quote:Grappig is, had ik nog geen eens verteld.. Ik zag ze weer om draaien aan het einde van de straat. Ze reden dus nog een keertje langs voor controle, toen sloegen ze links af een zij straatje in en wat denk je?? Kwamen ze nog een keer langs!! GEWOOON 3 KEER!!! verveel je je dan?? zitten ze met zn 2e in de auto??? ga elkaar aan de piel trekken ofsow!!!!
Op vrijdag 17 oktober 2003 02:08 schreef SoesGSX600 het volgende:
En jij gaat dan nog lopen ook?
vergeet niet.. die 2 die in die auto zaten betalen wij allemaal van onze belasting!!! En dan rijd je gewoon 3 keer langs om te kijken of we niet op te fiets zijn gestapt.. daarna zijn we idd op fiets gestapt en steegje ingefietst
[Dit bericht is gewijzigd door Sonic- op 17-10-2003 02:11]
quote:Ah, dat soort randkneuzen heb je hier in Amsterdam ook..
Op vrijdag 17 oktober 2003 02:09 schreef Sonic- het volgende:[..]
Grappig is nog had ik geen eens verteld.. Ik zag ze weer om draaien aan het einde van de straat reden ze dus nog een keer langs controle toen sloegen ze links af zij straatje in en wat denk je?? Kwamen ze nog een keer langs!! GEWOOON 3 KEER!!! verveel je je dan?? zitten ze met zn 2e in de auto??? ga elkaar aan de piel trekken ofsow!!!!
quote:Je moest eens weten waar ze het dan over hebben!!
Op vrijdag 17 oktober 2003 02:09 schreef Sonic- het volgende:[..]
Grappig is nog had ik geen eens verteld.. Ik zag ze weer om draaien aan het einde van de straat reden ze dus nog een keer langs controle toen sloegen ze links af zij straatje in en wat denk je?? Kwamen ze nog een keer langs!! GEWOOON 3 KEER!!! verveel je je dan?? zitten ze met zn 2e in de auto??? ga elkaar aan de piel trekken ofsow!!!!
* SoesGSX600 heeft het 1x mogen aanschouwen
quote:Hier hadden ze afgelopen vrijdag een fuik opgesteld in de 1e Constantijn Huijgenstraat.
Op vrijdag 17 oktober 2003 02:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ah, dat soort randkneuzen heb je hier in Amsterdam ook..
Nu kan ik het in een dorp wel begrijpen, daar is niets te doen.. Maar in Amsterdam.
Gewoon een goed verlichtte straat, gaan ze fietsers aanhouden en bekeuren.
Niks waarschuwing.
quote:Ze geven zelfs een boete als je licht het wel doet, maar je hem gewoon bent vergeten aan te zetten..
Op vrijdag 17 oktober 2003 02:14 schreef APK het volgende:[..]
Hier hadden ze afgelopen vrijdag een fuik opgesteld in de 1e Constantijn Huijgenstraat.
Gewoon een goed verlichtte straat, gaan ze fietsers aanhouden en bekeuren.
Niks waarschuwing.
quote:Boeven vangen in een boerendorp
Op vrijdag 17 oktober 2003 02:05 schreef Sonic- het volgende:
[...] een boeren dorp [...]
Vieze kut politie ga boeven vangen ofsow
quote:ja en was je het ziekenhuis in gereden had je weer lopen janken, ja wat wil je nou eigenlijk he?
Kom ik de kroeg uit fietsen ik snel door fietsen is flink koud buiten komt die gvd @#@&* kut politie eraan...
je hebt geen licht op ga maar lopen anders krijg je bekeuring..
wat een vieze vuile #&@*#&@* kut homo's als zij mij zien fietsen dan zien andere automobilisten die om 2:00 's nachts door een boeren dorp rijden??? het toch ook wel?? er komt hier 1 auto om de 2 uur langs om deze tijd...
jeugd van tegenwoordig
en nee, dat zij jou dit keer toevallig zagen betekent niet automatisch dat elke andere automobilist je ziet jezus denk na. dat de kogel met russisch roulette de ene keer niet door je kop schiet betekent toch ook niet automatisch dat het de andere keer dus ook niet gebeurt!
wees blij met die boete, opsluiten, dat moeten ze doen met dat type huiljoch dat gaat lopen klagen omdat iemand z'n leven net heeft gered. waarschijnlijk had je nog lopen zuipen ook zeker he?
quote:waarschuwing? nog erger!
Op vrijdag 17 oktober 2003 02:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Wees maar heel blij dat je er met een waarschuwing vanaf gekomen bent, ze delen zo een bekeuring uit!
quote:waarom al die moeite alleen voor een waarschuwing?
Op vrijdag 17 oktober 2003 03:15 schreef Salvad0R het volgende:
zeggen dat je geen id bij je hebt , ligt thuis whatever, valse naam opgeven, ze gaan je heus niet frisken.
fluit.
quote:waarschuwing
Op vrijdag 17 oktober 2003 03:18 schreef fluitgeluid het volgende:[..]
waarom al die moeite alleen voor een waarschuwing?
fluit.
quote:ja dat zeg ik! waarom dan al die moeite om te zeggen dat je id thuisligt!
Op vrijdag 17 oktober 2003 03:21 schreef Salvad0R het volgende:[..]
waarschuwing
ze gaan je heus niet om je id vragen als ze je waarschuwen
quote:je avatar!
Op vrijdag 17 oktober 2003 02:06 schreef jaapgvk het volgende:
quote:Je hebt toch geen boete gehad?! Wat loop je dan te klagen. Ze hebben je juist gematst... Stel dat die ene auto die in twee uur langskomt jou nu over het hoofd zag omdat je geen licht aan had... Daarvoor waarschuwt de politie je nu.
Kom ik de kroeg uit fietsen ik snel door fietsen is flink koud buiten komt die gvd @#@&* kut politie eraan...
je hebt geen licht op ga maar lopen anders krijg je bekeuring..
wat een vieze vuile #&@*#&@* kut homo's als zij mij zien fietsen dan zien andere automobilisten die om 2:00 's nachts door een boeren dorp rijden??? het toch ook wel?? er komt hier 1 auto om de 2 uur langs om deze tijd...
Doe dat godverdommese licht aan. Ik heb er toch al genoeg gezien die zonder licht rijden en er zo van uit gaan dat ze gezien worden en zich dus maar overal tussendoor storten zonder na te denken dat ze verminderd zichtbaar zijn.
En aub ook opflikkeren met waarschuwingen krijgen dan, doen ze bij hardrijden ook niet, en terecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |