Wie kan ons helpen, we hebben inmiddels alle eieren kapot gegooid naar elkaar toe, en de hele keuken is een teringzooi geworden.
Zachtgekookt is risicovoller, maar ik eet ze al-tijd zacht en ben nog niet ziek ervan geworden.
Zacht is dus niet gezonder.. maar ik vind het wel lekkerder
quote:Nou, ik maak niks goed totdat ik zeker weet hoe en wat het koken van een ei betreft.
Op zondag 19 oktober 2003 10:17 schreef Pleun het volgende:
Ach, nu kunnen jullie het goedmaken. Er zijn toch geen eieren meer om te koken.
quote:Jemig wil je nu ook al je ongelijk via fok halen. Kolere heb net al dat ei uit me haar. maar even serieus een te hard gekookt ei zodat ie bijna blauw ziet is gewoon ongezocht door de hitte is een bijna hard ei en nog een beetje zacht dus precies 3 minuten en 21 seconden koken de ideale kook tijd
Op zondag 19 oktober 2003 10:16 schreef Syl68 het volgende:
Mijn vriend en ik hebben ruzie gekregen over hoe je nu een ei kookt. Hij zegt dat het gezond is om het ei niet helemaal hard te koken, ikzelf ben van mening dat een ei wel hard gekookt moet zijn zodat je eventuele salmonella bacterieen uitsluit daardoor.Wie kan ons helpen, we hebben inmiddels alle eieren kapot gegooid naar elkaar toe, en de hele keuken is een teringzooi geworden.
quote:je ben t 11 jaar jonger dan mijn vriendin man
Op zondag 19 oktober 2003 10:18 schreef ThE_ED het volgende:
Ik kook mijn eieren ook helemaal hard.daten?
quote:Hahahaha, ja leuke reactie...... maar tis nog even afwachten hoe dit allemaal afloopt hierzo. Dus aan daten begin ik voorlopig zeker niet.
Op zondag 19 oktober 2003 10:18 schreef ThE_ED het volgende:
Ik kook mijn eieren ook helemaal hard.daten?
quote:Jij geeft toch nooit toe dat je fout zit
Op zondag 19 oktober 2003 10:19 schreef Syl68 het volgende:[..]
Nou, ik maak niks goed totdat ik zeker weet hoe en wat het koken van een ei betreft.
quote:Misschien wil ze een echte vent en geen zachte eitje?
Op zondag 19 oktober 2003 10:20 schreef declan het volgende:
je ben t 11 jaar jonger dan mijn vriendin man
quote:klop we zouden voor de kinderen pannenkoeken bakken dus er gingen 20 eieren erdoor heen onee 16 de andere waren dus blauw gekookt
Op zondag 19 oktober 2003 10:20 schreef method21 het volgende:
wedden dat je niet 1 ei heb gegooid ....
quote:Nee, niet koken totdat ie blauw ziet dombo, gewoon hard, that's all en ga effe weg uit mijn topic jah.... ik stuur je wel een rapportage hiervan. |:
Op zondag 19 oktober 2003 10:19 schreef declan het volgende:[..]
Jemig wil je nu ook al je ongelijk via fok halen. Kolere heb net al dat ei uit me haar. maar even serieus een te hard gekookt ei zodat ie bijna blauw ziet is gewoon ongezocht door de hitte is een bijna hard ei en nog een beetje zacht dus precies 3 minuten en 21 seconden koken de ideale kook tijd
quote:nou en?
Op zondag 19 oktober 2003 10:20 schreef declan het volgende:[..]
je ben t 11 jaar jonger dan mijn vriendin man
quote:waarom gaan jullie uit elkaar, van wegen het stompzinnig gedrag van mijn vriendin over eieren
Op zondag 19 oktober 2003 10:21 schreef Syl68 het volgende:[..]
Hahahaha, ja leuke reactie...... maar tis nog even afwachten hoe dit allemaal afloopt hierzo. Dus aan daten begin ik voorlopig zeker niet.
quote:Moet jij eens komen kijken hierzo, 1 grote bende en smurrie.
Op zondag 19 oktober 2003 10:20 schreef method21 het volgende:
wedden dat je niet 1 ei heb gegooid ....
quote:ze houd van gevoelige types hoor, hard van buiten zacht van binnen
Op zondag 19 oktober 2003 10:21 schreef Els_saai het volgende:[..]
Misschien wil ze een echte vent en geen zachte eitje?
quote:Gevoelig is oke, maar softie.......................is heeeeeel wat anders
Op zondag 19 oktober 2003 10:24 schreef declan het volgende:[..]
ze houd van gevoelige types hoor, hard van buiten zacht van binnen
precies zoals ik het eitje wil
quote:Ja ga schoonmaken syl
Op zondag 19 oktober 2003 10:25 schreef inkie1010 het volgende:
Misschien moeten jullie ipv van te ruzieen hier die zooi gaan opruimen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |