Dus STEMMEN!
Dus sorry Jurgen.....
You ganna lose............................................
[Dit bericht is gewijzigd door YordY op 09-11-2003 22:11]
quote:*bibber* *shake* *tril*
Op maandag 10 november 2003 09:51 schreef FrankyMcG het volgende:
Zodra ik de teksten van methodmich binnen heb, sluit ik de finale, waarschijnlijk vanavond of morgenavond dus!
ROFL ROFL
SPANNEND
quote:Ze hebben elkaar toch echt een tijdje amper ontlopen!
Op maandag 10 november 2003 09:56 schreef SCH het volgende:SPANNEND
quote:Ik probeer straks nog even wat te maken en anders morgen, okee?
Op maandag 10 november 2003 09:51 schreef FrankyMcG het volgende:
Zodra ik de teksten van methodmich binnen heb, sluit ik de finale, waarschijnlijk vanavond of morgenavond dus!
quote:Thanx voor de stukjes!
Op maandag 10 november 2003 19:28 schreef methodmich het volgende:Ik probeer straks nog even wat te maken en anders morgen, okee?
Ik dacht wel, van wie krijg ik godsnaam dat mailtje; 4 namen!
quote:de uitslag lijkt me duidelijk
Op dinsdag 11 november 2003 18:50 schreef FrankyMcG het volgende:
Er kan niet meer gestemd worden, ik ga de stemmen tellen...........
In de finale is er door 43 users gestemd, wie zich uiteindelijk de slechtste speler van de HCE in 2003 mag gaan noemen. Hoewel ze elkaar het gehele tournament amper ontlopen hebben, is de uitslag niet verrassend te noemen:
PURREL FRÄNKEL vs. JURGEN WEVERS 18-25
* JURGEN WEVERS
Onze Jurgen was al op voorhand de grootste kandidaat. Zoals in dictatoriale staten al vaststaat dat de zittende heerser de verkiezingen wint, zo stond hier al vast dat Jurgen zou gaan winnen. Bij de nominaties werd al direct om een wildcard gevraagd, omdat Jurgen momenteel niet in de HCE uitkomt. Hopelijk voor hem blijft dat nog even zo, anders maakt hij kans om deze prestigieuze prijs elk jaar weer in de wacht te slepen. U weet, een beker is evenals een bal in zekere handen bij onze Jurgen. Wel is het aan te raden om Jurgen toch minstens 10 bekers te geven, in de hoop dat hij er dan 1 niet zal laten glippen. Wat dat betreft is het net voetbal... Copyright Methodmich
Road to the Final
1e ronde: Jurgen Wevers vs. Kurt van der Paar 23-6
2e ronde: Fredrik Berglund vs. Jurgen Wevers 4-22
3e ronde: Jurgen Wevers vs. Yassine Abdellaoui 24-7
1/8 finale: Daniël Rijaard vs. Jurgen Wevers 5-31
1/4 finale: Jurgen Wevers vs. Michael v.d. Kruis 25-7
1/2 finale: Jurgen Wevers vs. Edwin Hermans 29-0
Finale: Purrel Fränkel vs. Jurgen Wevers 18-25
Jurgen Wevers mag als beloning voor zijn prestitieuze prijs de komende maanden de bar van Hools beheren, en is dus belast met het verzorgen van (alcoholische) versnaperingen voor de stam(gasten).
Een keer per week zal speciaal ter ere van Jurgen Wevers een Bassie & Adriaan marathon worden gehouden in de kelder van Hools:
Als laatste nog een eervolle vermelding voor de users die steevast iedere ronde gestemd hebben in dit tournament; SCH, Pfaf, Tony_Montana67, Sander4444, F1bas, PogueMahone, FrankyMcG, Suijk, Methodmich, Leshy, raptorix, Eibertje, Tukkeronline en Doc
quote:3 achternamen.
Op dinsdag 11 november 2003 09:34 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Thanx voor de stukjes!
Ik dacht wel, van wie krijg ik godsnaam dat mailtje; 4 namen!
Maar, een terechte winnaar, hoewel ik Purrel stemde in de finale. Dank voor de organisatie!!
Overigens wel jammer dat mijn stukje voor Purrel voor altijd geheim zal blijven.
Ga je De Graafschap nog informeren?? info@degraafschap.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |