quote:Hoeveel tijd zat er tussen dat maitlje en de eerste? Dan weet ik hoelang ik ongeveer moet wachten
Op zondag 26 oktober 2003 12:15 schreef onderdekoffer het volgende:
Ik heb het 2de mailtje al van ze gehad!Bij deze laten we u weten dat uw aanvraag door KPN is aangsloten.
Wij zullen uw bestelling zo snel mogelijk naar u opsturen.Toestel: Siemens M55_test
Contract: KPN AllroundHeb er trouwens een Vodafone 120 voor een jaar bijgekocht (bestelmaar.nl) voor 60 euro. 5 eurotjes per maand voor 120 min
quote:Je krijgt de groene... de donkere
Op zondag 26 oktober 2003 14:15 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Maar nu is de keuze welk toestel?
Vrijdag middag rond half 2 per fax verzonden..
Om 15:04 eerste mailtje .. bevestiging
Om 17:13 tweede mailtje .. goedkeuring aanvraag
Dus verw8 hem toch wel morgen of uiterlijk dinsdag
quote:Maar wat zou een motivatie zijn afgezien van de kleur om de M55 of de S55 te halen? beide worden geleverd met camera. Wat is het grote verschil waardoor de S55 duurder is?
Op zondag 26 oktober 2003 14:26 schreef Youssef het volgende:[..]
Je krijgt de groene... de donkere
quote:mja maar s55 heeft weer een slechter scherm als de m55. (256kleuren ipv 4082 ofzo)
Op zondag 26 oktober 2003 15:03 schreef onderdekoffer het volgende:
S55 heeft Infra rood en Bluetooth..
Kijk even op de Siemens page en zet ze gewoon ff naast elkaar voor een vergelijking
quote:De m55 heeft pictogrammetjes als menustructuur aan de foto's te zien dat is uiteraard ook weer leuk.
Op zondag 26 oktober 2003 15:59 schreef Renoud het volgende:[..]
mja maar s55 heeft weer een slechter scherm als de m55. (256kleuren ipv 4082 ofzo)
alleen vraag ik mij af waarom er bij de omschrijving van het toetsel op gsmstunter "test" staat.
Want.....KPN is gemachtigd om je nummer op te heffen(dat nummer wat je invult bij je pers. gegevens).
Dus als je nou doodleuk dat nummer van je hebt ingevult sluit kpn het af zodat je verplicht met hen moet bellen!!
IK hoop niet dat die mensen nu genaaid zijn, want mijn bedoeling was dus dat ding kopen en dat KPN abbo weg te flikkeren.
Ik denk dat iedereen zich daar op verkeken heeft
quote:Volgens mij kan dat zo niet eens? Ik heb ons algemene 06 nummer opgegeven, dus ik hoop dat het niet waar is.....Maar volgens mij staat het ook niet in de algemene voorwaarden...Ben je niet in de war met nummerportering?
Op zondag 26 oktober 2003 19:42 schreef dagizmo het volgende:
Hmm, nagrondig onderzoek toch maar vna de koop afgezien!!!Want.....KPN is gemachtigd om je nummer op te heffen(dat nummer wat je invult bij je pers. gegevens).
Dus als je nou doodleuk dat nummer van je hebt ingevult sluit kpn het af zodat je verplicht met hen moet bellen!!
IK hoop niet dat die mensen nu genaaid zijn, want mijn bedoeling was dus dat ding kopen en dat KPN abbo weg te flikkeren.
[Dit bericht is gewijzigd door Falcone op 26-10-2003 19:55]
quote:Bedoel je het stukje over Portering? Het is logisch dat ze dan je oude nummer afsluiten, want anders kan hij niet op de nieuwe sim overgezet worden he.
Op zondag 26 oktober 2003 19:42 schreef dagizmo het volgende:
Hmm, nagrondig onderzoek toch maar vna de koop afgezien!!!Want.....KPN is gemachtigd om je nummer op te heffen(dat nummer wat je invult bij je pers. gegevens).
Dat ze je normale nummer opzeggen lijkt me echt onzin, waar zie jij dat staan? Als ik m'n huistelefoon opgeef gaan ze dat ook opzeggen? Lijkt me sterk.
quote:ik heb een abbo bij Vodafone....KPN heeft daar niets over te zeggen...
Op zondag 26 oktober 2003 19:56 schreef Gizz het volgende:[..]
Bedoel je het stukje over Portering? Het is logisch dat ze dan je oude nummer afsluiten, want anders kan hij niet op de nieuwe sim overgezet worden he.
Dat ze je normale nummer opzeggen lijkt me echt onzin, waar zie jij dat staan? Als ik m'n huistelefoon opgeef gaan ze dat ook opzeggen? Lijkt me sterk.
quote:Dat bij portering bedoelt ie inderdaad volgens mij. Maar daar heb ik alleen Nee ingevuld en verder niets... toch?
Op zondag 26 oktober 2003 19:56 schreef Gizz het volgende:[..]
Bedoel je het stukje over Portering? Het is logisch dat ze dan je oude nummer afsluiten, want anders kan hij niet op de nieuwe sim overgezet worden he.
quote:Nee , bij je gevens bovenaan dat blad.
Op zondag 26 oktober 2003 19:59 schreef Youssef het volgende:[..]
Dat bij portering bedoelt ie inderdaad volgens mij. Maar daar heb ik alleen Nee ingevuld en verder niets... toch?
En daarbij bedoel; ik dus niet dat nummer van portering.
quote:__________
Op zondag 26 oktober 2003 20:05 schreef dagizmo het volgende:[..]
Nee , bij je gevens bovenaan dat blad.
Daarstaat dat je je EIGEN nummer moet invullen. EN dan de letterjes eroinder geven aan dat KPN dus gemachtigd zou zijn om dat nummer op te heffen.En daarbij bedoel; ik dus niet dat nummer van portering.
Maar dat is alleen als je kiest voor nummerportering? Want anders is het vreemd dat je daar boven kan kiezen tussen:
*nieuwe nummers
*behoud GSM nummers huidige operator
En er staat ook: "tegen de eerst mogelijke datum van opzegging" Dus dat kan nooit eerder zijn dan dat je contract afloopt?
Maar ik geef je gelijk dat je het op beide manieren kan lezen.
quote:rechtsbovenaan...bij mij begon die met een M
Op zondag 26 oktober 2003 20:48 schreef Tr0ublegum het volgende:
Waar vind ik een legitimatienummer op m'n rijbewijs ?
quote:Omdat het een soort "test i-mode" is, om het geflopte i-mode uit te proberen zeg maar.
Op zondag 26 oktober 2003 19:11 schreef kareltje_de_grote het volgende:[..]
De m55 heeft pictogrammetjes als menustructuur aan de foto's te zien dat is uiteraard ook weer leuk.
alleen vraag ik mij af waarom er bij de omschrijving van het toetsel op gsmstunter "test" staat.
Zo ja wat is je mening? Ik heb da stukkie namelijk samen met dagizmo uitgezocht over da opheffen van nummer.
Het leek ons nie meer dan normaal dat er een addertje onder het gras zit omdat je dat toestel namelijk zo met een ander abbo kan gebruiken. Op deze manier verplichten ze je min of te meer dat abbo meer te gebruiken. Aan de andere kant in de foon die je opgestuurd krijgt kun je ook zo andere sim gooien.
Dus kortom is het echt zo'n geweldige aanbieding ?
iets uitgebreider maar wel hetzelfde onderwerp
Toestel: Siemens M55_test
Contract: KPN Allround
Jippieeeeeeeee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |