Ik snap niet waarom ze zo lopen te zeiken op die mensen, en waarom zij zo 'goed' zijn om zich verheven te voelen boven deze 'bevolkinsgroep'. Ik zie daar skaters, rockers, black metalfans en meer verschillende groepen posten, en net alsof dat altijd zo'n goed volk is.
Waarom loopt iedereen altijd te zeiken op gabbers?
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:06 schreef yvonne het volgende:
Ze stinken
Wat de mensen in dat topic doen is generalisatie en discriminatie. Ik ken ook genoeg mensen van andere zgn. 'betere' groepen die vreselijk debiel doen en elke dag blowen, naar sm-party's gaan (black metal) en elkaar pijnigen, naar muziek luisteren over hoe satan je verkracht ed.
Maja, ik zeik daar niet over omdat ik iedereen in zijn of haar waarde laat. Moeten jullie ook eens doen.
quote:En toch stinken ze
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:08 schreef Ill-Skillz het volgende:
Ik heb dit heir gepost omdfat ik niet wist waar ik het anders moest doen, maar ik verwacht serieuze reacties.Wat de mensen in dat topic doen is generalisatie en discriminatie. Ik ken ook genoeg mensen van andere zgn. 'betere' groepen die vreselijk debiel doen en elke dag blowen, naar sm-party's gaan (black metal) en elkaar pijnigen, naar muziek luisteren over hoe satan je verkracht ed.
Maja, ik zeik daar niet over omdat ik iedereen in zijn of haar waarde laat. Moeten jullie ook eens doen.
quote:Go Yvonne! Go Yvonne!
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:06 schreef yvonne het volgende:
Ze stinken
quote:
maar ik verwacht serieuze reacties.
quote:
Ik heb dit heir gepost omdfat ik niet wist waar ik het anders moest doen, maar ik verwacht serieuze reacties.Wat de mensen in dat topic doen is generalisatie en discriminatie. Ik ken ook genoeg mensen van andere zgn. 'betere' groepen die vreselijk debiel doen en elke dag blowen, naar sm-party's gaan (black metal) en elkaar pijnigen, naar muziek luisteren over hoe satan je verkracht ed.
quote:you go girl!
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:09 schreef yvonne het volgende:[..]
En toch stinken ze
quote:Het is maar hoe je het bekijkt hoor, allemaal subjectief,
morge Hardcore vs Terror, The Big Edition
[Dit bericht is gewijzigd door Count_Blah op 17-10-2003 17:11]
quote:arme n00bs..
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:10 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
,
,
.
quote:Nee Yvonne, dat zijn alto's.
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:09 schreef yvonne het volgende:[..]
En toch stinken ze
Bron.
quote:En metal-vrouwen drinken bier zo uit de flesch en roken sjek, zo uit het pak
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:09 schreef yvonne het volgende:
En toch stinken ze
quote:GMTA, GAMMA!
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:10 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
,
,
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |