quote:nee, moeten ze dan maar ook niet doen, zeker als ze denken dat het mensen kan storen
Op donderdag 16 oktober 2003 12:07 schreef leviathanfd het volgende:[..]
En het is wel voor hetero's een noodzaak om te zoenen in de bus?
quote:Aantal posts 1779
Op donderdag 16 oktober 2003 12:26 schreef kibber het volgende:
Newbie.... tuurlijk jongen!
newbie genoeg
quote:Dus je mag niets doen waar iemand zich aan kan storen.
Op donderdag 16 oktober 2003 12:49 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
nee, moeten ze dan maar ook niet doen, zeker als ze denken dat het mensen kan storen
Ik stoor me aan mensen die zich storen aan twee jongens die elkaar zoenen. .
quote:Nu denk ie, toch een oldbie die gehapt heeft.
Op donderdag 16 oktober 2003 12:52 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
Aantal posts 1779
newbie genoeg
quote:Maar zoenende mensen is te zien, de gedachten niet. Je mag denken wat je wilt, als het niet openbaar maakt is het prima. Dus het zoenen is erger
Op donderdag 16 oktober 2003 12:54 schreef Naj_Geetsrev het volgende:Ik stoor me aan mensen die zich storen aan twee jongens die elkaar zoenen.
.
quote:Eensch is met Daggla.Goh, ook eens een keer
Op donderdag 16 oktober 2003 12:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat een hoop bekrompen mensen zeg...
quote:Zullen we een keer gaan zoenen in de bus of zo?
Op donderdag 16 oktober 2003 12:59 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Eensch is met Daggla.Goh, ook eens een keer
quote:Het gaat mij er meer om dat sommige mensen een verschil zien in een hetero paar en een homo paar. Dat ze met de een geen problemen hebben en met de ander wel.
Op donderdag 16 oktober 2003 12:57 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Maar zoenende mensen is te zien, de gedachten niet. Je mag denken wat je wilt, als het niet openbaar maakt is het prima. Dus het zoenen is erger
Ik durf te wedden dat als het twee meiden waren, dat dit topic nooit werdt geopend. De TS ergert er zich aan omdat het hem onzeker maakt over zijn eigen sexualiteit. Tenminste, dat had ik vroeger ook.
quote:Jawel, maar niet in klaagbaak!
Op donderdag 16 oktober 2003 13:02 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
Het gaat mij er meer om dat sommige mensen een verschil zien in een hetero paar en een homo paar. Dat ze met de een geen problemen hebben en met de ander wel.
Ik durf te wedden dat als het twee meiden waren, dat dit topic nooit werdt geopend. De TS ergert er zich aan omdat het hem onzeker maakt over zijn eigen sexualiteit. Tenminste, dat had ik vroeger ook.
Het gaat er gewoon om wat je accepteerd en wat je wil zien. Ik hoef ook mijn ouders niet te zien als ze... nou ja, je weet wel
Zo hoef ik ook niet zo nodig een filmpje te zien van twee mannen die... nou ja, je weet wel.
Sommige dingen mogen mensen gewoon lekker thuis doen, zonder publiek. Heb ik totaal geen problemen mee. Maar als ik ergens verplicht bij aanwezig moet zijn, mag ik daar toch wel mijn afkeur over uitspreken?
quote:Laten we er geen gewoonte van maken..
Op donderdag 16 oktober 2003 12:59 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Eensch is met Daggla.Goh, ook eens een keer
quote:Tuurlijk mag je je er over uit spreken, maar mensen die tegen zijn die beseffen niet dat er ook mensen zijn die er helemaal geen problemen mee hebben. En mensen die het juist beoefenen.
Op donderdag 16 oktober 2003 13:08 schreef Mobious het volgende:[..]
Sommige dingen mogen mensen gewoon lekker thuis doen, zonder publiek. Heb ik totaal geen problemen mee. Maar als ik ergens verplicht bij aanwezig moet zijn, mag ik daar toch wel mijn afkeur over uitspreken?
En wat zoenen heeft nog nooit iemand kwaad gedaan. .
quote:Doe niet zo vies
Op donderdag 16 oktober 2003 13:01 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Zullen we een keer gaan zoenen in de bus of zo?
Twee gozers zoenend in een bus, hoe kom je erbij
quote:Van jou weet ik dat je zo homofoob bent als het maar kan, daarom ga ik er ook nooit met jou in discussie. Maar ik had wat meer van je verwacht dan een '
Op donderdag 16 oktober 2003 13:13 schreef ljurk9 het volgende:
[Dit bericht is gewijzigd door Naj_Geetsrev op 16-10-2003 13:15]
quote:Als het twee meiden waren geweest die er lekker uitgezien hadden was dit topic niet in de Klaagbaak terechtgekomen.
Op donderdag 16 oktober 2003 13:02 schreef Naj_Geetsrev het volgende:[..]
En natuurlijk de handjes ook niet thuishouden, hihi...
quote:Dat vraagt ook niemand van je...
Op donderdag 16 oktober 2003 13:44 schreef scorpion69 het volgende:[..]
En verder moet ik er niet aan denken om in mijn kont genomen te worden..
Suc6 verzekerd. Werkt ook bij hetro's.
Zo is het helemaal nooit bedoeld geweest van God of wie dan ook.
Het is gewoon GOOR. Period.
quote:Wil je de voor af na shots? Met of zonder vieze handen?
Op donderdag 16 oktober 2003 13:45 schreef Diverse_Reality het volgende:
En natuurlijk de handjes ook niet thuishouden, hihi...
quote:Alles wat niet in jou bekrompen wereldvisie past is goor zeker?
Op donderdag 16 oktober 2003 13:47 schreef Bertin het volgende:
Wat een gelul in dit topic, zeg!!
Wat nou: "niet erg" ?!?!Zo is het helemaal nooit bedoeld geweest van God of wie dan ook.
quote:Ik geloof niet in een hogere macht, dus dat zit mij wel ff mee.
Op donderdag 16 oktober 2003 13:47 schreef Bertin het volgende:
Wat een gelul in dit topic, zeg!!
Wat nou: "niet erg" ?!?!Zo is het helemaal nooit bedoeld geweest van God of wie dan ook.
En ik vindt hachee ook goor. . Period. Maar ik heb er geen problemen mee dat andere mensen het wel eten, en ik kan er ook zonder problemen naar kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |