abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14014439
quote:
Anti-pedofielen gaan demonstreren in Amsterdam

Het Actiecomité Stop Martijn, een bundeling van vijf organisaties die zich keren tegen pedofilie en tegen de belangenvereniging voor pedofielen Martijn, gaan zaterdag demonstreren in Amsterdam. Met het protest eisen zij harde maatregelen tegen ,,de handel in en seks met kinderen''.

Zij willen dat pedofielen na veroordeling chemische castratie ondergaan en dat meervoudige kinderverkrachters de doodstraf krijgen. Daarnaast werken ze aan een website waar veroordeelde pedofielen met naam en toenaam worden vermeld. ,,Hiermee willen we omwonenden informeren over veroordeelde kinderverkrachters in hun eigen wijk'', aldus M. Smit, een van de oprichters van het actiecomité maandag. De organisatie onderzoekt momenteel de juridische haken en ogen.

Tot het actiecomité behoren de Rotterdamse partij Nieuw Rechts, de Nieuwe Nationale Partij (NNP) en de organisatie 'Moeders tegen pedofilie'. Smit zegt dat voor Amsterdam is gekozen omdat Martijn en de ,,andere organisaties die pedoseksualiteit promoten'' in de hoofdstad zijn gevestigd. Hij rekent op honderd tot honderdvijftig deelnemers.

De Anti Fascistische Actie Amsterdam heeft voor zaterdag een tegendemonstratie aangekondigd. Volgens deze organisatie zijn de NNP en Nieuw Rechts extreemrechtse partijen die ,,met dit soort populistische onderwerpen het isolement proberen te doorbreken waarin hun gedachtegoed is geplaatst''. Zij voelen zich niet betrokken bij de doelstelling van Martijn, maar zien het ,,openlijk manifesteren van extreem-rechts als een directe bedreiging''.

bron: AD

Michel Smit probeert weer zieltjes te winnen voor zijn sneue partijtje, alsof het land bol staat van de pro-pedofielen.

Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_14014456
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 20:05 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Michel Smit probeert weer zieltjes te winnen voor zijn sneue partijtje, alsof het land bol staat van de pro-pedofielen.

Stichting Martijn is anders wel een smerig zooitje wat om vreemde redenen nog toegestaan wordt.
[b]Op vrijdag 7 november 2003 00:23 schreef gelly het volgende:[/b][br]Ik wil Fok! wel leuk houden.
pi_14014500
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 20:06 schreef Tedje_van_Es het volgende:

[..]

Stichting Martijn is anders wel een smerig zooitje wat om vreemde redenen nog toegestaan wordt.

Maar zo machtig of groot zijn die toch niet dat er direct zulke acties tegen gehouden moeten worden of wel?
  maandag 20 oktober 2003 @ 20:07:57 #4
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14014506
Dom dat AFA toch een tegendemonstraties gaat houden ondanks het feit dat ze niet voor pedofilie zijn. Erg slechte timing.

En ik ben fel tegen het schandpaal-idee. Wat wat voor criminaliteit dan ook.

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_14014750
' De Anti Fascistische Actie Amsterdam heeft voor zaterdag een tegendemonstratie aangekondigd.' ...

ik wist het.. stelletje pedo's die anti fascisten...

pi_14014833
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 20:05 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Eng clubje mensen is het.
pi_14015017
Ook al is dat NieuwRechts clubje eng, voor dit doel vind ik de demonstratie wel gerechtvaardigd. Raar dat er een tegendemonstratie komt. Zo zal het net lijken of je dan juist voor acceptatie van pedofilie bent.
pi_14015059
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 20:24 schreef Disorder het volgende:
Ook al is dat NieuwRechts clubje eng, voor dit doel vind ik de demonstratie wel gerechtvaardigd. Raar dat er een tegendemonstratie komt. Zo zal het net lijken of je dan juist voor acceptatie van pedofilie bent.
Nee, tegen de doodstraf en castratie.
pi_14015927
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 20:26 schreef k_man het volgende:

Nee, tegen de doodstraf en castratie.

En tegen de heksenjacht op en discriminatie van minderheden.

Ik vind het frappant dat menigeen deze rechts-extremisten niet als zodanig erkend. Simpelweg omdat de klassiek gehaate minderheden van weleer, joden en homo's, door de nieuwe extreem-rechts zijn ingeruild voor moslims en pedo's.

pi_14016502
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:01 schreef sineloco het volgende:

[..]

Ik vind het frappant dat menigeen deze rechts-extremisten niet als zodanig erkend. Simpelweg omdat de klassiek gehaate minderheden van weleer, joden en homo's, door de nieuwe extreem-rechts zijn ingeruild voor moslims en pedo's.

Hmmm.. hier ga ik vannacht over liggen nadenken vrees ik
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_14017213
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:01 schreef sineloco het volgende:

[..]

Ik vind het frappant dat menigeen deze rechts-extremisten niet als zodanig erkend. Terwijl toch de klassiek gehaate minderheden van weleer, joden en homo's, door de nieuwe extreem-rechts nog steeds zo worden gehaat, alleen nu onder het mom van de islam.
[b]Op vrijdag 7 november 2003 00:23 schreef gelly het volgende:[/b][br]Ik wil Fok! wel leuk houden.
pi_14017292
Dat gaat vast heel gezellig worden. Protesteren voor castratie en de doodstraf En dan nog een paar van die extreem-linkse malloten d'r bij.
pi_14017309
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:44 schreef gelly het volgende:
Dat gaat vast heel gezellig worden. Protesteren voor castratie en de doodstraf En dan nog een paar van die extreem-linkse malloten d'r bij.
Idd, dat wordt gegarandeerd rellen.

Kan dit niet verboden worden of zo?

pi_14017340
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:45 schreef Tedje_van_Es het volgende:

[..]

Sja, moeilijk. Kan het niet op een afgelegen industrie terrein ?
pi_14017356
Hoe maak je jezelf belachelijk?
Loop mee met Michiel Smit

Totaal onzinnig en waar gaat het in vredesnaam over? Verzin een populistisch en gemakkelijk onderwerp om het volk te paaien en je wint stemmen. Over de rug van de kinderen heen waar het over zou moeten gaan. Walgelijk.

pi_14017383
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 20:07 schreef Alcatraz het volgende:

[..]

Maar zo machtig of groot zijn die toch niet dat er direct zulke acties tegen gehouden moeten worden of wel?

als er een schaap over de dam is volgen er meer
zucht
  maandag 20 oktober 2003 @ 21:49:21 #17
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_14017414
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:45 schreef Tedje_van_Es het volgende:

[..]

Als de kans op rellen te groot wordt geacht dan wel. Of als er geen politie op de been kan worden gebracht.

Overigens vind ik dat tegendemonstraties sneuer dan sneu zijn en daarom, met het oog de mogelijk rellen, bijna altijd wel verboden mogen worden.

Een tegendemonstratie is eigenlijk een oproep/signaal dat een ander zijn (legale) mening niet mag uiten. Consequent verbieden die hap gaat me misschien wat te ver, maar van mij mag er heel snel naar het verbod-middel worden gegrepen bij een tegendemonstratie.

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_14017482
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:49 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Als de kans op rellen te groot wordt geacht dan wel. Of als er geen politie op de been kan worden gebracht.

Vreemd dat ze dat niet deden bij Mercatorplein/ Anti-Israel demos dan
quote:
Overigens vind ik dat tegendemonstraties sneuer dan sneu zijn en daarom, met het oog de mogelijk rellen, bijna altijd wel verboden mogen worden.
Eens. Dat doen ze maar lekker een dag later.
quote:
Een tegendemonstratie is eigenlijk een oproep/signaal dat een ander zijn (legale) mening niet mag uiten. Consequent verbieden die hap gaat me misschien wat te ver, maar van mij mag er heel snel naar het verbod-middel worden gegrepen bij een tegendemonstratie.
Eigenlijk zou het idd per defintie niet op dezelfde dag/plaats mogen zijn nee.
pi_14017691
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:52 schreef Tedje_van_Es het volgende:
Vreemd dat ze dat niet deden bij Mercatorplein/ Anti-Israel demos dan
Anti-israel demo?
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 21:49 schreef Sidekick het volgende:
Waarom mag je geen tegengeluid laten horen? Dat hoort nou juist ook bij die vrijheid. Beetje selectief de vrijheden verstrekken, moesten we maar niet doen.

Ik ben het wel met je eens dat het effect eerder averechts zal zijn. Laat die paar klojo's maar gezellig in de anonimiteit door Amsterdam wandelen, niemand die het opmerkt. Het wordt pas interessant als er bonje van komt. Komt Smit wel goed uit. Als hij echt begaan was met de kinderen waar het om gaat dan liet hij deze onzin wel uit zijn kop.

pi_14017868
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 22:00 schreef Coone het volgende:

[..]

Anti-israel demo?
[..]

JIHAD OP DE DAM
vlag verbranden op de dam
pi_14018135
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 20:07 schreef Alcatraz het volgende:

[..]

Is dat een criteria dan??

Die idioten van Martijn pleiten voor vriendschap met kinderen waar eventueel seks in het spel is.

Terechte demonstratie.

pi_14018197
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 22:16 schreef schatje het volgende:

[..]

Is dat een criteria dan??

Die idioten van Martijn pleiten voor vriendschap met kinderen waar eventueel seks in het spel is.

Ziek, maar niet verboden of illegaal.
quote:
Terechte demonstratie.
Nee, niet door organisaties als nieuw-rechts of de NNP. Da's gewoon pure volksverlakkerij. Ook zij misbruiken kinderen om er zelf beter van te worden.
pi_14018268
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 22:19 schreef gelly het volgende:

[..]

Ziek, maar niet verboden of illegaal.
[..]

Eh, wel dus. Aanzetten tot illegale activiteiten is ook strafbaar.
pi_14018277
Pff, en gister mocht ik niet eens een anti-homo demonstratie houden, discriminatie!
pi_14018334
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 22:19 schreef gelly het volgende:

[..]

Nee, niet door organisaties als nieuw-rechts of de NNP. Da's gewoon pure volksverlakkerij. Ook zij misbruiken kinderen om er zelf beter van te worden.

Ik vind dat iedereen mag demonsteren hoe ziek hun ideeën ook zouden zijn.Dat is een fundamenteel recht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')