abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14058611
Sinds maart 2003 is er een nieuw filmblad op de markt. De Movie Alert!
Check http://themakingof.movie-alert.nl/ en laat allemaal even weten wat jullie ervan vinden.
De Movie Alert! is te vinden bij onderstaande distributiepunten:
180 universiteiten en hogescholen
200 videolandfilialen
150 Music Store filialen (vanaf november)
300 Grand Cafe's
200 MBO's
170 kiosken en Tabakzaken (primera)

Omdat iedereen's mening erg belangrijk is voor de groei van het blad, zijn wij daar erg benieuwd naar!!

woensdag 22 oktober 2003 @ 18:18:10 #2
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_14058753
Staan er ook spelfouten in het blad zelf?
The Most Incredible, Baby
pi_14060185
Ik heb het blad laatst even doorgekeken toen ik het ergens op een tafel in een UVA-gebouw vond. Zag er wel leuk uit, alleen inhoudelijk kan het (veel) beter. Wat ik las waren vooral teasers en/of aankondigingen van films. Ik weet niet of dat de bedoeling is, maar ik zou graag ook wat recensies willen lezen. Of artikelen ofzo. Iemand die wil weten waar een film over gaat kan dat ook op i-net vinden.
pi_14074052
quote:
Op woensdag 22 oktober 2003 18:18 schreef RedGuy het volgende:
Staan er ook spelfouten in het blad zelf?
Ik begrijp niet wat je hiermee bedoeld? Waar staan nog meer spelfouten dan??
Groetjes
Gijs
pi_14074472
Lekker volle site ook...
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_14075119
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 10:41 schreef gijsravensbergen het volgende:

[..]

Ik begrijp niet wat je hiermee bedoeld? Waar staan nog meer spelfouten dan??
Groetjes
Gijs

Maar wat is nu de bedoeling vna het blad? Films recenseren of gewoon een overzicht geven van wat we de komende maanden in de bioscopen kunnen verwachten?
pi_14075787
quote:
Op donderdag 23 oktober 2003 11:30 schreef Joppe het volgende:

[..]

Maar wat is nu de bedoeling vna het blad? Films recenseren of gewoon een overzicht geven van wat we de komende maanden in de bioscopen kunnen verwachten?

De bedoeling is inderdaad om filmliefhebbers te informeren wat er in de bioscopen gaat draaien. Bovendien willen we iets extra's bieden in de vorm van gave "grote" visuals. Het moet een lekker leesbaar blad zijn. Vandaar dat we ook checken wat de meningen zijn van de lezers. Ik heb nu al een paar keer gehoord dat er toch behoeft is naar recensies. Wat we sowieso nu meer doen als in het begin, is echt nieuwsitems en gossip! Dit is denk ik wat lezers willen.
Even voor de duidelijkheid... http://themakingof.movie-alert.nl is nog in ontwikkeling! 1 november zal hij online gaan onder de naam: www.movie-alert.nl We zullen ons qua prijsvragen vooral gaan bezig houden met het weggeven van premiere kaarten en voorpremiere's.
  Moderator donderdag 23 oktober 2003 @ 12:03:51 #8
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_14075885
Ik ga dit topic toch even sluiten. Je mag namelijk op Fok geen reclame maken voor een site of een blad tenzij je daarover overleg hebt gevoerd met de Forum Admins en die het goedkeuren.

Je kunt daar eventueel voor mailen naar forum@fok.nl

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')