5 november 20:45 Eindhoven
quote:Ik denk ook dat het best wel eens 3-1 kan worden
Op zaterdag 25 oktober 2003 11:26 schreef pascalheister het volgende:
ik denk zelf een 3-1 overwinning
quote:De bookmarks beginnen wel komische vormen aan te nemen
Op zaterdag 25 oktober 2003 11:59 schreef ChillyWilly het volgende:
Alsof PSV nog zelfvertrouwen heeft na de afslachting die ze dit weekend te wachten staat!!
Wie is er van plan om naar Monaco te gaan??? ( ja ik weet het, kutstadion, maar daarom kunnen wij er nog wel herrie gaan maken)
[Dit bericht is gewijzigd door ErikT op 28-10-2003 12:30]
quote:Ik reken op een mooie uitwedstrijd in de 2e ronde
Op maandag 27 oktober 2003 23:14 schreef ErikT het volgende:
Wie is er van plan om naar Monaco te gaan??? ( ja ik weet het, kutstadion, maar daarom kunnen wij er nog wel herrie gaan maken)
Voorspelling --> 2-0
quote:Ik zit van 24 t/m 26 november in Nice. Wel zin in. De andere 2 waren financieel niet te doen, maar deze wel en het wordt wsl nog de beslissende wedstrijd voor een evt. 2e plek ook (mits, mits, mits natuurlijk, waarbij de belangrijkste mits is dat we woensdag winnen)
Op maandag 27 oktober 2003 23:14 schreef ErikT het volgende:
Als PSV dit wint, doet PSV weer volop mee in de groep.Wie is er van plan om naar Monaco te gaan??? ( ja ik weet het, kutstadion, maar daarom kunnen wij er nog wel herrie gaan maken)
Mensen tot woensdag!
Boeren aan de macht!
0-1 of 1-2.
quote:Dan moeten ze in die twee weken wel ineens heel erg slim en geniepig zijn geworden. Ik denk (en hoop) 1-0.
Op maandag 3 november 2003 10:57 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:
Na de terechte maar te makkelijke 3-1 tegen NAC zal men wel weer naast de schoenen lopen en zich laten flessen door de slimme en geniepige Grieken.0-1 of 1-2.
quote:true
Op maandag 3 november 2003 12:01 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Het wordt geen eitje, want die bestaan niet op dit niveau, maar een 2-0 overwinning zal zeker moeten kunnen lukken
we zullen er weer bij zijn zin in woensdag !
quote:eitje bedoeld als dat ik geen enkel probleem voorzie voor psv als die normaal voetballen. aek stelde mij hevig teleur in de 1e wedstrijd. psv hoefde niet eens echt diep te gaan om te winnen daar
Op maandag 3 november 2003 12:01 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Het wordt geen eitje, want die bestaan niet op dit niveau, maar een 2-0 overwinning zal zeker moeten kunnen lukken
quote:Dat is ook weer waar, AEK was wel echt dramatisch slecht twee weken geleden en dat terwijl PSV ook niet uitblonk maar wel meer dan terecht won.
Op maandag 3 november 2003 10:59 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Dan moeten ze in die twee weken wel ineens heel erg slim en geniepig zijn geworden. Ik denk (en hoop) 1-0.
Maar op de een of andere manier heb ik een slecht gevoel. AEK is natuurlijk geen NAC en zal er wel voor gaan en zonder een aantal fitte bepalende spelers zie ik het fout aflopen.
quote:Oke, dan is dat ook weer duidelijk
Op maandag 3 november 2003 13:26 schreef ChAoZ het volgende:eitje bedoeld als dat ik geen enkel probleem voorzie voor psv als die normaal voetballen. aek stelde mij hevig teleur in de 1e wedstrijd. psv hoefde niet eens echt diep te gaan om te winnen daar
positief is dat Ooijer waarschijnlijk weer fit is, Johann Vogel is een twijfelgeval
quote:Only for Die-Hards
Op maandag 3 november 2003 21:25 schreef kreischer2000 het volgende:
Stormlooptopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |