abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 oktober 2003 @ 23:07:34 #1
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_13863253
Mannen moeten, volgens conventies, de bril omlaag doen na het staand plassen, maar wie heeft dit bedacht? Is het niet beter om de vrouwen de bril omhoog te laten doen?
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_13863279

goed plan
  maandag 13 oktober 2003 @ 23:10:00 #3
27648 Weakling
available in strong mint
pi_13863331
Mwuh ...ff doordenken ... vrouwen moeten altijd zitten ... mannen in de helft van de mogelijkheden zitten ... oftewel: 3 van de 4 mogelijkheden is met de bril naar beneden ... kortom: bril naar beneden ...
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_13863334
Gewoon zittend plassen! Duurt misschien 2 sec. langer, maar is veel schoner en is uiteindelijk véél relaxter.

(mijn moeder heeft het er ooit ingeramd, maar ik ben nu wel overtuigd! )

pi_13863340
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 23:07 schreef tvlxd het volgende:
Mannen moeten, volgens conventies, de bril omlaag doen na het staand plassen, maar wie heeft dit bedacht? Is het niet beter om de vrouwen de bril omhoog te laten doen?
dit is begin jaren 80 ontstaan.
daarvoor hing er bij mijn ouders een tegeltje aan de muur met de tekst 'heren bril omhoog, dames zitten ook graag droog '
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_13863357
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 23:10 schreef P-Style het volgende:
Gewoon zittend plassen! Duurt misschien 2 sec. langer, maar is veel schoner en is uiteindelijk véél relaxter.

pi_13863369
oo zo raar, je moet ook altijd je handen wassen na het plassen, ik doe het meestal ervoor. anders pak je met vieze handen je leuter vast.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_13863370
quote:

Hoe doe je dat in de kroeg?
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_13863385
quote:
Zeg uh die vrouwen hebben al genoeg te verduren van de man hoor...
en van zichzelf ook..
althans wat de natuur hen toebedeelde..;)
bedoel beetje respect is wel op zijn plaats hier dus,
pleur die bril naar benee.. hehe
zucht
  maandag 13 oktober 2003 @ 23:12:02 #10
27648 Weakling
available in strong mint
pi_13863398
quote:

Schijnt ook gezonder te zijn en zittend wordt je blaas ook beter geleegd dan staand ...
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_13863404
quote:

Zittend plassen...ooit eens geprobeerd, maar de leraar kon er niet echt om lachen...
When does the hurting stop ? ...
  maandag 13 oktober 2003 @ 23:13:24 #12
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_13863445
Nooit begrepen, als je hem omhoog laat staan kunnen ze tenminste zien dat je niet met de bril omlaag over de bril hebt gepist, dat is pas ranzig!
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_13863471
quote:

Een beetje onzin dat het schoner is, en die 2 sec is hetzelfde als je de bril omhoog doet. Je bent toch geen mietje dat je zittend loopt te zeiken. Je moet gewoon niet in volle kracht lopen zeiken, dan blijft het altijd netjes.
Ik vind het juist vies om op een bril te gaan zitten waar andere mensen op gezeten hebben
  maandag 13 oktober 2003 @ 23:14:51 #14
63246 Shadow_Smile
Be awake in your dreams !
pi_13863493
quote:
Waarom niet gewoon een GAT in de grond ?
See my lonely life unfold,...... I see it every day !!!
  maandag 13 oktober 2003 @ 23:16:05 #15
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_13863515
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 23:14 schreef Shadow_Smile het volgende:

[..]

Waarom niet gewoon een GAT in de grond ?

Vive La France!
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_13863538
Het is totaal nieuw voormij dat de bril omlaag moet. Bril omhoog heb ik wel altijd geleerd als klein jongetje, maar weer omlaag lijkt me onzin.

Gewoon lekker laten zoals je het gebruikt heb, en dan mag de volgende persoon hem omlaag doen als hij/zij wilt.

quote:
Op maandag 13 oktober 2003 23:10 schreef Weakling het volgende:
Mwuh ...ff doordenken ... vrouwen moeten altijd zitten ... mannen in de helft van de mogelijkheden zitten ... oftewel: 3 van de 4 mogelijkheden is met de bril naar beneden ... kortom: bril naar beneden ...
En nu voel je jezelf niet stom? Als je de keuze laat aan degene die hem gaat gebruiken heb je 50% kans dat je goed zit. Als je het goedhebt hoeft niemand met de bril te spelen. Heb je het fout, moet er 1 persoon met de bril spelen.
Ga je echter zelf kiezen, door bijvoorbeeld de bril omlaag of omhoog te doen dan heeft iig 1 persoon met de bril gespeeld, en is er een kans dat 2 personen het doen.
  maandag 13 oktober 2003 @ 23:17:40 #17
66117 ExOdus
May U live 2 see the dawn
pi_13863560
quote:
Je kan gedachte lezen, mij was dit ook al opgevallen.
Als zij zo graag droog willen zitten, waarom doen zij de bril niet omhoog na toilet-gebruik??
In 1968 it took the computing power of 2 C-64's to fly a rocket to the moon.in 1998 it takes the Power of a Pentium 200 to run Microsoft Windows 95.Something must have gone wrong
  Forum Admin maandag 13 oktober 2003 @ 23:17:50 #18
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_13863569
quote:

Was ze hier lid van? http://www.mapsu.org/
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  maandag 13 oktober 2003 @ 23:17:50 #19
63141 Pooks
You've Got My Love...
pi_13863570
omlaag... gewoon relaxter. ik woon samen met 2 jongens (studenten) en die doen ook gewoon de bril naar beneden..
zijn ze nou echt zo lui? vraag ik me dan af.. ja waarschijnlijk wel..
aan de andere kant.. wij hebben aan de binnenkant van onze wc een krijtbord.. daar staat de huiselijke agenda op.. de nieuwste roddels.. data van feestjes etc. dus staand zeiken en dan schuin naar achter kijken om te lezen = mis piesen = dus lekker zitten.
Loyal..with a heart of solid gold.
pi_13863660
quote:

Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
pi_13863836
Jah, ik heb hier eens over nagedacht, en ik ben tot de conclusie gekomen dat dit reinste discriminatie is. Waarom zouden wij de WC-Bril omlaag doen als ze het zelf ook kunnen. Vrouwen willen toch zo graag gelijke rechten, maar als het persoonlijk word staan ze weer apart als vrouw zijnde.
Don't underestimate anyone, for those underestimated have skills that have yet to be shown...
  maandag 13 oktober 2003 @ 23:26:35 #22
66117 ExOdus
May U live 2 see the dawn
pi_13863846
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 23:17 schreef Pooks het volgende:

zijn ze nou echt zo lui? vraag ik me dan af..

of je bent zelf te lui om hem zelf omlaag te doen, dus zeuren jullie tegen jongens dat hij omlaag moet.
In 1968 it took the computing power of 2 C-64's to fly a rocket to the moon.in 1998 it takes the Power of a Pentium 200 to run Microsoft Windows 95.Something must have gone wrong
pi_13863894
Is het niet handiger om de aan de pot bevestigde brillen af te schaffen, waarbij iedereen dan zelf een eigen privebril meeneemt? Dan kan je die naar believer omhoog of omlaag doen.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_13863988
quote:
op 07/23/03 13:22:41 schreef Lisa het volgende
Well I must say I never had such a good laugh in my life. Are you sure you are not Marcy Darcy from "NOMAAM"???? If you love to sit so much I have a few ladies rooms on Interstate 35 you can gladly take a seat. I am urologist, did you that the sitting position does not allow the bladder to fully and completly drain thus causing many complications. Do you know how many germs, bacteria and other organisms are on a seat. I have read a medical report where one young lady contacted a flesh eating virus from "having a seat" I am a woman who has to agree the the majority I WILL NEVER SIT!!! This site is a waste of time. If you want equality then install a Japanese type toilet, problem solved. I see one positve comment on this board to 10 negative, get the hint. Gather you SMALL group of Femi-Nazis and head to www.restrooms.org/standing and have a pee party at you house some Thursday night. All I can say is this site is truley pissing in the wind.
pi_13863999
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 23:16 schreef YourMaster het volgende:
Het is totaal nieuw voormij dat de bril omlaag moet. Bril omhoog heb ik wel altijd geleerd als klein jongetje, maar weer omlaag lijkt me onzin.

Gewoon lekker laten zoals je het gebruikt heb, en dan mag de volgende persoon hem omlaag doen als hij/zij wilt.
[..]

En nu voel je jezelf niet stom? Als je de keuze laat aan degene die hem gaat gebruiken heb je 50% kans dat je goed zit. Als je het goedhebt hoeft niemand met de bril te spelen. Heb je het fout, moet er 1 persoon met de bril spelen.
Ga je echter zelf kiezen, door bijvoorbeeld de bril omlaag of omhoog te doen dan heeft iig 1 persoon met de bril gespeeld, en is er een kans dat 2 personen het doen.

Eindelijk iemand die het snapt .
Anders moeten mannen bijna altijd aan de bril zitten, en vrouwen nooit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')