abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13972042
Ik werk me te pletter en zie zo vaak bijstandsgerechtigen (IK noem het TREKKERS) in het zonnetje zitten of heerlijk winkelen, maar ik vraag me af of ze zich niet schuldig moeten voelen, ik bedoel ze hebben alles, een hond een poes een breedbeeld en gaan 2 X per jaar met vakantie, en als ze gekort worden hebben ze een VEEL te grote bek!!
Wees blij dat ik je nog onderhou!!!!!!!!!!!!1
DUS mijn mening is ALLE bijstanders te laten werken voor de gemeente, dan kunnen de gemeentelijke belastingen OOK omlaag!!
Ik weet dat ik veel weerstand krijg van degenen die trekken, maar verkrachters gaan het liefst ook gewoon door!!
Hotsummer
pi_13972067
* eens met topicstarter
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_13972068
Verwend kutjoch.
  † In Memoriam † zaterdag 18 oktober 2003 @ 20:50:16 #4
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_13972087
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 20:48 schreef Japi.the.real het volgende:

Ik weet dat ik veel weerstand krijg van degenen die trekken,

schop naar sex
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_13972090
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 20:49 schreef gelly het volgende:
Verwend kutjoch.
studentje !
pi_13972100
Jij haalt bijstandsgerechtigden en bijstandsfraudeurs door elkaar .
If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
pi_13972119
ja joh...mensen in de bijstand hebben een breedbeeld, gaan 2x per jaar op vakantie etc....

Jij klinkt als een heel zielig mannetje in een dead-end job die zich nu alleen maar probeert af te reageren, zonder ook maar enigzins een valide argumentatie op te voeren...

pi_13972138
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 20:50 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

studentje !

die heersen ja
  zaterdag 18 oktober 2003 @ 20:53:10 #9
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_13972146
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 20:49 schreef gelly het volgende:
Verwend kutjoch.
blinde aap.

Die TS werkt gewoon voor die luxe hoor.

Dat jij nou met je trekker op het platteland truus28 evven van jetje geeft is jouw keuze.

pi_13972152
bijstand moet naar mijn inzien niet in geld maar in natura worden uitgekeerd.
pi_13972222
quote:
Ik werk me te pletter en zie zo vaak bijstandsgerechtigen (IK noem het TREKKERS) in het zonnetje zitten of heerlijk winkelen, maar ik vraag me af of ze zich niet schuldig moeten voelen, ik bedoel ze hebben alles, een hond een poes een breedbeeld en gaan 2 X per jaar met vakantie, en als ze gekort worden hebben ze een VEEL te grote bek!!
DUS mijn mening is ALLE bijstanders te laten werken voor de gemeente, dan kunnen de gemeentelijke belastingen OOK omlaag!!
Ik weet dat ik veel weerstand krijg van degenen die trekken, maar verkrachters gaan het liefst ook gewoon door!!
Hmm, dan moet je me toch vertellen hoe ze dat doen.

Ik zit helaas ook in de bijstand <hopelijk niet voor lang> en dat is ongeveer 460 euro per maand. Dat lijkt mij niet genoeg om te kunnen leven zoals jij hierboven beschrijft.

pi_13972238
En jij maar klagen hè? Terwijl sommige mensen om welke valide reden dan ook in de bijstand terecht zijn gekomen. En net of die mensen miljonair zijn. Als je weet hoeveel mensen daar krijgen: Die gaan heus niet 2x per jaar naar verweg én die hebben heus geen breedbeeldTV

Stop met klagen, get a life.

Op maandag 29 maart 2004 21:36 schreef funmaster het volgende:
Jij bent DE MAN _O_ _O_ _O_
pi_13972249
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 20:57 schreef stoopkind het volgende:

[..]

Hmm, dan moet je me toch vertellen hoe ze dat doen.

Ik zit helaas ook in de bijstand <hopelijk niet voor lang> en dat is ongeveer 460 euro per maand. Dat lijkt mij niet genoeg om te kunnen leven zoals jij hierboven beschrijft.

neem snel een kind, dan hoef je de eerst komende 5 jaar niet te werken
pi_13972251
Bijstandtrekkende moeders, veel geld hebben ze te besteden?? Hmmm, kweenie waar jij je info vandaan haalt hoor maar als jij vind dat je rond kunt komen van ¤ 550,- netto per maand voor 1 mams en 2 kids, en dan nog 2x per jaar op vakantie kunnen ook.......... Moet je mij eens vertellen hoe jij dat voor elkaar krijgt. Alle hulp is welkom

Nu even serieus, ik zat dus tot vorig jaar september echt in de bijstand, mijn jongste kind was nog geen 5 jaar. Was blij dat ze naar groep 1 ging, kon ik eindelijk solliciteren met als resultaat een baan in september 2002. Niet iedereen vind het dus prettig om in de bijstand te moeten zitten, ja idd MOETEN!! Gescheiden met 2 kids en een ex die het af liet weten, nou zie dan maar eens hoe je dat rondkrijgt. Maar goed, kmag nu niet klagen alleen vind ik je een hopeloos geval wanneer je zomaar als uit het niets beweert dat alle bijstand TREKKERS daadwerkelijke trekkers zijn die geld uitgeven als water.........

Doe eerst eens onderzoek voordat je daar uitspraken over doet! Dit getuigt van een vrij laag IQ en EQ.

zaterdag 18 oktober 2003 @ 21:00:40 #15
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_13972269
Als iemand met een bijstandsuitkering een breedbeeldtv heeft en 2x per jaar op vakantie gaat, dan zit er iets goed fout, hoor... zonder te frauderen of er een wietkwekerij ofzo bij te doen kan dat echt niet. Zeker niet met kinderen.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_13972272
Babewatcher, ff offtopic, wie is dat wijf in je avator eigenlijk???
pi_13972283
mannen krijgen ook altijd de schuld

ik ga nu naar mijn zelfverdiende tv kijken

pi_13972286
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 20:52 schreef DonStefano het volgende:

[..]

die heersen ja

HeersCH dan nog altijd.....

Wij Heerschen!

sub/
pi_13972300
quote:
ik heb geen hond en geen kat en al helemaal geen breedbeeld tv.
ik ben al blij dat mijn tv het nog doet en geld voor een nieuwe heb ik niet.
En op vakantie kan ik ook niet, dus ik denk dat je de verkeerde trekkers voor je heb maar absoluut niet van de bijstand.
het blijft klote
  zaterdag 18 oktober 2003 @ 21:02:23 #20
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_13972304
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 20:59 schreef Syl68 het volgende:

Doe eerst eens onderzoek voordat je daar uitspraken over doet! Dit getuigt van een vrij laag IQ en EQ.

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_13972310
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 20:50 schreef Grayburn het volgende:
Jij haalt bijstandsgerechtigden en bijstandsfraudeurs door elkaar .
pfffff
pi_13972312
Als zoon van een bijstandsmoeder ben ik het niet met je eens met je kortzichtige visie.
Mijn moeder kon niet eens op een terrasje zitten, ze had soms niet eens het geld om naar mijn school te komen als ik een uitvoering had.
Dus hou je bek met je achterlijke gezeur.
Als je moet rondkomen van ¤ 600 met een stel kinderen ga je inderdaad snel klagen als je nog verder gekort wordt.
Ik kan nu al amper kinderopvang betalen om te kunnen werken, laat staan als je een baantje als schoonmaakster of typgeit moet aannemen voor ¤ 50.00 per maand meer.
  † In Memoriam † zaterdag 18 oktober 2003 @ 21:03:08 #23
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_13972320
Breedbeeld tv en op vakantie?

kick > onzin

pi_13972330
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 21:01 schreef mantamanta het volgende:

[..]

HeersCH dan nog altijd.....

Wij Heerschen!

okeej, dat was m'n laatste offtopic reactie....
pi_13972388
quote:
Irritant wezen

jij bent nog geen papa
das wel duidelijk
anders zou je niet praten als jouw pappie
nml

stel je hebt een vrouw ooit
die krijgt jouw kids ooit
en jij denkt dag vrouw
vin je nie meer leuk
en zij zit met de kids
want jij wil wat anders
een vrouw ofzo?
en die vrouw van jou kiest voor de kids
wat jij niet doet
bv
stel dat
wil je dan zeggen dat het slome wijven zijn die kiezen om hun kroost niet
als sleutel kind door het leven te laten gaan?
denk aub eens na
wat is beter
de kids die ouders hebben die alleen maar werken
de kids met een mama en papa ver weg
waarvan mams nooit thuis is want mams werkt?

Zeg maar zo JIJ hebt makkelijk praten als je uit ervaring sprak zou je dit niet zeggen
oh en daarbij lijkt de buitenkant altijd mooier dan
de wereld die werkelijk zich afspeelt bij mensen
anderen dus
maar aangezien jij hier nog niet bij stilstond
denk ik niet dat je hier levenservaring uitstrooit op Fok
GrTzzzzz

zucht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')