quote:Mijn topic is niet nog minder niveau ahahahaha
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:40 schreef F1908 het volgende:[..]
nee dit is nog minder niveau ahahahaha
quote:anyway ga je geld maar af geven aan de tegenpartij.. of was deze vraagstelling niet naar aanleiding van een weddenschap? ahhahahahaha
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:42 schreef kkknurft het volgende:[..]
Mijn topic is niet nog minder niveau ahahahaha
quote:Neuh ik vroeg het me zomaar is af ahhahahahaha
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:43 schreef F1908 het volgende:[..]
anyway ga je geld maar af geven aan de tegenpartij.. of was deze vraagstelling niet naar aanleiding van een weddenschap? ahhahahahaha
quote:eh effe wat anders ik heb het vermoeden dat je me na zit te doen ahahahahaha
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:45 schreef kkknurft het volgende:[..]
Neuh ik vroeg het me zomaar is af ahhahahahaha
quote:oooo ahahahahaha
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:46 schreef F1908 het volgende:[..]
eh effe wat anders ik heb het vermoeden dat je me na zit te doen ahahahahaha
hij word straks vanzelf op slot gepleurt.
en daar hoef je helemaal niks voor te doen goed he? die mods
quote:Maar voor die tijd....
Op zondag 26 oktober 2003 00:17 schreef nikky het volgende:
hahahah wat een lol
hij word straks vanzelf op slot gepleurt.
en daar hoef je helemaal niks voor te doengoed he? die mods
Ik doe de groeten aan
papa
mama
zusje
hond
quote:ik was net 17.
Op zondag 26 oktober 2003 00:50 schreef tinkebell het volgende:
zo maar even tussendoor hoor,..maar als je op je 16e al wil stoppen met school ben je gewoon STOM
quote:en waarom?
Op zondag 26 oktober 2003 00:53 schreef tinkebell het volgende:
ja
onderbouw je mening eens
quote:idd
Op zaterdag 25 oktober 2003 19:31 schreef J_CDA het volgende:
Het is absoluut 18 jaar. Als je 16 bent zal je nog 1 dag per week naar school moeten.
quote:( ik heb wel een deeltijd opleiding gedaan hoor
Op zondag 26 oktober 2003 00:56 schreef tinkebell het volgende:
omdat je heel je leven nog moet werken en je er alleen maar profijt van kan hebben als je na je middelbare school nog een studie gaat volgen. Desnoods deeltijd,..maar stoppen zonder een opleiding (en middelbare school noem ik nu even geen opleiding) is echt STOM (om oa. genoemde reden dus)
maar ik snap niet waarom in jouw ogen iemand zonder opleiding geen toekomst kan hebben. waar basseer je dat op? met genoeg wilskracht kom je een heel eind.
Een leerling is volledig leerplichtig:
tot en met het schooljaar waarin hij of zij 16 jaar wordt. Het schooljaar begint op 1 augustus en eindigt op 1 augustus.
Voorbeeld:Een leerling die aan het eind van het schooljaar, in de zomervakantie, op 29 juli 16 wordt, is gedurende het schooljaar dat daaraan voorafgaat, volledig leerplichtig. Maar een leerling die al op 2 augustus aan het begin van het schooljaar 16 wordt, is gedurende het hele volgende schooljaar volledig leerplichtig.
tot aan het einde van het twaalfde schooljaar waarin hij of zij volledig dagonderwijs volgt, en dat wordt afgesloten met een diploma VMBO.
Voorbeeld: een leerling die, twee maanden nadat hij geslaagd is voor het VMBO, in augustus 16 wordt, is dat volgende schooljaar niet meer volledig leerplichtig.
Een leerling is partieel leerplichtig:
tot en met het schooljaar waarin hij of zij 17 wordt.
Voorbeeld: een leerling die al aan het begin van het schooljaar, op 2 augustus 17 jaar wordt is het hele volgende schooljaar partieel leerplichtig. De leerling die pas aan het einde van het schooljaar, op 29 juli 17 jaar wordt, is ook dat hele schooljaar partieel leerplichtig.
http://www.voortijdigschoolverlaten.nl/index.html?content/content_vragen.html~vsv_content
quote:Dit is wat ze bekrompe denken noemen
Op zondag 26 oktober 2003 00:56 schreef tinkebell het volgende:
omdat je heel je leven nog moet werken en je er alleen maar profijt van kan hebben als je na je middelbare school nog een studie gaat volgen. Desnoods deeltijd,..maar stoppen zonder een opleiding (en middelbare school noem ik nu even geen opleiding) is echt STOM (om oa. genoemde reden dus)
Ik ben na de middel bare school ook gekapt met leren. Gewoon gaan werken. En weet je wat het leukste is. Op me 20ste had ik een leiding gevende baan over 6 man. Niet zo dom dus. En ja dat was over mensen die ouder waren dan mij en die zelfs door geleerd hadden.
Dus het zegt niks
quote:psies..... je hoeft geen opleiding te hebben om iets te kunnen. je kunt het ook in de praktijk leren
Op zondag 26 oktober 2003 01:03 schreef ook_gek het volgende:[..]
Dit is wat ze bekrompe denken noemen
Ik ben na de middel bare school ook gekapt met leren. Gewoon gaan werken. En weet je wat het leukste is. Op me 20ste had ik een leiding gevende baan over 6 man. Niet zo dom dus. En ja dat was over mensen die ouder waren dan mij en die zelfs door geleerd hadden.
Dus het zegt niks
quote:Mensen die schreeuwen dat je door moet leren zijn vaak de mensen die denken veel te gaan verdienen na hun studie. Jammer voor die mensen dat die tegen het minimum loon aan gaan zitten qua verdiensten. En vaak nog onder iemand moeten werken met een lagere of totaal geen opleiding
Op zondag 26 oktober 2003 01:04 schreef nikky het volgende:[..]
psies..... je hoeft geen opleiding te hebben om iets te kunnen. je kunt het ook in de praktijk leren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |