abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13936387
Kom ik de kroeg uit fietsen ik snel door fietsen is flink koud buiten komt die gvd @#@&* kut politie eraan...
je hebt geen licht op ga maar lopen anders krijg je bekeuring..
wat een vieze vuile #&@*#&@* kut homo's als zij mij zien fietsen dan zien andere automobilisten die om 2:00 's nachts door een boeren dorp rijden??? het toch ook wel?? er komt hier 1 auto om de 2 uur langs om deze tijd...
Vieze kut politie ga boeven vangen ofsow
pi_13936389
This account is a work of fiction. Names, characters, business, events and incidents are the products of the author’s imagination. Any resemblance to actual persons, living or dead, or actual events is purely coincidental.
pi_13936394
En jij gaat dan nog lopen ook?
pi_13936399
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 02:08 schreef SoesGSX600 het volgende:
En jij gaat dan nog lopen ook?
Grappig is, had ik nog geen eens verteld.. Ik zag ze weer om draaien aan het einde van de straat. Ze reden dus nog een keertje langs voor controle, toen sloegen ze links af een zij straatje in en wat denk je?? Kwamen ze nog een keer langs!! GEWOOON 3 KEER!!! verveel je je dan?? zitten ze met zn 2e in de auto??? ga elkaar aan de piel trekken ofsow!!!!

vergeet niet.. die 2 die in die auto zaten betalen wij allemaal van onze belasting!!! En dan rijd je gewoon 3 keer langs om te kijken of we niet op te fiets zijn gestapt.. daarna zijn we idd op fiets gestapt en steegje ingefietst

[Dit bericht is gewijzigd door Sonic- op 17-10-2003 02:11]

vrijdag 17 oktober 2003 @ 02:10:38 #5
56951 Najra
---------------
pi_13936404
ja ga aan je piel trekken
3x man
tering
This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
pi_13936405
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 02:09 schreef Sonic- het volgende:

[..]

Grappig is nog had ik geen eens verteld.. Ik zag ze weer om draaien aan het einde van de straat reden ze dus nog een keer langs controle toen sloegen ze links af zij straatje in en wat denk je?? Kwamen ze nog een keer langs!! GEWOOON 3 KEER!!! verveel je je dan?? zitten ze met zn 2e in de auto??? ga elkaar aan de piel trekken ofsow!!!!

Ah, dat soort randkneuzen heb je hier in Amsterdam ook..
Nu kan ik het in een dorp wel begrijpen, daar is niets te doen.. Maar in Amsterdam .
-
pi_13936406
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 02:09 schreef Sonic- het volgende:

[..]

Grappig is nog had ik geen eens verteld.. Ik zag ze weer om draaien aan het einde van de straat reden ze dus nog een keer langs controle toen sloegen ze links af zij straatje in en wat denk je?? Kwamen ze nog een keer langs!! GEWOOON 3 KEER!!! verveel je je dan?? zitten ze met zn 2e in de auto??? ga elkaar aan de piel trekken ofsow!!!!

Je moest eens weten waar ze het dan over hebben!!

* SoesGSX600 heeft het 1x mogen aanschouwen

vrijdag 17 oktober 2003 @ 02:14:12 #8
6941 APK
Factual, I think.
pi_13936422
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 02:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ah, dat soort randkneuzen heb je hier in Amsterdam ook..
Nu kan ik het in een dorp wel begrijpen, daar is niets te doen.. Maar in Amsterdam .
Hier hadden ze afgelopen vrijdag een fuik opgesteld in de 1e Constantijn Huijgenstraat.

Gewoon een goed verlichtte straat, gaan ze fietsers aanhouden en bekeuren.
Niks waarschuwing.

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_13936425
nou word ik wel benieuwd...
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 02:15:39 #10
50718 Dr.DarkXL
RKM streetwear..
pi_13936436
daar word ik ook zo schijtziek van in amsterdam, al die controles
"Some people say that I am sneaky, evil, and cruel. True, and I have many other fine qualities as well."
pi_13936454
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 02:14 schreef APK het volgende:

[..]

Hier hadden ze afgelopen vrijdag een fuik opgesteld in de 1e Constantijn Huijgenstraat.

Gewoon een goed verlichtte straat, gaan ze fietsers aanhouden en bekeuren.
Niks waarschuwing.

Ze geven zelfs een boete als je licht het wel doet, maar je hem gewoon bent vergeten aan te zetten.. .
-
pi_13936492
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 02:05 schreef Sonic- het volgende:
[...] een boeren dorp [...]
Boeven vangen in een boerendorp
pi_13936546
quote:
Kom ik de kroeg uit fietsen ik snel door fietsen is flink koud buiten komt die gvd @#@&* kut politie eraan...
wat een vieze vuile #&@*#&@* kut homo's als zij mij zien fietsen dan zien andere automobilisten die om 2:00 's nachts door een boeren dorp rijden??? het toch ook wel?? er komt hier 1 auto om de 2 uur langs om deze tijd...
ja en was je het ziekenhuis in gereden had je weer lopen janken, ja wat wil je nou eigenlijk he?

jeugd van tegenwoordig

en nee, dat zij jou dit keer toevallig zagen betekent niet automatisch dat elke andere automobilist je ziet jezus denk na. dat de kogel met russisch roulette de ene keer niet door je kop schiet betekent toch ook niet automatisch dat het de andere keer dus ook niet gebeurt!

wees blij met die boete, opsluiten, dat moeten ze doen met dat type huiljoch dat gaat lopen klagen omdat iemand z'n leven net heeft gered. waarschijnlijk had je nog lopen zuipen ook zeker he?

hihi, doe normaal!
  † In Memoriam † vrijdag 17 oktober 2003 @ 02:56:32 #14
43556 miss_dynastie
pi_13936550
Wees maar heel blij dat je er met een waarschuwing vanaf gekomen bent, ze delen zo een bekeuring uit!
pi_13936569
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 02:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Wees maar heel blij dat je er met een waarschuwing vanaf gekomen bent, ze delen zo een bekeuring uit!
waarschuwing? nog erger!
hihi, doe normaal!
pi_13936596
zeggen dat je geen id bij je hebt , ligt thuis whatever, valse naam opgeven, ze gaan je heus niet frisken.
pi_13936601
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 03:15 schreef Salvad0R het volgende:
zeggen dat je geen id bij je hebt , ligt thuis whatever, valse naam opgeven, ze gaan je heus niet frisken.
waarom al die moeite alleen voor een waarschuwing?

fluit.

hihi, doe normaal!
pi_13936602
had je je licht maar aan moeten doen
je bent zelf fout, dus ga niet zeuren dat die agenten hun werk doen.
ze zorgen door zo vaak voorbij te rijden dat je het niet nog eens zonder licht op de fiets zit
en reken maar dat je er vanaf nu rekening mee gaat houden
pi_13936605
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 03:18 schreef fluitgeluid het volgende:

[..]

waarom al die moeite alleen voor een waarschuwing?

fluit.

waarschuwing
ze gaan je heus niet om je id vragen als ze je waarschuwen
pi_13936614
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 03:21 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

waarschuwing
ze gaan je heus niet om je id vragen als ze je waarschuwen

ja dat zeg ik! waarom dan al die moeite om te zeggen dat je id thuisligt!
hihi, doe normaal!
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 03:57:30 #21
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_13936653
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 02:06 schreef jaapgvk het volgende:

je avatar!
dat is van die rejected filmpjes van the learning channel!
dies echt grappig!
pi_13936698
De politie had van de week wel iets goed gedaan hier in de buurt.
ik heb gehoord dat ze onlang paar keer extra gesurveilleerd hier in de buurt hebben vanwege de wanna-be drugsshops (internet cafe, theehuis, growshop, etc). Heb ook wel eens meegemaakt dat ik net naar bed ging (3:00 zoiets) dat ik opeens iemand hoorde praten buiten. Keek naar buiten, had politie dus een auto staande gehouden die rond sjaggelde door de buurt. Ook niet echt pluis
pi_13936701
Stel je voor je komt de kroeg uit rollen... je stapt op je fiets en rijdt weg zonder je licht aan te zetten.... je komt politie tegen... je denkt shit, ik heb me licht niet aan.... de politie rijdt je voorbij zonder wat te zeggen.... de volgende keer dat je de fiets pakt denk je, fuck it, de politie zegt er toch niks van, laat maar lekker uit die lamp...
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_13936863
quote:
Je hebt toch geen boete gehad?! Wat loop je dan te klagen. Ze hebben je juist gematst... Stel dat die ene auto die in twee uur langskomt jou nu over het hoofd zag omdat je geen licht aan had... Daarvoor waarschuwt de politie je nu.
Zelf doe ik trouwens ook bijna nooit mijn licht aan, maar ik ga niet de politie af lopen zeiken terwijl ik net door ze gematst ben.. Je weet toch dat je iets doet wat niet mag.. Dan weet je dat er een kans is dat je gepakt wordt..
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 07:45:23 #25
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_13936865
Ik vraag me toch iedere keer af waarom die kutfietsers denken boven de wet te staan.

Doe dat godverdommese licht aan. Ik heb er toch al genoeg gezien die zonder licht rijden en er zo van uit gaan dat ze gezien worden en zich dus maar overal tussendoor storten zonder na te denken dat ze verminderd zichtbaar zijn.

En aub ook opflikkeren met waarschuwingen krijgen dan, doen ze bij hardrijden ook niet, en terecht.

geheelonthouder met geheugenverlies
Mensen die zeggen dat domme vragen niet bestaan stellen ze zelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')