quote:Veel plezier
Op zaterdag 18 oktober 2003 23:32 schreef Hakkert het volgende:
Gijzen ik ga stappen.. meuhhhhhh!
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 23:32 schreef Hakkert het volgende:
Gijzen ik ga stappen.. meuhhhhhh!
quote:Ze heeft wel een hele lieve uitstraling, maar een babe is het niet.
Op zaterdag 18 oktober 2003 23:33 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
Dat vind ik juist wel wat hebben, met de radio aan cruisen door de stad, vooral 's nachts. Bijna echt.
quote:In de jaren zeventig hadden ze toch nog geen cruise control
Op zaterdag 18 oktober 2003 23:37 schreef Georges het volgende:
He Gijs, weet je wat ik erg miste in Vice, cruise control, klinkt gek, maar met die radio aan lekker op constante snelheid door de stad rijden, dat lukte niet echt. Als je ff gas geeft lig je op een voorligger.Dat vind ik juist wel wat hebben, met de radio aan cruisen door de stad, vooral 's nachts. Bijna echt.
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 23:39 schreef Ker_Plunk het volgende:
quote:Ja maar Vice is toch jaren '80? Ze hadden dat toch sowieso kunnen inbouwen. Ik vond dat doelloos door de stad rijden zwaar relaxed, jammer dat de tijd zo snel gaat in het spel. Ik vind de nacht wel iets romantisch hebben met de regen en mist.
Op zaterdag 18 oktober 2003 23:38 schreef Chocobo het volgende:[..]
In de jaren zeventig hadden ze toch nog geen cruise control
![]()
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 23:39 schreef Georges het volgende:[..]
Ja maar Vice is toch jaren '80? Ze hadden dat toch sowieso kunnen inbouwen. Ik vond dat doelloos door de stad rijden zwaar relaxed, jammer dat de tijd zo snel gaat in het spel. Ik vind de nacht wel iets romantisch hebben met de regen en mist.
Ja ik vind Vice City ook werelds,... bestel de Xbox versie volgende maand ook. Heel wat verbeteringen aangebracht. Customizable soundtrack (cd toevoegen's), strakke graphics met realtime lighting en bijna de dubbele textures en polygonen
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 23:39 schreef Georges het volgende:[..]
Ja maar Vice is toch jaren '80? Ze hadden dat toch sowieso kunnen inbouwen. Ik vond dat doelloos door de stad rijden zwaar relaxed, jammer dat de tijd zo snel gaat in het spel. Ik vind de nacht wel iets romantisch hebben met de regen en mist.
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 23:42 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ja ik vind Vice City ook werelds,... bestel de Xbox versie volgende maand ook. Heel wat verbeteringen aangebracht. Customizable soundtrack (cd toevoegen's), strakke graphics met realtime lighting en bijna de dubbele textures en polygonen
quote:Ik bedoel met romantisch geen amoureuze dingen he
romantisch ook
quote:Xbox mooier dan pc ? Geen idee eerlijk gezegd...
Op zaterdag 18 oktober 2003 23:44 schreef Georges het volgende:[..]
Ik bedoel met romantisch geen amoureuze dingen he
Gewoon dat lekkere eenzame door de nacht cruisen idee. Beetje melancholiek of zo. Of is dat gek?
Is de X-box versie trouwens mooier dan de pc versie?
Nee het klinkt niet gek. s' avonds is het ook wat rustiger in het spel en is het gewoon gaaf om te cruisen en rond te lopen.... het spel heeeerst in vrijheid
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 23:44 schreef gijsje79 het volgende:[..]
quote:Denk het wel.
Op zaterdag 18 oktober 2003 23:44 schreef Georges het volgende:[..]
Ik bedoel met romantisch geen amoureuze dingen he
Gewoon dat lekkere eenzame door de nacht cruisen idee. Beetje melancholiek of zo. Of is dat gek?
Is de X-box versie trouwens mooier dan de pc versie?
quote:Echt wel. Ik ben uber moe momenteel dus ga na deze post echt op mijn knieen mijn bed opzoeken, maar man..... het gevoel dat je krijgt als je je eigen zoontje in je armen neemt....... Papa zijn begrijp je pas echt als je echt papa bent geworden.
Op zaterdag 18 oktober 2003 23:43 schreef Chocobo het volgende:
Fantastisch gevoel he Zooi![]()
![]()
![]()
Ben waarschijnlijk een onverbeterlijke romanticus.
quote:Ja........
Op zaterdag 18 oktober 2003 23:46 schreef Zooi het volgende:[..]
Echt wel. Ik ben uber moe momenteel dus ga na deze post echt op mijn knieen mijn bed opzoeken, maar man..... het gevoel dat je krijgt als je je eigen zoontje in je armen neemt....... Papa zijn begrijp je pas echt als je echt papa bent geworden.
quote:Eerst effen kijken hoe duur ie hier in NL word anders bestel ik hem wel via Play.
Op zaterdag 18 oktober 2003 23:46 schreef Chocobo het volgende:[..]
quote:Ik vergat een Dolby Digital optie
romantisch ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |