Krijg er nu echt de tering van. Ben al 4dagen aant bellen krijg steeds
pikkie eraan die zegt dat ik moet wachten GrrGGRRRR maargoed
Is er ook zoiets als geld terug krijgen als je mail niet werkt ?ŋ?
Iemand ervaring met het geld terug vragen in periodes waarin je @slome het niet deed ?
quote:
Vraag Referentienummer 200
Ik heb een aantal dagen niet kunnen internetten?
Antwoord
Het kan voorkomen dat u als abonnee een aantal dagen niet heeft kunt internetten. Indien de onderbreking van de internet service 2 dagen of langer achtereen heeft geduurd, dan kunt u in aanmerking komen voor restitutie van een evenredig deel van het abonnementsgeld.Wanneer u in aanmerking wilt komen voor een korting op het abonnementsgeld in verband met offline dagen kunt u een e-mail sturen naar support@home.nl met daarin de dagen die u in mindering gebracht zou willen zien en waarom. Wanneer u een referentienummer heeft waaronder de storing genoteerd is door de klantenservice voegt u deze ook toe. Let wel: U komt alleen voor creditering in aanmerking wanneer u langer dan 48 uur offline bent geweest en u daarvan op de eerste dag van de storing melding van heeft gemaakt bij de klantenservice. De precieze voorwaarden voor creditering vind u op http://voorwaarden.home.nl
quote:
Vraag Referentienummer 192
Hoe kan ik een klacht indienen ?
Antwoord
Als u een klacht heeft over de internetdienst van @Home (bijv. een trage verbinding, e-mail problemen), stuur deze dan naar support@home.Mail naar klachten@home voor:
Klachten over de installatie
Indien u meent recht te hebben op gedeeltelijke restitutie van het maandbedrag
Opzeggingen voor het einde van de contractsduur door langdurige ontevredenheid over de internetdienst van @Home
Ontevredenheid over de behandeling van uw probleem door de klantenservice; het gaat hier om problemen die reeds zijn opgelost maar u bent niet tevreden bent over de afhandeling.
U kunt de klachten per brief richten aan:Essent Kabelcom
Afdeling @Home
t.a.v. Klachtenafdeling
Postbus 9501
9703 LM Groningen
quote:Bedankt maar dit wist ik al
Op maandag 13 oktober 2003 16:44 schreef Fully het volgende:[..]
[..]
Nu al 6 keer hetzelfde mailtje van 1 persoon gehad. En ja, ze worden van de server vewijderd.
quote:Hier ook al
Op maandag 13 oktober 2003 16:51 schreef robh het volgende:
Ik krijg steeds dezelfde mailtjesNu al 6 keer hetzelfde mailtje van 1 persoon gehad. En ja, ze worden van de server vewijderd.
Ze zijn al sinds donderdag aant kloten met die mailserver
quote:Ja, ervaring mee. Ooit lang geleden een aantal dagen (8 ofzo) zonder gezeten. Aangegeven bij Helpdesk en korting gekregen op factuur.
Op maandag 13 oktober 2003 16:49 schreef t1m.nl het volgende:[..]
Bedankt maar dit wist ik al
Vroeg of mensen er ervaring mee hebben / hadden
Op dit moment is er een storing op onze
mailserver.
Hierdoor kan het zijn dat het verzenden en
ontvangen van e-mail enige vertraging oploopt.
Voor meer info verwijzen wij u naar http://help.home.nl/email
Onze technici doen hun uiterste best om het
probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen.
Wij bieden u onze excuses aan voor het
ongemak.
lees storingen op de site
http://www.home.nl/abonnee/meldingen/?ref=hp#otto_1519
quote:Heb ik dus ook, word ik niet echt blij van
Ik krijg steeds dezelfde mailtjesNu al 6 keer hetzelfde mailtje van 1 persoon gehad. En ja, ze worden van de server vewijderd.
quote:Daar stond eerst Donderdag 9 Oktober
Op maandag 13 oktober 2003 16:55 schreef Tiempie het volgende:
Storing Mailserver maandag 13 Oktober 2003
"We cannot fulfill your request due to insufficient disk space."
dus....
die mailserver is weer mooi vol! wat een sukkels zeg
quote:Idd, krijg ook vaak mailtjes die ik al 4x heb gehad
Heel af en toe werkt ie, maar de vaste dagelijkse mail krijg ik niet alsnog binnen
Er over klagen helpt je niks want ze zijn die mail niet als basispakket maar als extra service
quote:Staat op deze pagina.
Heb ik nu recht op restitutie?
U komt op basis van onze Algemene en Aanvullende voorwaarden niet in aanmerking voor restitutie. U kunt deze voorwaarden vinden op http://voorwaarden.home.nl
[Dit bericht is gewijzigd door Swolly op 13-10-2003 22:26]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |