Maar nu blijkt dat T-Mobiel Ben was en dus het verkeerde
Ik heb dus een beltegoedkaarte van 10 euro te koop voor 7.50
scheelt je toch even fl 5,50
mail me ff op
[Dit bericht is gewijzigd door detulp050 op 23-10-2003 23:14]
quote:hoeveel scheelt het me?
Op donderdag 23 oktober 2003 19:34 schreef PLAE@ het volgende:
Ik moest ff beltegoed meenemen voor m'n moeder. Ze heeft Telfort en dat zei ik dus ook tegen die vent. Geeft hij me T-mobile mee (ja ik snap er echt niks meer van om de 2 maanden heeft alles een andere naam dus ik dacht dat zal wel goed zijn).
Maar nu blijkt dat T-Mobiel Ben was en dus het verkeerde
Ik heb dus een beltegoedkaarte van 10 euro te koop voor 7.50
scheelt je toch even fl 5,50
![]()
mail me ff op [afbeelding]
Hoezo is dit nou weer verdacht? Desnoods kom je m hier opwaarderen en betaal je dan
quote:lees het nog eens goed....
Op donderdag 23 oktober 2003 19:45 schreef WTF het volgende:[..]
hoeveel scheelt het me?
[Dit bericht is gewijzigd door PLAE@ op 23-10-2003 19:46]
quote:Ach we zijn er net pas achtergekomen en hier dacht ik het eerste aan. Maar ze zal morgen even op haar werk vragen
Op donderdag 23 oktober 2003 19:44 schreef Chayenn het volgende:
En heeft echt helemaal niemand in je vrienden/kennissenkring T-mobile prepaid waar je die kaart voor gewoon 10 euro aan kan verkopen?
voor de rest zout aub op met je ik vertrouw het niet gezeur
quote:Ja dus hij is al opengekrast ook
Op donderdag 23 oktober 2003 19:45 schreef PLAE@ het volgende:
Ja m'n moeder ging m dus opwaarderen maar toen lukte het niet. Nu snappen we waarom.
Hoezo is dit nou weer verdacht? Desnoods kom je m hier opwaarderen en betaal je dan
quote:Dit adres is gewoon voor zakelijke dingetjes. Je mag me ook nog op m'n prive adres mailen mocht je het willen hoor
Op donderdag 23 oktober 2003 19:51 schreef DancePlaza het volgende:
heb je er een speciaal email adres aangemaaktgrappig
[Dit bericht is gewijzigd door detulp050 op 23-10-2003 23:15]
Maar ik durft wel te wedden dat 3/4 van diegene die hier lopen te zeiken niet eens T-Mobile hebben
quote:Nope.
Op donderdag 23 oktober 2003 19:44 schreef Chayenn het volgende:
Ik neem aan dat je hem nog niet hebt opengemaakt? Want je kunt het net zo goed ruilen in de winkel. En heeft echt helemaal niemand in je vrienden/kennissenkring T-mobile prepaid waar je die kaart voor gewoon 10 euro aan kan verkopen? Ik vind het ook een beetje verdacht.
Is niet mogelijk, telefoon kaarten worden nooit terug genomen, ook al zijn ze nog helemaal dicht geseald.
Dit ivm slimmerikken met valse kaarten en fraude gevallen van verkopend personeel, retour genomen kaarten zijn altijd verdacht.
Dit ter ondersteuning van TS ( succes met de verkoop, je bent de eerste en enigste niet die dit overkomt. )
Nee maar ik raam hem wel kwijt joh. Maak ik er geen fokker een beetje blij mee dan is het wel een bekende ofzo
[Dit bericht is gewijzigd door PLAE@ op 23-10-2003 20:04]
voorbeeldje?
Op die site van je staan kaartje voor Justin Timberlake á ¤57,50 terwijl ze bij de Ticketservice te koop zijn voor ¤37,00...
Zelfde voor Simply Red. Op jouw site ¤55.- en bij Ticketservice vanaf ¤23,50.
quote:Komt omdat beide concerten uitverkocht zijn.
Op vrijdag 24 oktober 2003 22:10 schreef V2i het volgende:volgens mij klopt hier echt geen zak van.
voorbeeldje?
Op die site van je staan kaartje voor Justin Timberlake á ¤57,50 terwijl ze bij de Ticketservice te koop zijn voor ¤37,00...
Zelfde voor Simply Red. Op jouw site ¤55.- en bij Ticketservice vanaf ¤23,50.
quote:Kun je daarna meteen door naar "zwarte handel", "prijsopdrijving" en "illegale wederverkoop".
Op zaterdag 25 oktober 2003 00:09 schreef Henk-Wim het volgende:[..]
Komt omdat beide concerten uitverkocht zijn.
Ga maar ff zoeken op google naar 'marktwerking' en 'vraag' en 'aanbod'.
.
quote:dat valt reuze mee
Op zaterdag 25 oktober 2003 00:17 schreef Cynica het volgende:[..]
Kun je daarna meteen door naar "zwarte handel", "prijsopdrijving" en "illegale wederverkoop".
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |