Ik ben laatst op vakantie gweest naar zimbabwe! Iedereen denkt dat dit een onderontwikkeld 3e wereldland is, maar dat is zuivere onzin!
Voor toeristen is het een paradijs, er zijn zeer luxe hotels tegen een zeer lage prijs! Ik zat met mijn hond harry (een tricolor tekkel) in een hotel genaamd "aboedada" en de prijs per nacht bedroeg slechts 593 roepia (dat is ongeveer 1.87 euro). We hadden ondermeer een jacuzzi en een waterbed. ook hadden we een eigen butler die zelfs tegen betaling een beurt wou geven.
De natuur in zimbabwe is prachtig, zeer mooie zandstranden maar ook erg mooie regenwouden met bavianen. De bevolking is erg arm, maar daar moet je maar niet op letten als westerling. Het proletariaat is dus goed vertegenwoordigd in zimbabwe, en hier moet iets aan gedaan worden! dus geef ze geen geld maar laat ze maar aanpappen.
Ik geef u nog 1 advies voor u afreist naar het paradijs zimbabwe, laat u inenten tegen de beruchte kontbrulziekte. Indien u dit niet doet kan u getroffen worden door de kontbrullers, en ik verzeker u dat u zich hierdoor niet plesant gaat voelen.
Dus, reis snel naar d-reizen en boek voor het te laat is!
Hoogachtend,
Henk wasbever
quote:Kan je dat even verduidelijken?
Op maandag 13 oktober 2003 22:47 schreef HenkWasbever het volgende:
ook hadden we een eigen butler die zelfs tegenbetaling een beurt wou geven.
ik drink geen bier aangezien ik hiervan dik wordt.
Ik dronk alleen vanilla cola en dit was 19 roepia, dat is ongeveer 0.26 eurocentjes
tabee
quote:nou, dit lijkt me duidelijk? of is meneer hans een preuts ventje?
Op maandag 13 oktober 2003 22:51 schreef GHansVI het volgende:[..]
Kan je dat even verduidelijken?
quote:Sorry moest het ff checken.
Op maandag 13 oktober 2003 22:52 schreef Qweraz het volgende:
een wasbeurt,
dat HIJ zegmaar de kleren wast
WTF zijn kontbrullers nou weer?
quote:tsssk, u bent dus duidelijk onderontwikkeld gezien u deze ernstige tropische ziekte niet kent. Kontbrullers zijn kleine insecten die in u slaap eitjes leggen op uw huid. Hierbij scheiden ze een stof af die het lichaam binnendring. Binnen 6 uur krijgt u extreme diarriee, hierbij komen er harde en vulgaire geuren uit uw achterste. De maagkrampen zijn extreem en dit heeft de dood tot gevolg.
Op maandag 13 oktober 2003 22:56 schreef dabadbass het volgende:
ja he het klinkt ook zo echt
WTF zijn kontbrullers nou weer?
tabee
Mijn advies is dergelijke landen omzeilen wanneer je naar een toeristenoord wil, ga dan naar Spanje
quote:Duidelijk...
Op maandag 13 oktober 2003 23:01 schreef _Administr8or_ het volgende:
kick.to/onzin ?
Die gast heeft last van fladeraars. Hij realiseert niet dat elke bever in de maas voor het slapen een spank moet krijgen om de kontenbrullers te bestrijden met hart en ziel
tabee
quote:om de beurt stoelendans...
Op maandag 13 oktober 2003 22:54 schreef HenkWasbever het volgende:[..]
nou, dit lijkt me duidelijk? of is meneer hans een preuts ventje?
Zimbabwe...Ik weet precies hoe het eraan toegaat in dat hellehol. Een beetje hun zeldzame toeristen voor de keuze stellen om óf door de medicijnenman ontleed te worden óf propaganda te gaan maken voor dat kutstaatje. In de oorlog heb ik voor dat eerste gekozen, maar ja in de oorlog had men nog trots.
quote:Proost!
Op maandag 13 oktober 2003 23:48 schreef veteraan het volgende:
Tssk.Zimbabwe...Ik weet precies hoe het eraan toegaat in dat hellehol. Een beetje hun zeldzame toeristen voor de keuze stellen om óf door de medicijnenman ontleed te worden óf propaganda te gaan maken voor dat kutstaatje. In de oorlog heb ik voor dat eerste gekozen, maar ja in de oorlog had men nog trots.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |