quote:Nemen ze me serieus, denken jullie?
Geachte heer/mevrouw,Ik heb vandaag (23-10-2003) een brief van U ontvangen over een betaling van ¤8,50. Het ging hier om een boete van een kaartje wat ik niet had gekocht tussen Amsterdam CS en Amsterdam Sloterdijk. Met de kortingskaart die ik in mijn bezit heb, is dat ¤0,90. Ik vind het pure onzin om dan ¤8,50 te betalen omdat ik het kaartje niet kon kopen aangezien ik mijn trein richting Rotterdam moest halen op Sloterdijk. Die trein heb ik uiteindelijk niet gehaald en ik moest een half uur wachten, terwijl ik een afspraak had, dat kan gebeuren.
Dus ik wil die ¤0,90 best betalen, maar ¤8,50 betalen omdat ik dankzij U een afspraak heb gemist; ik dacht het niet.
Bovendien ben ik zwaar beledigd door het verkeerd spellen van mijn achternaam. Bcan lijkt bij verre na niet op Baas. Ik weet niet wat voor halve gare idioten U in dienst heeft, maar dat is meer een probleem voor U.Met vriendelijke groet,
Keke BAAS.
quote:Ik niet iig.
Op vrijdag 24 oktober 2003 13:37 schreef RedGuy het volgende:
Ik heb onlangs een boete gekregen, voor een belachelijk klein stukje van 5 minuten, en nu ben ik van plan ze een brief te sturen.
[..]Nemen ze me serieus, denken jullie?
quote:wat dacht je zelf?
Bovendien ben ik zwaar beledigd door het verkeerd spellen van mijn achternaam. Bcan lijkt bij verre na niet op Baas. Ik weet niet wat voor halve gare idioten U in dienst heeft, maar dat is meer een probleem voor U.
quote:Daar gaat het niet om.
Op vrijdag 24 oktober 2003 13:39 schreef cohen het volgende:
neem jij jezelf serieus met zo'n brief?
Waarom kon je dat kaartje niet kopen?
[Dit bericht is gewijzigd door Herkauwer op 24-10-2003 13:41]
quote:Ja, ik zat al te twijfelen of ik dat moest wijzigen in stelletje tyfusmongolen.
Op vrijdag 24 oktober 2003 13:40 schreef Damzzz het volgende:
Als je 'halve gare idioten' erin laat staan denk ik niet...
En zal ik: "Krijg de grafkanker" eronder zetten?
Oh, voor het geval iemand serieus gaat reageren............dit heet nou sarcasme.
d8 het niet
[Dit bericht is gewijzigd door Razzmatazz op 24-10-2003 13:44]
er is geen enkel excuus om zwart te rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |