Stop immigratie OOK op de volgende manieren!!!!!!!!!!:
- Stop met importeren van zogenaamde "professionals" uit andere landen, zoals imams, religieuze begeleiders, onderwijzers etc etc Wij (in ieder geval de Moslim Turkse gemeenschap hier en andere gemeenschappen) kunnen onze eigen imams wel zelf opleiding laten genieten. Er zijn nu genoeg imamopleidingen in Nederland! De zogenaamde imams (veelal verbonden aan de Milli Gorus (waarvan ik ooit zelf deel uitmaakte), Grijze Wolven, Suleimanji's etc etc <<< dit zijn stromingen) kwamen/komen ongeveer 15-20 jaar tot zelfs dit jaar uit Turkije etc terwijl dit helemaaaaaaaaaal niet nodig was/is (Het is gewoon vriendjespolitiek! Bijvoorbeeld: Een bestuurder van een moskee/vereniging zegt in Turkije wanneer hij op vakantie is: "Ik zit in het bestuur van die ene moskee daar en ik zorg ervoor dat jij zogenaamd als imam naar Nederland komt en dan laat je je familie overhalen"). Zoals gezegd zijn er hier genoeg imamopleidingen/Islamopleidingen.
- Diyanet (de officiele religieuze tak van de Turkse overheid) importeert ook op deze manier zogenaamde "professionals" uit Turkije. Weer niet nodig, er zijn genoeg -nogmaals- Islamopleidingen in Nederland!
- Vooral Milli Gorus is grote importeur van deze soort mensen terwijl ze zelf genoeg subsidie ontvangen om deze cursussen of opleidingen te geven. En docenten voor deze opleidingen hoeven niet uit Turkije te komen! Er zijn genoeg imams (die ooit op deze "legale manier" binnengesmokkeld werden) te vinden in Nederland die deze cursussen/opleidingen willen geven!
Bijvoorbeeld in de Ayasofya Moskee in de wijk Baarsjes Amsterdam werken heel veel illegalen en ene Murat K. die zogenaamd verbonden is aan de Milli Gorus Vrouwen Federatie. Mijn ervaring is dat deze meneer bijna niks uitvoert, hij wacht gewoon dezer dagen op zijn verblijfsvergunning die hij gaat ontvangen van de vreemdelingenpolitie, immers was dit zijn doel toen hij drie jaar geleden met gebruikmaking van vriendjespolitiek Nederland "legaal" werd binnengesmokkeld (als zogenaamd docent)!! Schande!! (deze laatste en vele andere informatie heb ik van een Turkse site over fraude en oplichterij binnen de (Amsterdams Turkse) gemeenschap. Site gemaakt door goeddenkende Turken: www.bizimkiler.blogspot.com "Bizimkiler?"=Onze mensen??? <-- Omdat deze frauduleuse figuren zo sluw en oplichterig zijn dat ze de site zo een naam "Onze mensen??" hebben gegeven. Op die site kunt u ook lezen over de huidige imam van Ayasofya Fuat Y., "coordinator" Uzeyir K. en nog vele anderen! Bedankt vrienden!)
Dit is nog niet alles weet ik zeker! Wordt vervolgd dus!
(Ben ik nu een klokkenluider?)
[Dit bericht is gewijzigd door husnuyalcin op 14-10-2003 23:03]
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 22:41 schreef husnuyalcin het volgende:
Dit is nog niet alles geloof ik! Wordt vervolgd dus!
quote:wat?
Op dinsdag 14 oktober 2003 22:43 schreef Ludacriss het volgende:
Ja dat is matig zeg
quote:Stuur dit naar een politicus ofzo?? Misschien dat het helpt?
De Turkse mensen die hier al jaren (ik heb over meer dan 25 jaar hier gekomen en gewerkt) aan dit land hebben gewerkt schreeuwen en ik ben misschien hier dan hun vertegenwoordiger. Stop immigratie op de volgende manieren:- Stop met importeren van zogenaamde professionals uit andere landen, zoals imams, religieuze begeleiders, onderwijzers etc etc Wij (de Moslim Turkse gemeenschap hier) kunnen onze eigen imams wel zelf opleiding laten genieten. Er zijn nu genoeg imamopleidingen in Nederland! De zogenaamde imams (veelal verbonden aan de Milli Gorus (waarvan ik ooit zelf deel uitmaakte), Grijze Wolven, Suleimanji's) kwamen/komen ongeveer 15-20 tot zelfs dit jaar uit Turkije terwijl dit helemaaaaaaaaaal niet nodig is (het is vriendjespolitiek! Als op vakantie in Turkije wordt gezegd: "Ik zit in het bestuur van die moskee daar en ik zorg ervoor dat jij zogenaamd als imam naar Nederland komt en dan laat je je familie overhalen"). Zoals gezegd zijn er hier genoeg imamopleidingen/Islamopleidingen.
- Diyanet (de officiele religieuze tak van de Turkse overheid) importeert ook op deze manier zogenaamde "professionals" uit Turkije. Weer niet nodig, er zijn genoeg -nogmaals- Islam opleidingen in Nederland!
- Vooral Milli Gorus is grote importeur van deze soort mensen terwijl ze zelf genoeg subsidie ontvangen om deze cursussen of opleidingen te geven. En docenten voor deze opleidingen hoeven niet uit Turkije te komen! Er zijn genoeg imams te vinden in Nederland die deze cursussen opleidingen willen geven! Bijvoorbeeld in de Ayasofya Moskee in de wijk Baarsjes Amsterdam werken heel veel illegalen en ene Murat K. die zogenaamd verbonden is aan de Milli Gorus Vrouwenfederatie. Mijn ervaring is dat deze meneer bijna niks uitvoert, hij wacht gewoon deze dagen op zijn verblijfsvergunning, immers was dit zijn doel toen hij drie jaar geleden met gebruikmaking van vriendjespolitiek Nederland "legaal" werd binnengesmokkeld (als zogenaamd docent). Schande. (deze laatste heb ik van een Turkse site over fraude en oplichterij, site gemaakt door goeddenkende Turken: www.bizimkiler.blogspot.com "Bizimkiler?"=Onze mensen??? <-- Omdat deze frauduleuse figuren zo sluw en oplichterig zijn dat ze de site zo een naam hebben gegeven. Op die site kunt u ook lezen over de huidige imam van Ayasofya Fuat Y., "coordinator" Uzeyir K. en nog vele anderen! Bedankt vrienden!)Dit is nog niet alles geloof ik! Wordt vervolgd dus!
Ben ik nu een klokkenluider?
quote:Daar heb ik de kracht niet voor
Op dinsdag 14 oktober 2003 22:46 schreef Ludacriss het volgende:[..]
Stuur dit naar een politicus ofzo?? Misschien dat het helpt?
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 22:48 schreef husnuyalcin het volgende:[..]
Daar heb ik de kracht niet voor
quote:dan heeft hij zich wel moete gedaan met een eigen site
Op dinsdag 14 oktober 2003 22:42 schreef calvobbes het volgende:[..]
Nee je bent een crossposter die naar een kloon stinkt....
quote:Site is niet van mij. Ik ga niet zweren. ik ben gewoon iemand die schrijft wat hij weet., Daar moeten jullie mee doen. Ook iets toch?
Op dinsdag 14 oktober 2003 22:50 schreef Kaalhei het volgende:[..]
dan heeft hij zich wel moete gedaan met een eigen site
quote:Ik herken het wat jij zegt. Ik ken zelf ook Turken die er net zo over denk als jij. Ik ken er zelfs een die kwaad werd op zijn dochter toen deze met een Marokkaan thuis kwam:"Ik wil geen allochtonen in mijn huis!"
Op dinsdag 14 oktober 2003 22:50 schreef husnuyalcin het volgende:[..]
Site is niet van mij. Ik ga niet zweren. ik ben gewoon iemand die schrijft wat hij weet., Daar moeten jullie mee doen. Ook iets toch?
quote:Helemaal mee eens. Als je wat wil bereiken dan kan je beter ook de Nederlands proberen aan te spreken, dan vergroot je je potentiele markt met een factor 20 ofzo.
Op dinsdag 14 oktober 2003 22:57 schreef fuct het volgende:
Ik geloof niet dat veel mensen hier interesse hebben in het getoonde. Misschien een idee om die site ook beschikbaar te maken voor hollandstaligen? Dan kan men beter bepalen wat er werkelijk aan de hand is en kan men signalen richting politiek geven.
quote:ik ook
Op dinsdag 14 oktober 2003 22:59 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Helemaal mee eens.
quote:mail ze eens in het turks
Op dinsdag 14 oktober 2003 23:07 schreef husnuyalcin het volgende:[..]
ik ook
quote:wat moet ik in het turks mailen? en naar wie moet ik het opsturen?
Op dinsdag 14 oktober 2003 23:08 schreef Kaalhei het volgende:[..]
mail ze eens in het turks
ietsje aangepast...
wanneer enthousiast let ik niet zo op grammaticale fouten etc. sorry
quote:als het mag turken die voor nederland en tegen -importmannen, illegalen, asielzoekers en andere gajes zijn die de immigratiewetgeving van nederland misbruiken- zijn...
Op dinsdag 14 oktober 2003 23:24 schreef gelly het volgende:
Wie vertegenwoordig je nu precies ?
[Dit bericht is gewijzigd door husnuyalcin op 14-10-2003 23:36]
quote:dat dacht ik ook
Op dinsdag 14 oktober 2003 23:25 schreef Dezz het volgende:
Ik vind eigenlijk wel dat je gelijk hebt hoor
quote:En waarom specifiek turken, zijn dat een speciaal soort nederlanders ?
Op dinsdag 14 oktober 2003 23:35 schreef husnuyalcin het volgende:[..]
als het mag turken die voor nederland en tegen -importmannen, illegalen, asielzoekers en andere gajes zijn die de immigratiewetgeving van nederland willen misbruiken- zijn...
quote:Het zou wellicht helpen als deze site ergens in het Nederlands te lezen was. Of in ieder geval het gedeelte waar je het over hebt. De kennis van de turkse taal op fok zal niet zo heel erg best zijn, denk ik zo. Maar als je gelijk hebt: prachtig dat je dit als "insider" wel naar buiten wilt brengen.
De Turkse mensen die hier al jaren (ik heb over meer dan 25 jaar geleden hier gekomen en gewerkt) aan dit land hebben gewerkt schreeuwen (en als het mag wil ik dan hier misschien hun vertegenwoordiger zijn).Stop immigratie OOK op de volgende manieren!!!!!!!!!!:
<<knipperdeknip>>
Dit is nog niet alles weet ik zeker! Wordt vervolgd dus!
(Ben ik nu een klokkenluider?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |