abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage dinsdag 14 oktober 2003 @ 18:24:53 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 18:25:33 #2
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_13880832
die neus!
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 18:25:58 #3
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_13880842
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
die neus!
Wordt steeds langer.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_13880845
het wordt wel steeds leuker
Free people own guns! Slaves do not!
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 18:27:49 #5
15080 static
pi_13880875
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:26 schreef Vampier het volgende:
het wordt wel steeds leuker
Is er wel eens iets hierover in de Amerikaanse media verschenen?

CNN had het wel op teletekst staan.

Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_13880883
Ik (een Republikein in hart en nieren) begin het koningshuis de laatste dagen steeds meer te waarderen...
De lucht is groen... Het gras is blauw... Ik ben niet stoned... Wat lul je nou???
+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=
- - - - war is peace - - - - freedom is slavery - - - - ignorance is strength - - - -
pi_13880916
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:27 schreef static het volgende:

[..]

Is er wel eens iets hierover in de Amerikaanse media verschenen?

Ze hadden van de week wel op TV een overzichtje van hoe dit nieuws door buitenlandse nieuws-zenders en -programma's werd verkondigd. CNN was een van die zenders.
De lucht is groen... Het gras is blauw... Ik ben niet stoned... Wat lul je nou???
+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=
- - - - war is peace - - - - freedom is slavery - - - - ignorance is strength - - - -
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 18:30:43 #8
15080 static
pi_13880935
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:29 schreef KingKai het volgende:

[..]

Ze hadden van de week wel op TV een overzichtje van hoe dit nieuws door buitenlandse nieuws-zenders en -programma's werd verkondigd. CNN was een van die zenders.

Ah. Vampier woont in de US, vandaar de vraag.
pi_13881034
Ik vond dat andere wat je wilde doen leuker Sunnie, .
pi_13881063
Hoi Mabel, herken je me nog?
  Redactie Frontpage dinsdag 14 oktober 2003 @ 18:45:06 #11
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13881159
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:35 schreef berney het volgende:
Ik vond dat andere wat je wilde doen leuker Sunnie, .
Maffiahoer. Die was ook leuk ja. Static mag 'm wat mij betreft wel ff aanpassen
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 18:46:41 #12
15080 static
pi_13881188
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:45 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Past niet jammer genoeg.
  Redactie Frontpage dinsdag 14 oktober 2003 @ 18:49:13 #13
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13881237
Dit wel: Mabelsoap #11: De Maffiahoer, de Homo & de Dominee
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 18:50:38 #14
15080 static
pi_13881264
Done.

Er kan nu echt niets meer bij.

pi_13881292
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:45 schreef SunChaser het volgende:

[..]

. Geweldig. we zijn het een keertje eens hé.
  Redactie Frontpage dinsdag 14 oktober 2003 @ 18:52:24 #16
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13881297
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:51 schreef berney het volgende:

we zijn het een keertje eens hé.

Ja. He bah
pi_13881355
het zal wel allang gepost zijn, maar wat een sloerie zeg!!

'Mabel met Klaas in Amstel Hotel'

Mabel Wisse Smit heeft niet alleen op de boot van de Amsterdamse topcrimineel Klaas Bruinsma overnacht. Volgens het AD zou de verloofde van prins Johan Friso ook regelmatig met hem in het luxe Amstel Hotel hebben geslapen.
Bronnen 'rond het kabinet' beweren dit volgens het dagblad. Wisse Smit heeft altijd ontkend dat er sprake van een liefdesrelatie was. Dat schreef ze in een brief aan Peter R. de Vries en later ook aan premier Balkenende.
Bruinsma, in 1991 geliquideerd, was aanvankelijk vaste gast in het Hilton Hotel. Later verruilde hij zijn kamer voor een suite in het Amstel Hotel.

bron

Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 19:39:51 #18
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_13882335
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:22 schreef SunChaser het volgende:
Evers heeft ook een parodie gemaakt
http://stream2.garnierprojects.com/media538/evers/20031014_malle_mabel.wma
Hij is leuk!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_13887240
De Duitsers hebben het ook aardig door:

"Mabelgate": Die Krise am niederländischen Königshof ist da
Premierminister Jan Peter hat dem Kronprinz Johan Frisco und seiner Verlobten die Zustimmung zur Ehe verweigert
von Helmut Hetzel

Mabel Wisse Smit und Prinz Johan Friso geben ihrer Verlobung bekannt.
Foto: dpa
Den Haag - "Sie lag im Bett mit dem schlimmsten Kriminellen, den die Niederlande je hatte. Eine solche Frau will ich nicht als potenzielle Königin sehen." Henk Bout sagt, was er denkt. Und so wie er denkt, so denken viele in den Niederlanden. Im Land der Tulpen ist man erleichtert darüber, dass Premierminister Jan Peter Balkenende am Freitag - wie berichtet - endlich handelte und Kronprinz Johan Friso sowie seiner umstrittenen Verlobten Mabel Wisse Smit die parlamentarische Zustimmung zur Ehe verweigerte.
Die 35-jährige Mabel hatte verschwiegen, dass sie mit dem einstigen Amsterdamer Gangsterboss Klaas Bruinsma eine intime Beziehung hatte. Aber die Affäre war es nicht, die die Krise am holländischen Hof auslöste. Das hätte man der ,,Femme fatale" in den liberalen Niederlanden sicherlich verziehen. Es war die Lüge, mit der sie nun ihren Anspruch auf den niederländischen Thron verspielt hat.
Wie schon beim vorigen Oranier-Problem, dem nach der Beatrix-Nichte benannten "Margaritagate", sind auch die staatlichen Sicherheitsdienste ins Gerede gekommen. Bei der Nichte sollen sie in königlichem Auftrag besonders eifrig in der Vergangenheit des Partners geforscht haben. Diesmal wird ihnen der Vorwurf gemacht, zu wenig nachgeprüft zu haben. Deshalb wurde eine Extrauntersuchung angeordnet.
Möglicherweise kommen dadurch noch weitere Details ans Tageslicht. Denn Mabel war auch drei Jahre lang die Geliebte des früheren bosnischen Außenministers Mohammed Sacirbey, den sie liebevoll ,,Mo" nannte. Sacirbey sitzt derzeit wegen des Verdachts, 2,5 Mio. Dollar an UN-Spendengeldern unterschlagen zu haben, in U-Haft in New York. Hinter den Kulissen setzt sich Mabel nun angeblich für seine Freilassung ein, obwohl sie behauptete hatte, sie habe keinen Kontakt mehr zu ihm.
Königin Beatrix jedenfalls ist wütend. Sie, die Mabel bis vor wenigen Tagen noch als ,,ideale Schwiegertochter" ansah, fühlt sich von ihrem Sohn und von Mabel hintergangen. Dieser Vertrauensbruch wird nur schwer zu kitten sein. Außerdem ist Königin Beatrix bei dieser zweiten Affäre am Hof innerhalb von nur wenigen Monaten wohl schmerzhaft bewusst geworden, wie sehr sie die Managerqualitäten ihres am 6. Oktober vergangenen Jahres verstorbenen Mannes Prinz Claus vermisst. Denn seit der Regisseur des Königshauses tot ist, geht es am holländischen Hof drunter und drüber. Der Königin sind die Zügel entglitten.

Q
pi_13887322
Maar waar om gevraagd werd, CNN:

AMSTERDAM, Netherlands -- The Dutch Royal family has stirred up controversy over the engagement of Prince Johan Friso to a woman alleged to have had a relationship with a gangster.
Mabel Wisse Smit became engaged to the second-in-line to the throne in June, after a career in human rights' organizations and the United Nations.
But reports have surfaced that she had a relationship with Klaas Bruinsma -- a criminal shot dead in a gangland killing in 1991.
She denies having been Bruinsma's lover, but admits to having known him for a brief period when she was a student.
Some politicians have said the prince must give up his claim to possible succession if he goes through with the marriage without the blessing of parliament.
Some royalists have also said the wedding should not be allowed to go ahead, Reuters reported.
It is the latest Royal match to have caused controversy.
The Dutch Royal family came under fire when Dutch Crown Prince Willem-Alexander married Argentinean Maxima Zorreguieta last year.
The relationship sparked controversy when it emerged that Maxima's father had been a minister during the 1976-1983 Argentinean military dictatorship.
While Queen Beatrix's own marriage to German-born Claus triggered riots.
Diplomatic dignitaries have come to Wisse Smit's defense, saying she spent a career trying to help the oppressed.
Supporters include billionaire philanthropist George Soros and former French minister and U.N. envoy Bernard Kouchner.
"It is shocking that a person who has done so much for human rights in the world should be treated so badly in her own country because of a dubious accusation about an issue dating back 15 years, when she was in her early 20s,'' the group wrote in an open letter published in Dutch daily De Volkskrant on Thursday.
"As friends and colleagues, we support her totally.''
Wisse Smit, 35, an economics and political science graduate, has worked for the United Nations, the Open Society Institute -- part of Soros' network -- and a non-governmental organization promoting democracy and stability in the Balkans.
A former bodyguard to Bruinsma said last week Wisse Smit had been the mobster's lover.
Wisse Smit admits she had known Bruinsma for a few months when she was a student and had spent a few nights on his boat but never slept with him. She split with Bruinsma when she learned of "the practices he engaged in.''
Another former Bruinsma employee attacked the bodyguard's credibility. And a female friend of Wisse Smit said she, not Mabel, had actually been the gangster's girlfriend, Reuters adds.

Q
pi_13889258
schitterende stuk op http://web.inter.nl.net/users/Paul.Treanor/mabel.html

overzicht van al haar vriendjes... daar staan me toch een aantal foute personen bij zeg

Free people own guns! Slaves do not!
pi_13889909
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op dinsdag 14 oktober 2003 18:22 schreef SunChaser het volgende:
Evers heeft ook een parodie gemaakt
http://stream2.garnierprojects.com/media538/evers/20031014_malle_mabel.wma
--------------------------------------------------------------------------------
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 19:39 schreef Jane het volgende:
Hij is leuk!
Hij is heeeeeel erg leuk
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
  woensdag 15 oktober 2003 @ 00:36:18 #23
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_13889942
je bent De fabel van Mabel vergeten
  woensdag 15 oktober 2003 @ 00:41:01 #24
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_13889998
Ben ik trouwens de enige die uitdrukking 'één op één contact' eigenlijk best geil vind klinken?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  † In Memoriam † woensdag 15 oktober 2003 @ 00:53:16 #25
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_13890167
Dus toch een penozesletje.

Grobbenkuiken, wat zei ik nou?

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')