abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13997636
Mijn Oma is een tijd geleden berooft van haar portemonnaie. Met haar pinpas hebben ze toen bij een bepaalde electronicawinkel een flatscreen tv en nog wat andere spullen gekocht. Mijn Oom is langs die winkel gegeaan om een beetje te informeren. Het bleek dus dat de daders op de beveiligingscamera's stonden. Hij mocht ze zelf niet zien om privacy redenen. Hij is toen naar de politie geweest om door te geven dat er banden van de daders zijn. De politie hoefde alleen maar effe die band op te halen...

Wat denk je?

Ze hebben het niet gedaan. Die banden zijn speciaal voor beveiligingscamera's en worden maar een week bewaard. De politie wist dit maar is niet langs geweest om de band op te halen. De winkel heeft de band dus weer gebruikt. Daar ging een kans om een paar oudere vrouwtjes berovende criminelen op te pakken.
Het schrijnendste is nog dat de winkel op 3 minuten lopen van het politiebureau zit

pi_13997651
Dat is wel ernstig ja, er zitten een paar juten op fok...contact die eens
pi_13997671
erg lullig indeed... is er eigenlijk een landelijk klachtennummer voor de politie? (nee, niet 112 )
Unbanned :)
pi_13997689
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 00:53 schreef boebiedoe het volgende:
Dat is wel ernstig ja, er zitten een paar juten op fok...contact die eens
Neuh, ik ga samen met mijn Oma een officiele klacht indienen (burgemeester en korpschef) want dit kan gewoon echt niet.
Misschien gaat er ook nog wel een brief naar de krant ofzo.
pi_13997698
Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
pi_13997711
Hoe komen die daders dan aan de vereiste bijbehorende pincode? Had je oma die ook in haar portemenaie gestopt?
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
pi_13997728
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 00:57 schreef Sorcerer8472 het volgende:
http://patcham.eurodomein.net/waardeloze%20agent.htm
Dit is echt een waardeloze bijdrage aan dit topic.
pi_13997735
Tja, je oma is blijkbaar financieel niet belangrijk meer. Minder in ieder geval dan de belasting die geind gaat worden wegens de verkoop van de tv.
Censuur is een extreme uiting van angst.
pi_13997744
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 00:59 schreef boebiedoe het volgende:

[..]

Dit is echt een waardeloze bijdrage aan dit topic.

Nee, jullie geklaag is een waardeloze bijdrage aan de maatschappij.
(hoewel je natuurlijk wel gelijk hebt - maar hoe weet jij dat de politie daadwerkelijk niks belangrijkers te doen had?)

[Dit bericht is gewijzigd door Sorcerer8472 op 20-10-2003 01:02]

Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
  maandag 20 oktober 2003 @ 01:01:16 #10
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_13997745
Zeer ernstig. Ik zou het ver door gaan drukken, want dit mag niet gebeuren. Simpel. Klaar. Punt.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_13997779
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 00:58 schreef Brett-Anderson het volgende:
Hoe komen die daders dan aan de vereiste bijbehorende pincode? Had je oma die ook in haar portemenaie gestopt?
Ja, geschreven op de achterkant van een pasfoto met mijn hoofd erop. Erg dom natuurlijk maar je weet hoe die oudjes zijn
pi_13997785
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 00:57 schreef Sorcerer8472 het volgende:
http://patcham.eurodomein.net/waardeloze%20agent.htm
Duidelijk geschreven door een agent, gezien het aantal spelfouten
pi_13997807
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 01:01 schreef Sorcerer8472 het volgende:

[..]

(hoewel je natuurlijk wel gelijk hebt - maar hoe weet jij dat de politie daadwerkelijk niks belangrijkers te doen had?)

Als we dit al tolereren, waar moet het dan heen
pi_13997844
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 01:01 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Dit forum heet niet voor niks 'klaagbaak"
quote:

Dit is toch wel zo'n domme uitspraak dat ik er niet eens op in ga.

pi_13997885
Zo zeg, boeiend, boeiend, echt waar, boeiend, meen je dat nou, boeiend..
pi_13997946
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 01:11 schreef DOW het volgende:
Ah, jij bent er zo eentje die pas gaat gillen als het je jezelf overkomt en dan is de wereld te klein. Verder is het ver van je bedshow.
pi_13997952
Ik heb sinds kort ook al geen hoge pet op van de politie...(zie sig).
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_13997966
quote:
of je reageert niet...daar al es aan gedacht?
pi_13997969
Werkelijk waar te gek voor woorden.
Belachelijk gewoon, en niks om trots op te zijn.
pi_13997993
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 01:18 schreef HeyFreak het volgende:

[..]

of je reageert niet...daar al es aan gedacht?

pas op straks bel ik de politie, ja!
pi_13998001
quote:
-edit- ik ga het wat subtieler brengen
pi_13998011
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 01:20 schreef boebiedoe het volgende:

[..]

-edit- ik ga het wat subtieler brengen

dan kom jij weer te laat op school ventje
pi_13998013
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 01:06 schreef boebiedoe het volgende:

[..]

Als we dit al tolereren, waar moet het dan heen

quote:

Dit is toch wel zo'n domme uitspraak dat ik er niet eens op in ga.

Ja, omdat jij alles beter weet

Leuk dat je over spelfouten klaagt trouwens:

quote:
Mijn Oma (hoofdletter?) is een tijd geleden berooft (moet D zijn) van haar portemonnaie (moet portemonnee zijn). Met haar pinpas hebben ze toen bij een bepaalde electronicawinkel (winkelS?) een flatscreen tv (flatscreen-tv of flatscreentelevisie) en nog wat andere spullen gekocht. Mijn Oom (hoofdletter?) is langs die winkel gegeaan om een beetje te informeren. Het bleek dus dat (het bleek dus dat? ) de daders op de beveiligingscamera's stonden. Hij mocht ze zelf niet zien om privacy redenen (is één woord). Hij is toen naar de politie geweest om door te geven dat er banden van de daders zijn. De politie hoefde alleen maar effe die band op te halen...
Wat denk je?

Ze hebben het niet gedaan. Die banden zijn speciaal voor beveiligingscamera's en worden maar een week bewaard. De politie wist dit (komma) maar is niet langs geweest om de band op te halen. De winkel heeft de band dus weer gebruikt. Daar ging een kans om een paar oudere vrouwtjes berovende criminelen op te pakken.
Het schrijnendste is nog dat de winkel op 3 minuten lopen van het politiebureau zit. (een winkel zit niet)

pi_13998023
quote:
Op maandag 20 oktober 2003 01:20 schreef DOW het volgende:

[..]

pas op straks bel ik de politie, ja!

De pliesie?? Gaat jij dat doen dan? Beetje tof en gevaarlijk ruik je wel.
pi_13998026
lama

[Dit bericht is gewijzigd door mcintosh op 20-10-2003 01:29]

There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')