quote:Strol, alle respect ik vind Roy wel goed, maar het is teveel in zijn 1tje. Daggla zie ik eigenlijk nooit hier
Op vrijdag 7 november 2003 19:37 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Van mij mag zo'n topic in zo'n geval gewoon op slot. Lijden de goede maar onder de slechten.
We want you back!
quote:Roy doet het geweldig! I'm proud of my Padawin!
Op vrijdag 7 november 2003 19:48 schreef HomerJ het volgende:
Strol, alle respect ik vind Roy wel goed, maar het is teveel in zijn 1tje. Daggla zie ik eigenlijk nooit hierWe want you back!
Maar je kunt nu eenmaal niet verwachten dat iemand 24/7 op Fok! aanwezig is.
Btw, komt er weer net eentje bij: Vraagje voor eigenaren van Call of Duty
quote:Of het is afgelopen met de lieve waarschuwingen en er worden eens een tijdelijke forum bans uitgedeeld.
Op vrijdag 7 november 2003 19:37 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Van mij mag zo'n topic in zo'n geval gewoon op slot. Lijden de goede maar onder de slechten.
quote:En ze even rustig de tijd geven de faq te lezen
Op zondag 9 november 2003 17:16 schreef Bastard het volgende:[..]
Of het is afgelopen met de lieve waarschuwingen en er worden eens een tijdelijke forum bans uitgedeeld.
quote:Precies dat gedoogbeleid helpt ook niet.
Op zondag 9 november 2003 17:42 schreef gieling het volgende:[..]
En ze even rustig de tijd geven de faq te lezen
gewoon ff een vraag....en dan wordt dat weer zonder een normaal antwoord afgekapt...
waar slaat dat op?
quote:Er is een Xbox Live topic.
Op zondag 9 november 2003 18:23 schreef jpg97 het volgende:
Hallo, ik stel hiergewoon ff een vraag....en dan wordt dat weer zonder een normaal antwoord afgekapt...
waar slaat dat op?
laat maar ... ik ga niet in discussie.
Top hier weer
quote:Aparte spellen, aparte topics. Zoals ik al zei:
Op zondag 9 november 2003 18:28 schreef jpg97 het volgende:
Waarom zie ik dan ook midtown madness 3 topics, Top Spin topics enz. enz.?laat maar ... ik ga niet in discussie.
Top hier weer
FAQ !
quote:vraag wat is AT
Op donderdag 6 november 2003 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
TerugVindPost
Als je nix te melden hebt en het topic wil blijven volgen zodat ie in je AT komt
quote:
Op zondag 9 november 2003 23:32 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
vraag wat is AT
ActiveTopics
quote:
Op zondag 9 november 2003 23:34 schreef gieling het volgende:[..]
ActiveTopics
quote:de boven genoemde topics gaan pas echt warm lopen als de games uitkomen. neem nu als voorbeeld het rainbow six topic of het top spin topic die lopen nu pas echt warm
Op maandag 10 november 2003 14:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Moet elk Xbox spel echt een eigen topic? Ze lopen nou niet echt bepaalt storm (Zie Amped, PGR2 en Links 2004)...
quote:Het was ook maar een vraag natuurlijk
Op maandag 10 november 2003 14:29 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
de boven genoemde topics gaan pas echt warm lopen als de games uitkomen. neem nu als voorbeeld het rainbow six topic of het top spin topic die lopen nu pas echt warm
quote:Ik ben van mening dat niet ALLE games een eigen topic moeten hebben. Maar als je merkt dat er veel tijd in ene topic gestoken is, dan kan je verwachten dat er ook veel animo voor zal zijn. Alleen de spellen die of heel groot worden halo2 bv en de spellen die bijzonder zijn om het een of ander (CS bijvoorbeeld
Op maandag 10 november 2003 14:30 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Het was ook maar een vraag natuurlijk
![]()
Elk spel mag een eigen topic vind ik, zo heb ik dat ook ind e FAQ geschreven, maar ik vind het zo zonde soms, vooral omdat er zoveel tijd in de OP word gestopt en er dan verder niet veel mee gebeurd
quote:Ik vond het altijd wel een goede indicatie om eerst te kijken of er veel over een game in de centrale topics wordt gesproken of dat er veel Fokkers zijn die een spel spelen. Is dit het geval dan kan altijd een apart topic worden geopend. Zie Mario Kart of Tiger Woods topics, deze lopen als een trein, ook al is golf geen populair genre.
Op maandag 10 november 2003 14:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het was ook maar een vraag natuurlijk![]()
Elk spel mag een eigen topic vind ik, zo heb ik dat ook ind e FAQ geschreven, maar ik vind het zo zonde soms, vooral omdat er zoveel tijd in de OP word gestopt en er dan verder niet veel mee gebeurd
quote:Helemaal mee eens
Op maandag 10 november 2003 14:44 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik vond het altijd wel een goede indicatie om eerst te kijken of er veel over een game in de centrale topics wordt gesproken of dat er veel Fokkers zijn die een spel spelen. Is dit het geval dan kan altijd een apart topic worden geopend. Zie Mario Kart of Tiger Woods topics, deze lopen als een trein, ook al is golf geen populair genre.
quote:Allereerst natuurlijk bedankt. Dat ik hier nu even "alleen" zit komt omdat Daggla in Griekenland zit vanwege familie aangelegenheden
Op dinsdag 11 november 2003 12:28 schreef Dux het volgende:[..]
Helemaal mee eens
![]()
Wat ik wel een beetje achterlijk vind is dat je dus wel een topic mag aanmaken over een game maar dat je dat alleen mag als je em flink promoot etc..volgens de FAQ hier dan toch. wie verzint dit soort onzin? Wat de mods betreft, de enige die ik hier altijd zie is Roy (jammer genoeg) en wat ie doet doet ie goed!!
zij het "in a crude way"
Super hoor knul!
Om in te gaan op het promoten, het is voor lezers gewoon veel leuker en interessanter om een topic te lezen dat info en screens heeft dan eentje waar alleen een klein beetje tekst staat
quote:Je vraagt of er meer spellen zijn als Command and Conquer en je doet alsof je er nog nooit van gehoor hebt
Op dinsdag 11 november 2003 13:13 schreef Fucking_Retard het volgende:
Waarom wordt mijn topic gesloten???
Om antwoord te geven op je vraag: die zijn er, er zijn alleen al zeker 4 delen in de serie C&C gemaakt. En je kan op Google zoeken natuurlijk.
Het topic zelf zou uitlopen op een opsomtopic zonder toegevoegde waarde.
Waarom sluit je topics terwijl topics ervoor zijn om antwoord te krijgen
Nee gelijk een slotje sjonge sjonge.
quote:Hey Freaky
Op woensdag 12 november 2003 22:14 schreef Freecky28 het volgende:
He RojWaarom sluit je topics terwijl topics ervoor zijn om antwoord te krijgen
Waarom open je topics terwijl er al topics zijn om antwoord te krijgen? Nee gelijk zelf eentje openen zonder te kijken sjonge sjonge.
quote:dat komt omdat er ook centrale topics zijn. En om gam een beetje overzichtelijk te houden, kan je beter je vraag daar in stellen!
Op woensdag 12 november 2003 22:14 schreef Freecky28 het volgende:
He RojWaarom sluit je topics terwijl topics ervoor zijn om antwoord te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |