Hebben die agenten verdorie niets beters te doen? Ze hebben natuurlijk de fietsers eerder gezien -- en de wederrechtelijke overtreding geconstateerd -- en ze achtervolgd tot op het plein, alwaar de onverlaten en rascriminelen hun fiets netjes parkeerden en over gingen tot het huren van een dvd. Om te voorkomen dat de potentiėle moordenaars en verkrachters vervolgens toch nog zouden ontkomen, lieten de agenten de motor van hun arrestantenbusje draaien. Toen de delinquenten vervolgens hun stalen rossen bestegen om hun zojuiste legaal verworven dvd thuis te gaan bekijken, grepen de koddebeiers in. Jaja, de stoere Bromsnorren reden er fluks achteraan en sneden het gajes de pas af. Vervolgens werden zij gewezen op het ontbreken en niet voeren van een fatsoenlijke en deugdelijke lichtinstallatie. Nou, het angstzweet stond op de voorhoofden van de sjampetters.
Sjongejongejonge, waar zijn die agenten toch mee bezig. Laten ze echte criminelen achtervolgen en vangen. Op dezelfde avond nota bene, werd er in een paar dorpen verderop iemand doodgeschoten.
quote:Is dit een strikvraag?
Op maandag 20 oktober 2003 15:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vind jij het erg als een fietser wordt aangereden in het donker?
Het was trouwens in de straalverlichte bebouwde kom van een middelgroot dorp.
quote:
quote:That's not the point!
Op maandag 20 oktober 2003 15:13 schreef Eye_of_god het volgende:
That's not the point.Het was trouwens in de straalverlichte bebouwde kom van een middelgroot dorp.
quote:Als die agenten de jongens METEEN hadden aangesproken over het licht, hadden ze niet hoeven wachten en hadden ze de resterende tijd beter kunnen besteden.
Maar.. de.. politie.. heeft.. geen.. haast..
quote:Dan nog, fietsers die zonder licht rijden zijn zeer kwetsbare weggebruikers. Een waarschuwing in de vorm van een boete is uitermate lullig, maar wel redelijk effectief, me dunkt. Je licht laten repareren (of aandoen de volgende keer) is goedkoper dan nog een bon.
Op maandag 20 oktober 2003 15:13 schreef Eye_of_god het volgende:
That's not the point.Het was trouwens in de straalverlichte bebouwde kom van een middelgroot dorp.
We passeerde een 2-tal fietsers zonder licht. "Goh", zegt tie "Het valt me op hoe ongelovelijk slecht zichtbaar je als fietser bent zonder licht, nog nooit over nagedacht eigenlijk, maar het is best gevaarlijk."
Maar goed...wat ik hiermee wilt zeggen, volgens mij deden de heren politie gewoon een keer goed hun werk....tja.....
quote:De TS suggereert dat de politie een wilde achtervolging heeft gehouden en drie dagen op stake-out heeft gestaan om de fietser te kunnen bekeuren. Of dat echt zo is...
Op maandag 20 oktober 2003 15:15 schreef TripleM het volgende:
Als die agenten de jongens METEEN hadden aangesproken over het licht, hadden ze niet hoeven wachten en hadden ze de resterende tijd beter kunnen besteden.Maar.. de.. politie.. heeft.. geen.. haast..
quote:Het gaat er me niet zozeer om, dat de fietser bekeurd of gewaarschuwd zijn.
Op maandag 20 oktober 2003 15:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:[..]
Dan nog, fietsers die zonder licht rijden zijn zeer kwetsbare weggebruikers. Een waarschuwing in de vorm van een boete is uitermate lullig, maar wel redelijk effectief, me dunkt. Je licht laten repareren (of aandoen de volgende keer) is goedkoper dan nog een bon.
quote:Jij overdrijft meer dan de TS hoor...
Op maandag 20 oktober 2003 15:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De TS suggereert dat de politie een wilde achtervolging heeft gehouden en drie dagen op stake-out heeft gestaan om de fietser te kunnen bekeuren. Of dat echt zo is...
quote:Nou. Ik heb er toch om kunnen lachen. Wel 2x!
Op maandag 20 oktober 2003 15:29 schreef Oosthoek het volgende:
Dat deden ze allemaal om jou te straffen omdat je een kutfilm gehuurd had.
quote:Ehm , met hun werk?
Op maandag 20 oktober 2003 15:10 schreef Eye_of_god het volgende:
Sjongejongejonge, waar zijn die agenten toch mee bezig.
Als automobilist erger ik me dood aan die fietsers zonder licht. En owee als ik ereen aanrij, ben ik nog schuldig ook
Van mij mogen ze die fietsers allemaal aanpakken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |