gesloten ivm de neiging van yvonne om topics die de faq niet overtreden te sluiten.
-----------
quote:
quote:we kunnen ons beter bezighouden met de vraag 'Waarom ben jij geen mod', dan kom je al snel tot de conclusie dat je daar niet geschikt voor bent ivm je constante offensieve gedrag tegenover iedereen die dan ook maar iets van commentaar levert op een groep waarvoor jij op wil komen.
Op maandag 20 oktober 2003 01:42 schreef AngelWings het volgende:
Mazzel dat ik geen mod ben anders kreeg je een dikke ban aan je reet...
quote:Ieder zijn mening, ik vind dat er nog wel goed word ingehouden hoor, zeker als je ziet hoe de TS tekeer ging.
sjezus wat een stuk onbenul..
Ga je aub eens schamen met wat je uitkraamt ...
zoow...
quote:Dat slaat dus echt helemaal nergens op. Als je in een klotesituatie zit kan je een paar dingen doen: positief zijn en proberen er het beste van te maken of negatief zijn en redenen bedenken waarom je in de situatie zit en alleen maar medelijden met jezelf hebben. Ik denk dat je met dat laatste bezig bent. Ik zag het volgens mij al eerder in dit topic staan over hoe jij anderen mazzalaars vind omdat zij een baan hebben, omdat zij waarschijnlijk intelligent zijn of rijke ouders hebben etc etc. Zo kan je mensen niet gaan beoordelen, als jij er je best niet voor doet zal je ook zeker niet aan een baan komen hoor, die dingen komen niet langs de deur ofzo.
Misschien kon zijn moeder wel niet werken omdat JOUW moeder werkte ipv haar....
quote:Vertel dan eens waarom en wat er dan wél goed is. Het enige wat jij doet is andere mensen beoordelen zonder enige argumentatie. Wat men bedoeld met 'je hebt toch een tv' is dat je kan leven van de overheid en daar ook nog luxeartikelen bij hebben. Als je leeft van de overheid heb je in mijn ogen niet hetzelfde recht om te klagen dat het te weinig is als de werkende mensen..
Sommigen snappen het hele principe leven niet eens?
En dat reageert hier zomaar plompverloren als een stel boeren in een porseleinkast
Je had toch tv..
nou en?
quote:leg aub uit waarom dat niet zo raar is, waarom jij denkt dat hij bedoeld dat kanslozen waardeloos zijn, waarom hij 'evil zaadjes' in de maatschappij zaait. En als laatste graag hoe je daar over na kan denken als je niet uitlegt wat je nou bedoeld.
Tss tis nie zo raar dat er mensen crimineel worden in ons land zeg?
Met dit soort reacties zou je toch behoorlijk razend worden
kanslozen zijn dus waardeloos als mens?
Je zaait evil zaadjes in deze maatschappij knul..
think about that
quote:ik wil inderdaad graag m'n zin, in dit geval wilde ik in mijn feedback post graag horen waarom het vorige topic gesloten was. Als ik daar geen antwoord op krijg is dat in mijn ogen zwak, maar aangezien de vrouw in kwestie gewoon het topicje sluit is er hier inderdaad geen plek voor een goede discussie, de mod 'wint' toch wel. Maakt me vrij weinig meer uit, ik blijf lekker door fok!ken.
Op maandag 20 oktober 2003 16:50 schreef Arsenicem het volgende:
Valt me op dat divine continu altijd tegen iedereen loopt te kutten en zo eindeloos doorzeikt omdat ie perse z'n zin moet hebben. En als je zo nodig een debat nodig heb ga dan naar zo'n programma als ze die nog hebben. Zo van die ethische discussies... Fok is daar niet voor. In jou woorden, de intelligentie is hier niet voor een zinnige beargumentatie... Zoek het dus ook niet...
quote:Maakt het geslacht van de mod iets uit?
Op maandag 20 oktober 2003 17:16 schreef DiviNe- het volgende:[..]
maar aangezien de vrouw in kwestie gewoon het topicje sluit is er hier inderdaad geen plek voor een goede discussie, de mod 'wint' toch wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |