:[..]
Of niet. Mag ik dat alsjeblieft zelf weten?
Integreren heeft mijns inziens niets te maken met je eigen feesten aanhouden. Als jij met je hele familie in een land gaat wonen waar ze niet aan verjaardagen oid doen, ga je dan jouw eigen gebruik ineens aanpassen?
Moet jij de gewoontes van je opa aanhouden, stel dat je in het buitenland geboren was?
quote:Moslims moet je inderdaad geen Mohammedaan noemen, maar waarom zou je Mohammedanen niet zo noemen?
Op zondag 26 oktober 2003 22:40 schreef FBtje het volgende:
Je weet zelf heel goed volgens mij dat moslims geen Mohammedanen genoemd willen worden..
quote:In een vrij land mag je doen en laten wat je wil dom stuk vreten.
Op zondag 26 oktober 2003 23:06 schreef Tedje_van_Es het volgende:[..]
En als je er geboren bent?
Moet jij de gewoontes van je opa aanhouden, stel dat je in het buitenland geboren was?
quote:Oh dus hoef je geen rammadam-voornemens te hebben?
Op zondag 26 oktober 2003 23:08 schreef gelly het volgende:[..]
In een vrij land mag je doen en laten wat je wil
quote:Wil je je moeder hier buiten laten, blonde Martin?
dom stuk vreten.
quote:Tuurlijk mag iedereen zelf weten wat hij doet tot op bepaalde hoogte.
Op zondag 26 oktober 2003 23:05 schreef bloempjuh het volgende:[..]
Of niet. Mag ik dat alsjeblieft zelf weten?
Integreren heeft mijns inziens niets te maken met je eigen feesten aanhouden. Als jij met je hele familie in een land gaat wonen waar ze niet aan verjaardagen oid doen, ga je dan jouw eigen gebruik ineens aanpassen?
quote:
Op zondag 26 oktober 2003 23:08 schreef gelly het volgende:[..]
In een vrij land mag je doen en laten wat je wil dom stuk vreten.
quote:Op wat voor manier vallen ze je lastig dan?
Op zondag 26 oktober 2003 23:10 schreef Loctite het volgende:[..]
Tuurlijk mag iedereen zelf weten wat hij doet tot op bepaalde hoogte.
En een ramadan mag zeker ook. Maar ga mij er alsjeblief niet mee lastig vallen (ik bedoel niet dit topic).
Want dat is wat ze wel eens doen bij ons op school. En dat vind ik zielig
quote:Dat hoeft toch ook niet?? Gewoon lekker je ding blijven doen hoor.
Op zondag 26 oktober 2003 23:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh, en ik ga als enige werknemer bij mijn AH lekker door met eten en ik ga absoluut niet solidair zijn of zo.
quote:Je vergeet even dat er helemaal niets is teogevoegd aan de Koran, hooguit werd omschreven wat de profeet allemaal had gedaan. De profeet was er immers niet voor niets, Allah had net zo goed alleen het handboek kunnen laten neerdalen met een persoon die als uitgeverij zou kunnen spelen
Op zondag 26 oktober 2003 22:40 schreef Tedje_van_Es het volgende:[..]
Dat zien Youssef en friends ook niet want ze geloven in een heidense aanpassing die eeuwen na de dood van Mohammed geschreven zijn. En hij had nog wel zo duidelijk gezegd dat de koran perfect was en er niets aan gewijzigd/aangevuld mocht worden....
quote:Maar ik vind het stiekem toch wel zielig. Zo'n hongerende massa, en dan ga ik daar walgelijk decadent tussendoor doen en magnetronmaaltijden en vers sinaasappelsap en zo tot me nemen.
Op zondag 26 oktober 2003 23:11 schreef schatje het volgende:[..]
Dat hoeft toch ook niet?? Gewoon lekker je ding blijven doen hoor.
Aan de andere kant... walgelijk decadent is my middle name.
quote:Dat heeft hij gedaan, die persoon heette Gabriel en die gaf het door aan Mohammed.
Op zondag 26 oktober 2003 23:12 schreef Youssef het volgende:[..]
Je vergeet even dat er helemaal niets is teogevoegd aan de Koran, hooguit werd omschreven wat de profeet allemaal had gedaan. De profeet was er immers niet voor niets, Allah had net zo goed alleen het handboek kunnen laten neerdalen met een persoon die als uitgeverij zou kunnen spelen
Geen aanpassingen dus toegestaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |