Maar goed we blijven hopen.
Ik was ook op van de zenuwen toen ze mij de eerste keer voor niets hadden laten zakken...
Ik heb toen van alles geprobeerd, bananen eten, naar de huisarts voor pilletjes, en uiteindelijk zat ik niet meer met trillende handen aan het stuur maar ging het iets beter... Toen zei de examinator dat ze ervan uit ging dat mijn kleine foutjes door de zenuwen kwamen!
Doe je eigenlijk iets tegen die zenuwen, kalmerende druppeltjes oid?
staatsexamen nou ja hopen dat je daar rustiger bijvoeld. Dan moet je toch langer rijden ofzo?
quote:Valium. Ik denk dat je dan wel relaxed rijdt.
Op donderdag 23 oktober 2003 11:03 schreef shmoopy het volgende:
Jeu, wat balen.Doe je eigenlijk iets tegen die zenuwen, kalmerende druppeltjes oid?
naja.... bij jou zal 5x wel scheepsrecht zijn
quote:shiiiiit wat origineel
Op donderdag 23 oktober 2003 11:04 schreef Decoy het volgende:
www.watbenjedan.nl
quote:Ja ik slik van die Neurovit pilletjes, dat zijn die kleine rode. En ik moest ook altijd om 08.00 rijden, en dan krijg ik s'ochtends ook niets door m'n keel heen, en dan krijg ik ook nog last van m'n buik omdat ik honger heb. + de zenuwen.
Op donderdag 23 oktober 2003 11:03 schreef shmoopy het volgende:
Jeu, wat balen.Doe je eigenlijk iets tegen die zenuwen, kalmerende druppeltjes oid?
quote:Kleuter.
Op donderdag 23 oktober 2003 11:04 schreef Decoy het volgende:
www.watbenjedan.nl
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 11:01 schreef Fillipe het volgende:
nu staatsexamen.
quote:Wat lul je nou? Met rijlessen rij ik zeer zelfverzekerd rond, alleen met het examen niet. Daarom is het ook zo frustrerend, want je weet dat het normaal goed gaat en dan heb je examen en dan rij je in 1 keer heel anders.
Op donderdag 23 oktober 2003 11:07 schreef Decoy het volgende:
Duidelijk een teken dat je angst hebt om auto te rijden. dus niet doen.
quote:Dank je, laten we het hopen.
Op donderdag 23 oktober 2003 11:08 schreef pfaf het volgende:[..]
dan komt het wel goed hoor
quote:omdat je dan weet dat ome rijinstructeur kan ingrijpen als het fout gaat.. een examinator grijpt niet in, die zit alleen te lachen en verteld dat je ben gezakt
Op donderdag 23 oktober 2003 11:09 schreef Fillipe het volgende:[..]
Wat lul je nou? Met rijlessen rij ik zeer zelfverzekerd rond, alleen met het examen niet. Daarom is het ook zo frustrerend, want je weet dat het normaal goed gaat en dan heb je examen en dan rij je in 1 keer heel anders.
quote:Nou daar heb ik dus nooit bij stil gestaan, en daar zit zeker het kern van het probleem niet. Examinator grijpt ook gewoon in als het verkeerd mocht gaan, dus dat is onzin. En daar ligt het ook totaal niet aan.
Op donderdag 23 oktober 2003 11:10 schreef Sm0keZ het volgende:[..]
omdat je dan weet dat ome rijinstructeur kan ingrijpen als het fout gaat.. een examinator grijpt niet in, die zit alleen te lachen en verteld dat je ben gezakt
[Dit bericht is gewijzigd door Fillipe op 23-10-2003 11:13]
quote:Succes alvast.
Op donderdag 23 oktober 2003 11:13 schreef jaspah het volgende:
over 1 maandje ben ik 18!! magk ook lekker rijles
quote:Wat ik nou lul?
Op donderdag 23 oktober 2003 11:09 schreef Fillipe het volgende:[..]
Wat lul je nou? Met rijlessen rij ik zeer zelfverzekerd rond, alleen met het examen niet. Daarom is het ook zo frustrerend, want je weet dat het normaal goed gaat en dan heb je examen en dan rij je in 1 keer heel anders.
Voor de volgende keer alvast succes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |