quote:Alleen als je hem daarvoor laat betalen.
Op zaterdag 18 oktober 2003 11:31 schreef Merette het volgende:
Is er wat mis met sex tijdens de eerste date??? Of maakt je dat gelijk een dame van lichte zeden??
quote:nee hoor, als de vonken er op de date al vanaf slaan....soms heb je dat met iemand. Maar vaak is het wel zo dat een jongen je ...uiteindelijk... meer respecteerd wanneer je wacht!
Is er wat mis met sex tijdens de eerste date??? Of maakt je dat gelijk een dame van lichte zeden??
Maar als het voor beide goed voelt ben je echt niet meteen een snol hoor!
quote:Prima hoor. morgen om 14:00 bij het station??
Op zaterdag 18 oktober 2003 11:32 schreef Conflict het volgende:
Tuurlijk niet, als je het maar veilig doeten een keer iets met mij afspreekt
quote:Als je ut nie boeiend vind, niemand verplicht je om hier te kijken hoor....
Op zaterdag 18 oktober 2003 11:33 schreef Alcatraz het volgende:
Lekker boeiend.
quote:Als je niet bang bent voor one-night stands ed. is er niets aan de hand.
't hangt een beetje van de omstandigheden af, of ik 't "normaal" vind
quote:give me a amen, sister!
Op zaterdag 18 oktober 2003 11:38 schreef E.T. het volgende:
Ligt aan de intentie van de date, de leeftijd.. en nog wel een heleboel andere niet 'grijpbare' dingen.
Als je 16 bent vind ik sex op de eerste date niet normaal..
Als je 30 bent en je spreekt met iemand af en jij hebt de intentie er een one night stand er van te maken: geen probleem
Als je met iemand afspreekt en binnen no time slaat de vlam in de pan.. geen probleem.'t hangt een beetje van de omstandigheden af, of ik 't "normaal" vind
quote:En 19 lentes jong?? Ik heb trouwens niet de intentie, maar als het zover zou komen zal ik niet gaan klagen.....
Op zaterdag 18 oktober 2003 11:38 schreef E.T. het volgende:
Ligt aan de intentie van de date, de leeftijd.. en nog wel een heleboel andere niet 'grijpbare' dingen.
Als je 16 bent vind ik sex op de eerste date niet normaal..
Als je 30 bent en je spreekt met iemand af en jij hebt de intentie er een one night stand er van te maken: geen probleem
Als je met iemand afspreekt en binnen no time slaat de vlam in de pan.. geen probleem.'t hangt een beetje van de omstandigheden af, of ik 't "normaal" vind
quote:Waarom niet,.........
Normaal gezien doe ik dat ook niet zomaar, maar als het klikt en van het een komt het ander,........ waarom niet.
Ga op je gevoel af !
ik zou zelf het gevoel krijgen dat het heel ergens anders om gaat, als de jongen meteen op onze 1e afspraak sex wilt.
quote:Zoals ik al zei.. Imo hang t van een heleboel omstandigheden af en is er niet een "goed" of "fout" aan te hangen.
Op zaterdag 18 oktober 2003 11:39 schreef Merette het volgende:[..]
En 19 lentes jong?? Ik heb trouwens niet de intentie, maar als het zover zou komen zal ik niet gaan klagen.....
en 19 is hier een 'lastige' leeftijd vind ik.. de ene meid van 19 is zoveel verder dan de ander.. .. maar weer, niet alleen leeftijd is een issue
quote:De slet!
Op zaterdag 18 oktober 2003 12:45 schreef Merette het volgende:
Dank aan iedereen voor de reacties... Heb over een uurtje m'n date.... We shall see how it'll work out....
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 12:49 schreef Fliepke het volgende:[..]
De slet!
.
Gewoon met voorbedachte rade.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |