Al sinds de dag dat ik daar werk (nu zo'n twee maanden) word ik door een chinese jongen van 21 jaar oud getreiterd. Telkens als ik iets vertel begint hij heel hard JA JA JA JA door me heen te roepen.
Het vervelendste is dat íe steeds wachtte tot ik op mijn heftruck langskwam en dan rakelings voor me langs schoot, met een smile op zijn bek en dan riep hij nog sukkel na. Hij was me echt continu aan het treiteren.
Ik ben tot wel vier keer toe naar mijn chefs gestapt om het te melden, precies uitgelegd wat het probleem was. Ze zouden hem vragen een beetje normaal te doen maar er veranderde niks.
Gisteren reed hij tegen me aan, voor de zoveelste keer. Weer naar de chefs gegaan en weer geen aktie van hun kant. Ik vertelde dat ik vandaag of morgen een keer uit mijn slof zou schieten, wat dus ook gebeurde.
Het was maar een zacht tikje, maar weer reed hij expres tegen de lepels van mijn heftruck. Ik reageerde niet meteen maar toen hij een paar minuten later iets verderop stilstond, met zijn rug naar mij toe, heb ik mijn truck in zijn achteruit gezet en ben ik vol boven op zijn truck geknald. Heel veel onderdelen vlogen in het rond. Ik stapte af en vertelde hem dat als ie mij nog een keer dwars zou zitten dat ik hem door heel het magazijn zou slaan. Ik was door het dolle heen.
Hij stapte van zijn heftruck en begon allemaal ninja bewegingen naar me te maken. Ik duwde hem een keer weg en sloeg hem toen met alle kracht die ik in me had op zijn neus.
Ik ben nu dus naar huis gestuurd, alleen omdat ik het materiaal van de baas hiervoor gebruikt heb. Het is ook wel begrijpelijk, ik had dit nooit mogen doen. Het kan zelfs ook nog dat die jongen iets van een wiplash en een gebroken neus heeft ofzo.
Het werd zwart voor mijn ogen. Morgen naar het uitzendburo
veel suc6 nog
[Dit bericht is gewijzigd door B03S op 22-10-2003 21:56]
probleem is alleen dat je nu geen werk meer hebt....
quote:dat is in Nederland toch niet zo'n probleem? uitkering ofzo? en zoiets als heftruckchauffeurs ofzo lijken mij overal wel nodig. . ..
Ik zit nu alleen zonder inkomsten
quote:'per ongeluk' overhoop rijden ofzo..
Op woensdag 22 oktober 2003 21:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
eerlijk gezegd vind ik deze oplossing niet echt succesvolVolgens mij moet je nooit geweld als eerste gebruiken in zo'n geval. Maar wat je wel had moeten doen met zo'n 'kut-chinees' zou ik niet weten.
quote:Ja klopt ook wel.
Op woensdag 22 oktober 2003 21:58 schreef LSD het volgende:[..]
dat is in Nederland toch niet zo'n probleem? uitkering ofzo? en zoiets als heftruckchauffeurs ofzo lijken mij overal wel nodig. . ..
Maar het is zo kut dat iemand me tot het uiterste gedwongen heeft en ik nu weer opnieuw werk moet zoeken. Ik was net een beetje op miijn gemak daar.
quote:no cure
Op woensdag 22 oktober 2003 22:01 schreef neusaap het volgende:
hulde!
laat 'm maar zien waar je voor staat.
trouwens mogen ze je nu nooit ontslaan,
omdat je hebt laten merken dat er een probleem was, en je ze hebt gewaarschuwd.
als ze je toch ontslaan, gewoon aanklagen die zooi met een 'no win, no pay' advocaat
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 21:53 schreef Mardoek het volgende:
Altijd weer die chinanezen..
quote:Wat zijn dit nou weer voor opmerkingen...
Op woensdag 22 oktober 2003 21:58 schreef Sas22 het volgende:
Chinezen.... alleen maar goed voor een 42 (Nasi met Babipangang)
quote:Maakt dat wat uit dan?
Op woensdag 22 oktober 2003 22:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wat is er trouwens van die Chinees overgebleven?
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 22:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wat is er trouwens van die Chinees overgebleven?
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 22:05 schreef vio het volgende:
je bent me dr toch ook een..![]()
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 22:05 schreef vio het volgende:
je bent me dr toch ook een..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |