abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13906939
Op Yorin, RTL 4 en RTL 5 zie je altijd van die spotjes van sms-diensten van programma's, oa. RTL Boulevard, GTST, ONM, Voetbal Insite.

Nou vraag ik me af of er mensen zijn die zich hier voor opgeven en wat er dan precies instaat. Is het echt informatie die je anders nog niet geweten zou hebben. Of zijn het echt van die berichten als:

Woensdag 15 oktober (vandaag): "Rel in het koninklijk huis, MWS schijnt een verhouding te hebben gehad met crimineel Klaas Bruinsma"

Nu zullen er dus wel mensen zijn die zeggen: Abonneer je er op en zoek het zelf uit, maar dat gaat dus niet door. Kost 55 cent per bericht en kan ook niet met mijn telefoon.

Graag reacties van mensen die mij hier meer over kunnen vertellen.

Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_13910713
quote:
Op woensdag oktober 2003 21:37 schreef Love Mae King het volgende:
Dat vindt de LMK altijd zo lullig, als er niemand reageert...

Imho zijn het idd van die nutteloze berichtjes waar je niks aan hebt.
Geldklopperij dus

pi_13910832
Ik geloof er helemaal niets van dat zij wereldschokkend nieuws in 160 tekens kunnen stoppen wat niet ergens anders ook te vinden is binnen 5 seconden erna.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_13958752
Nou, het loopt echt storm dit topic

Maar goed, ik heb me aangemeld bij een van dit soort diensten, nl. die van ONM. Dit berichtje kreeg ik donderdagavond:

Die fucking Joost altijd met zijn geintjes. Moet ik straks met hem mee naar het O jee O jee wat moet ik doen... Die enge Serge dreigt Carlo te vermoorden!JP

Het is onbegrijpbaar. Die tweede zin slaat nergens op en volgens mij hoort het laatste deel daarvan bij de tweede zin. Maar dat van die Serge dus was maandagavond in de uitzending en kreeg ik dus op donderdag. Idd niet echt iets nieuws dus. Ik w8 nog een paar berichtjes af, kijken of het wat wordt en dan meld ik me weer af

pi_13962854
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 01:17 schreef Svensational het volgende:
Nou, het loopt echt storm dit topic

Maar goed, ik heb me aangemeld bij een van dit soort diensten, nl. die van ONM. Dit berichtje kreeg ik donderdagavond:

ONM? Onderweg naar morgen? Of iets anders?
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_13962944
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2003 12:39 schreef 700MB het volgende:

[..]

ONM? Onderweg naar morgen? Of iets anders?

Onderweg naar morgen ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')