Daar ga je niet domweg in posten na 2 pagina's vol bio's wie die persoon is, geen stupide opmerkingen maken over het wel of niet zo populair zijn van die persoon als een of andere lullige kutcanadees. Nee, in die topics denk je na, je leest je in in wat er staat, maar komt niet na 2 pagina's nog eens binnen met de opmerking: "Geen idee wie het is" (of wat dan ook).
Nee, daar blijf je uit weg wanneer je er niets te zoeken hebt, of je leest je in en je betuigt je respect. Er zijn heel wat mensen die hinder hebben ondervonden van reacties als deze gisteravond. Reacties die overigens nu verwijderd zijn.
Een ander punt zijn opmerkingen als "Trance ", "R&B
" etc. etc. in topics waar het over dat soort dingen gaat. Daar hebben mensen niks aan en het is zeker niet leuk om te lezen voor mensen die wel geïnteresseerd zijn. Laat die reacties dus weg. Jij zou het zelf ook niet leuk vinden wanneer het in jouw topic zou gebeuren. Sowieso worden ze weggemod.
Ik ben overigens blij dat het aantal (persoonlijke) flames en dergelijke erg meevalt in muziek, maar hierboven staan dus twee probleempunten en daar zou ik graag vanaf willen.
Het is niet mijn bedoeling om hier een beetje meestertje gaan spelen, maar iets wat me voor iedereen wenselijk lijkt. Zeker de mensen wiens topics er hinder van ondervinden.
quote:Heel gek, maar als ik wil weten wie één of andere artiest(e) (of wat dan ook) is dan wil ik nog wel eens, voor ik überhaupt in zo'n topic kom, Google raadplegen en eventueel KaZaA aanslingeren om te horen wat voor muziek hij/zij maakt(e).
Op donderdag 23 oktober 2003 13:27 schreef Seborik het volgende:
(..) Daar ga je niet domweg in posten na 2 pagina's vol bio's wie die persoon is (..)
Kortom: dat soort vragen verbaast mij eigenlijk ook altijd.
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 13:44 schreef dolle_hond het volgende:
ach sebbo, zo gaat dat. pubers he
Puberteit betekent natuurlijk niet dat de boel vergallen geoorloofd is.
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 23-10-2003 17:29]
quote:Oh nee?
Op donderdag 23 oktober 2003 16:25 schreef Seborik het volgende:Pubertijd betekent natuurlijk niet dat de boel vergallen geoorloofd is.
Verder ben ik het uiteraard met je eens.
quote:AMEN!!!
Op donderdag 23 oktober 2003 13:27 schreef Seborik het volgende:
De Waarheid
quote:mwah, da's vrij natuurlijk, met zo'n reactie natuurlijk.
Op donderdag 23 oktober 2003 17:27 schreef Seborik het volgende:
Beetje veel het woord natuurlijk in die zin.
[Dit bericht is gewijzigd door Luka op 23-10-2003 18:53]
quote:Natuurlijk, dat is toch natuurlijk.
Op donderdag 23 oktober 2003 17:27 schreef Seborik het volgende:
Beetje veel het woord natuurlijk in die zin.
P.S. Er zijn uitzonderingen op de "puberteits 'regel' ", dolle_hond, genoeg.
-edit-Overkill aan smileys
Ook stoor ik me de laatste tijd aan alle varianten van 'wie?'. Als dat het enige is wat je hebt te melden, meldt het dan gewoon niet, als je het echt wilt weten waar het over gaat raadpleeg allmusic.com om vraag het gewoon in het topic, of lees het topic waar dat antwoord meestal al in zit. Genoeg wegen dus om aan je informatie te komen en een domme post om maar even gereageerd te hebben achterwege te laten.
Gelukkig heb ik het de laatste tijd gewoon erg druk om me er volledig aan te kunnen gaan ergeren, maar dat het plaats vindt en ontzettend irritant is, in veel gevallen totaal niets toevoegd, of juist voor meer bagger zorgt, weet ik helaas maar al te goed, want dat is al tijden het geval en in ieder subforum wel te vinden.
Het kan toch niet zo moeilijk zijn om een zinnige bijdrage te leven of anders maar te kiezen voor geen bijdrage? Wat mij betreft wordt dergelijke kul gewoon verwijderd. Seborik, Summoner mijn zege hebben jullie hierin alvast. Lang leve het rode kruisje, een krachtige tool, waar menig user gelukkig niet over beschikt .
quote:Onzin in Onzin posten
Op vrijdag 24 oktober 2003 00:52 schreef julekes het volgende:
Jezus, wat mag wel nog?
quote:Wie?
Op vrijdag 24 oktober 2003 00:57 schreef julekes het volgende:
Dan zullen er ook wel geen topics over John Zorn meer geopend mogen worden.
quote:Avant-Garde
Op vrijdag 24 oktober 2003 00:57 schreef julekes het volgende:
Dan zullen er ook wel geen topics over John Zorn meer geopend mogen worden.
Die 'wie?'-posts in dat Elliott Smith topic waren idd wel irritant, maar het is toch niet zo dat dat het eerste topic was waar dat in gebeurde, dacht ik? Ik geloof dat het altijd wel raak is in topics over muzikanten die zijn overleden, samen met de bijna obligate opmerking dat 'het belachelijk is om zoveel aandacht te besteden aan het overlijden van een muzikant, want gewone mensen... bla bla bla'.
Zelf plaats ik volgens mij alleen 'wie?'-posts in SunChaser-topics (al probeer ik er zelfs daar meestal wel een andere draai aan te geven). Sorry, daar kan ik echt niks aan doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |