quote:Ik ben er zondag, met veel SLH gasten
Op dinsdag 2 december 2003 08:44 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Ik wil best. Als ik vrij kan krijgen! (vrijdag ofzo)
Moet nog wel ff overleggen dan thuis, ik zit nogal onder de plak
Zaterdag kan ik helaas niet.
nog een leuk filmpje van shakende dames
quote:Inderdaad dat vond ik echt zwaar hoerig, daar baalde ik van. De stripsters waren wel lekker maar deden niet hoerig genoeg en te weinig uit.
Op dinsdag 2 december 2003 11:18 schreef OomSmokey het volgende:
Het was wel erg jammer dat er veel merken niet vertegenwoordigt waren zoals BM W, Jaguar, Porsche, Volvo, Saab, etc etc. Vorig jaar stonden ze er allemaal nog
Bij de stand tegenover Foliatec hebben 2 meisjes speciaal voor mij gedanst en dat was wel dik in orde (rond 17:45)
Ik heb natuurlijk ook wat foto's gemaakt: zie http://www.ditismijnauto.nl/events_essen.htm
Hebben er dik 5 uur rondgelopen, echt een aanrader!
quote:idd Eddow, deze dame ziet er goed uit
Op maandag 1 december 2003 15:34 schreef -Eddow- het volgende:
[afbeelding]Die van Ford waren ook wel OK
quote:En vergeet een aantal dames van Skoda niet, ik doe echt een moord (figuurlijk gesproken, voor je het weet meld iedereen zich aan voor kanibalisme) voor mooie dames in lichtbruin, beige achtige pakjes....HELP ME!! Bij honda zagen ze er overigens ook lekker eeuh leuk uit. Renault ws echt crap wat dat betreft!
Op maandag 1 december 2003 15:34 schreef -Eddow- het volgende:
[afbeelding]Die van Ford waren ook wel OK
Checkl hier maar ff staan veel dames op maar of die gene die jij bedoelt er tussen zit..
Kan iemand een beetje Duits, of kan iemand mij vertellen op welk adres die hallen precies zijn (dit ook i.v.m. routeplanner)?
quote:gewoon essen inrijden en dan zie je vanzelf wel borden voor de motorshow!
Op donderdag 4 december 2003 21:48 schreef jochem8 het volgende:
Ik kan op de site van de motorshow wel adressen vinden, alleen ik weet niet waar nou die hallen precies zijn...Kan iemand een beetje Duits, of kan iemand mij vertellen op welk adres die hallen precies zijn (dit ook i.v.m. routeplanner)?
quote:Of volg de eerste de beste getunede golf 3 ofzo die je voorbij ziet komen
Op donderdag 4 december 2003 21:49 schreef ThaFreak het volgende:[..]
gewoon essen inrijden en dan zie je vanzelf wel borden voor de motorshow!
quote:MESSE ESSEN GmbH
Op donderdag 4 december 2003 21:56 schreef jochem8 het volgende:
Ok, maar niemand een adres?
Was zeker de moeite waard. Volgend jaar weer, maar dan doordeweeks. Nu 2x op zaterdag geweest, maar was toch wel erg druk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |