(mijn moeder heeft het er ooit ingeramd, maar ik ben nu wel overtuigd! )
quote:dit is begin jaren 80 ontstaan.
Op maandag 13 oktober 2003 23:07 schreef tvlxd het volgende:
Mannen moeten, volgens conventies, de bril omlaag doen na het staand plassen, maar wie heeft dit bedacht? Is het niet beter om de vrouwen de bril omhoog te laten doen?
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 23:10 schreef P-Style het volgende:
Gewoon zittend plassen! Duurt misschien 2 sec. langer, maar is veel schoner en is uiteindelijk véél relaxter.(mijn moeder heeft het er ooit ingeramd, maar ik ben nu wel overtuigd!
)
quote:Hoe doe je dat in de kroeg?
Gewoon zittend plassen! Duurt misschien 2 sec. langer, maar is veel schoner en is uiteindelijk véél relaxter.(mijn moeder heeft het er ooit ingeramd, maar ik ben nu wel overtuigd!
)
quote:Zeg uh die vrouwen hebben al genoeg te verduren van de man hoor...
Mannen moeten, volgens conventies, de bril omlaag doen na het staand plassen, maar wie heeft dit bedacht? Is het niet beter om de vrouwen de bril omhoog te laten doen?
quote:Schijnt ook gezonder te zijn en zittend wordt je blaas ook beter geleegd dan staand ...
)
quote:Zittend plassen...ooit eens geprobeerd, maar de leraar kon er niet echt om lachen...
)
quote:Een beetje onzin dat het schoner is, en die 2 sec is hetzelfde als je de bril omhoog doet. Je bent toch geen mietje dat je zittend loopt te zeiken. Je moet gewoon niet in volle kracht lopen zeiken, dan blijft het altijd netjes.
)
quote:Waarom niet gewoon een GAT in de grond ?
quote:Vive La France!
Op maandag 13 oktober 2003 23:14 schreef Shadow_Smile het volgende:[..]
Waarom niet gewoon een GAT in de grond ?
Gewoon lekker laten zoals je het gebruikt heb, en dan mag de volgende persoon hem omlaag doen als hij/zij wilt.
quote:En nu voel je jezelf niet stom? Als je de keuze laat aan degene die hem gaat gebruiken heb je 50% kans dat je goed zit. Als je het goedhebt hoeft niemand met de bril te spelen. Heb je het fout, moet er 1 persoon met de bril spelen.
Op maandag 13 oktober 2003 23:10 schreef Weakling het volgende:
Mwuh ...ff doordenken ... vrouwen moeten altijd zitten ... mannen in de helft van de mogelijkheden zitten ... oftewel: 3 van de 4 mogelijkheden is met de bril naar beneden ... kortom: bril naar beneden ...
quote:Je kan gedachte lezen, mij was dit ook al opgevallen.
quote:Was ze hier lid van? http://www.mapsu.org/
)
quote:
)
quote:of je bent zelf te lui om hem zelf omlaag te doen, dus zeuren jullie tegen jongens dat hij omlaag moet.
Op maandag 13 oktober 2003 23:17 schreef Pooks het volgende:zijn ze nou echt zo lui? vraag ik me dan af..
quote:
op 07/23/03 13:22:41 schreef Lisa het volgende
Well I must say I never had such a good laugh in my life. Are you sure you are not Marcy Darcy from "NOMAAM"???? If you love to sit so much I have a few ladies rooms on Interstate 35 you can gladly take a seat. I am urologist, did you that the sitting position does not allow the bladder to fully and completly drain thus causing many complications. Do you know how many germs, bacteria and other organisms are on a seat. I have read a medical report where one young lady contacted a flesh eating virus from "having a seat" I am a woman who has to agree the the majority I WILL NEVER SIT!!! This site is a waste of time. If you want equality then install a Japanese type toilet, problem solved. I see one positve comment on this board to 10 negative, get the hint. Gather you SMALL group of Femi-Nazis and head to www.restrooms.org/standing and have a pee party at you house some Thursday night. All I can say is this site is truley pissing in the wind.
quote:Eindelijk iemand die het snapt
Op maandag 13 oktober 2003 23:16 schreef YourMaster het volgende:
Het is totaal nieuw voormij dat de bril omlaag moet. Bril omhoog heb ik wel altijd geleerd als klein jongetje, maar weer omlaag lijkt me onzin.Gewoon lekker laten zoals je het gebruikt heb, en dan mag de volgende persoon hem omlaag doen als hij/zij wilt.
[..]En nu voel je jezelf niet stom? Als je de keuze laat aan degene die hem gaat gebruiken heb je 50% kans dat je goed zit. Als je het goedhebt hoeft niemand met de bril te spelen. Heb je het fout, moet er 1 persoon met de bril spelen.
Ga je echter zelf kiezen, door bijvoorbeeld de bril omlaag of omhoog te doen dan heeft iig 1 persoon met de bril gespeeld, en is er een kans dat 2 personen het doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |