abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 oktober 2003 @ 09:10:02 #1
68711 CdFMarshall
What goes around...
pi_14072451
Is op zich enigszins aangehaald in het weekendje weg topic, echter dat was meer een opsom-topic. Ik heb een vraag:

Volgende week heb ik plotseling vrij gekregen en wil ik eigenlijk op korte termijn nog weg met mijn girlie. Ik wil graag nog eens terug naar London en ik wil nog eens naar Barcelona. Maar nu is het dus erg short-term.
Iemand nog een idee om op zo'n korte termijn nog iets goedkoops te regelen?

Thanks!
CdFMarshall

Zodra wij geloven dat de aarde plat is, staan we zelf op het randje...
pi_14072505
reisburo ?
pi_14072567
D-Reizen
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  donderdag 23 oktober 2003 @ 10:30:15 #4
68711 CdFMarshall
What goes around...
pi_14073814
D-reizen doet toch geen korte reizen?
  donderdag 23 oktober 2003 @ 10:37:05 #5
59197 Marachi
Marachi goes NGT!
pi_14073959
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 10:30 schreef CdFMarshall het volgende:
D-reizen doet toch geen korte reizen?
Zeker wel, van het weekend nog 4 dagen naar Berlijn geweest met D-reizen. Perfect geregeld en niet duur .

We zouden eerst ook naar Barcelona gaan maar dat was echt niet te betalen. Dus als je niet veel te makken hebt zou ik voor London kiezen .

Grote FOK! hé!
pi_14073991
K-reizen.

De goedkoopste vlucht naar londen en dan in een Kartonnen doos overnachten.
Super low budget en als je slim bent zet je hem neer bij een mcdonalds of burger king afvalbak.

Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_14074093
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 09:10 schreef CdFMarshall het volgende:
Is op zich enigszins aangehaald in het weekendje weg topic, echter dat was meer een opsom-topic. Ik heb een vraag:

Volgende week heb ik plotseling vrij gekregen en wil ik eigenlijk op korte termijn nog weg met mijn girlie. Ik wil graag nog eens terug naar London en ik wil nog eens naar Barcelona. Maar nu is het dus erg short-term.
Iemand nog een idee om op zo'n korte termijn nog iets goedkoops te regelen?

Thanks!
CdFMarshall

www.weekendjeweg.nl
www.vakantie.pagina.nl
www.anwb.nl
www.disney.nl
BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
  donderdag 23 oktober 2003 @ 10:48:04 #8
68711 CdFMarshall
What goes around...
pi_14074191
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 10:37 schreef Marachi het volgende:

[..]

Zeker wel, van het weekend nog 4 dagen naar Berlijn geweest met D-reizen. Perfect geregeld en niet duur .

We zouden eerst ook naar Barcelona gaan maar dat was echt niet te betalen. Dus als je niet veel te makken hebt zou ik voor London kiezen .

Wat heb je voor een reisje Berlijn betaald?
pi_14077157
als ik jou was zou ik een losse vlucht boeken (als je teminste met het vliegtuig wil) en dan ergens een hostel boeken op internet. 4 dagen Londen kostte me ¤ 40 voor de vlucht en ¤20 per nacht in een simpel hostel. Naar Berlijn kun je met V-bird vliegen, dat kost je ¤ 58 retour.
Naar Barcelona wordt het wat duurder, als je ruim vantevoren een vlucht boekt bij easyjet ofzo dan is het goed te doen, maar op korte termijn wordt het al aardig duur.
pi_14077210
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 10:37 schreef Marachi het volgende:

[..]

Londen is nou niet bepaald de goedkoopste stad...
pi_14077259
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 12:59 schreef esnaider het volgende:

[..]

Londen is nou niet bepaald de goedkoopste stad...

Basiq Air vielen de prijzen wel mee richting barcelona
BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
pi_14077342
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 13:01 schreef BlackOrchid het volgende:

[..]

Basiq Air vielen de prijzen wel mee richting barcelona

Wel als je ruim vantevoren boekt. Ik heb net even gekeken, als je bijv. volgende week weg zou willen ben je ¤175 kwijt voor een retourtje met Basiqair, en ¤ 165 voor een retour met Easyjet
pi_14078009
easyjet, basiqair, maar check ook vooral http://www.ryanair.com want enkele reis naar/van london = E0.01!

overnachting: www.hihostels.com. ik weet zelf niks van de toestand van de hostels in london, maar ik wens je succes!

Let's check out that wave, before it checks out us!
pi_14078514
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 13:33 schreef granuaile het volgende:
easyjet, basiqair, maar check ook vooral http://www.ryanair.com want enkele reis naar/van london = E0.01!

overnachting: www.hihostels.com. ik weet zelf niks van de toestand van de hostels in london, maar ik wens je succes!

ben jij wel is vor 1 cent naar londen geweest? Er komt namelijk altijd nog belasting bij zodat je voor het goedkoopste retourtje nog zo'n ¤ 30 betaald. Nog niks natuurlijk, tis altijd nog goedkoper dan een retourtje Amsterdam-Groningen (met een trein, als ie teminste rijdt )
  donderdag 23 oktober 2003 @ 13:55:39 #15
29051 Gucciman27
Who's the MAN ?
pi_14078570
He Marshall, je bent ook liever lui dan moe he ? Als je ook maar heeel even had gezocht op het internet dan was je al deze (bruikbare) info tegengekomen.

Luie donder.

KLOS FM Rulezzz !!!
  donderdag 23 oktober 2003 @ 14:38:43 #16
68711 CdFMarshall
What goes around...
pi_14079784
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 13:55 schreef Gucciman27 het volgende:
He Marshall, je bent ook liever lui dan moe he ? Als je ook maar heeel even had gezocht op het internet dan was je al deze (bruikbare) info tegengekomen.

Luie donder.

ken je me?

Au serieux: ik heb geen behoefte om het een bij de een te regelen en het ander bij de ander. Tuurlijk heb je met even zoeken zo een goedkope reis te pakken wanneer je vliegtickets hier haalt en hotels daar. Ik wil echter een complete reis. Dus simpel bij een organisatie zowel de overnachting als de vlucht/boottocht regelen. That's tha shit...

pi_14080032
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 14:38 schreef CdFMarshall het volgende:

[..]

ken je me?

Au serieux: ik heb geen behoefte om het een bij de een te regelen en het ander bij de ander. Tuurlijk heb je met even zoeken zo een goedkope reis te pakken wanneer je vliegtickets hier haalt en hotels daar. Ik wil echter een complete reis. Dus simpel bij een organisatie zowel de overnachting als de vlucht/boottocht regelen. That's tha shit...

Tjaaa kijk dan eens bij de algemene links in het sticky topic bij travel op fok! of kijk op vakantie.pagina.nl of op d-reizen.nl of op langhout.nl of op lastminute.pagina.nl of op arke.nl of bij reisbureuas of op enz enz enz... GA EENS ZOEKEN!
BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
  donderdag 23 oktober 2003 @ 14:56:45 #18
68711 CdFMarshall
What goes around...
pi_14080267
BlachOrchid, wat denk je dat ik in de tussentijd gedaan heb. Echter, echt goedkope reizen zitten er niet tussen, vandaar dat ik het hier vraag... Niet te snel oordelen BO!
pi_14080507
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 14:56 schreef CdFMarshall het volgende:
BlachOrchid, wat denk je dat ik in de tussentijd gedaan heb. Echter, echt goedkope reizen zitten er niet tussen, vandaar dat ik het hier vraag... Niet te snel oordelen BO!
Ik oordeel niet te snel maar jij wilt dus dat wij hier met z'n allen voor reisbureau gaan spelen? Als jij een reis wilt ga dan zelf op het internet zoeken of plaats iig een richtprijs neer. Ga langs bij reisbureaus en kijk op alle reis sites. Kun je daar niks vinden... tja dan is er niks goedkoops meer over. Oja kijk eens op q-int.nl misschien staat daar nog wel wat, voor de rest kan men je hier toch niet helpen. Linkjes staan er al verzameld in het sticky topic in travel of op de startpagina's. Oja laatste link voor vandaag.. www.lastsecond.nl
BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
  donderdag 23 oktober 2003 @ 15:09:59 #20
68711 CdFMarshall
What goes around...
pi_14080553
ik zal je op de hoogte brengen van mijn bevindingen voordat ik het verzoek hier plaatste:

www.lastminute.nl reist pas op 31-10 af naar London.
ebookers.nl reist pas op de 30e af naar London, wel eerder naar barcelona maar dan heb je enkel de kamers.
taxistop.be biedt wel goedkope boottochten aan naar Dover-London, maar ja...
lastminute.vakantie.cc biedt wat goedkopere hotels aan maar geen totale reizen...

etcetc

donderdag 23 oktober 2003 @ 15:48:02 #21
68711 CdFMarshall
What goes around...
pi_14081542
voor diegenen die serieus op zoek zijn en niet enkel rondhangen op het forum om commentaar te geven:

www.elmar.nl
www.cityzapper.nl

zijn echte aanraders! Overzichtelijk en niet duur!

pi_14083004
ik ga volgende week een lang weekend naar Berlijn
kost toch echt geen drol, je rijdt er heen met de auto
zoekt een jeugdherberg, en voila! goedkoop + weg

bovendien ben ik nog nooit in Berlijn geweest, en het lijkt me een hele leuke stad

donderdag 23 oktober 2003 @ 20:36:11 #23
53131 Metalpunk
Persona Non Grata
pi_14088460
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 13:06 schreef esnaider het volgende:

[..]

Wel als je ruim vantevoren boekt. Ik heb net even gekeken, als je bijv. volgende week weg zou willen ben je ¤175 kwijt voor een retourtje met Basiqair, en ¤ 165 voor een retour met Easyjet

... dan was die 90 euro die ik er vorige week aan kwijt was (naar Barcelona, twee dagen vantevoren geboekt) blijkbaar TOCH niet zo duur als ik dacht..

[Dit bericht is gewijzigd door Metalpunk op 23-10-2003 20:38]

The ruthless calls within, For the haunting now begins
pi_14092700
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 15:09 schreef CdFMarshall het volgende:
ik zal je op de hoogte brengen van mijn bevindingen voordat ik het verzoek hier plaatste:

www.lastminute.nl reist pas op 31-10 af naar London.
ebookers.nl reist pas op de 30e af naar London, wel eerder naar barcelona maar dan heb je enkel de kamers.
taxistop.be biedt wel goedkope boottochten aan naar Dover-London, maar ja...
lastminute.vakantie.cc biedt wat goedkopere hotels aan maar geen totale reizen...

etcetc

Kortom er is niks leuks betaalbaars meer, ga langs bij je reisbureau of verminder je eisen!
BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
pi_14103662
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 14:47 schreef BlackOrchid het volgende:

[..]

Tjaaa kijk dan eens bij de algemene links in het sticky topic bij travel op fok!

Daar staat al veel, is dat niet genoeg, dan kun je ook terecht in andere topics:
lastminute??
last minute / second reizen
tips gezocht voor zoeken van "betaalbare" vakantie
Het grote 'waar-vind-ik-goedkope-tickets' topic met ook complete reizen
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')