quote:dan mogen ze voor mij een lotto invullen
Op maandag 13 oktober 2003 16:37 schreef Vision het volgende:[..]
beetje overdreven als je 't mij vraagt. het is opvallend, maar niet onmogelijk.
quote:Dan vind-ie drie keer rood achter elkaar op roulette tafel zeker ook niet deugen. Die kans is namelijk kleiner.
Op maandag 13 oktober 2003 16:31 schreef HeyFreak het volgende:
mulder heeft gelijk, deze loting klopt van geen kant...
De kans op een dergelijke loting waarin de sterkste 5 landen tegen de zwakste 5 moesten was van te voren groter dan 1/8e (,127 om precies te zijn).
Letten kunnen misschien in de thuiswedstrijd iets doen, maar ik verwacht een 0-0. In Turkije worden ze helemaal weggespeeld.
*Kroatië - Slovenië
Ik geef beiden 50% kans. Slovenië heeft een paar spelers die een veschil kunnen forceren en de Kroaten zijn niet meer wat ze geweest zijn.
*Rusland - Wales
Wales heeft mijn sympathie, erg leuke ploeg die het zo ontzettend goed deed in de kwalificatie. Helaas hebben ze de goede lijn niet kunnen volhouden. De voorhoede moet toch wel in staat zijn een goaltje te maken tegen de altijd lastige Russen. Toch denk ik, mede door de weesromstandigheden, dan de geslepen Russen het redden.
*Spanje - Noorwegen
Dit moeten de Spanjaarden makkelijk aankunnen. Tenzij ze als een natte krant lopen te voetballen zullen in alle opzichten sterker zijn. Noorwegen is vrij zwak tegenwoordig.
quote:tsja,wie niet?
Op maandag 13 oktober 2003 21:18 schreef Heero het volgende:
Voor mij is het duidelijk dat de UEFA weer stevig geknoeid heeft, het is toch net iets te veel toeval dat net de 5 reekshoofden tegen de 5 niet-reekshoofden uitkomen? Ik wist het gewoon op voorhand...
quote:catalaans publiek daarintegen ...
Op maandag 13 oktober 2003 16:28 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Spaans publiek is even dood.
quote:Kans van 1 op 8 vind ik niet direct raar hoor...
Op maandag 13 oktober 2003 21:18 schreef Heero het volgende:
Voor mij is het duidelijk dat de UEFA weer stevig geknoeid heeft, het is toch net iets te veel toeval dat net de 5 reekshoofden tegen de 5 niet-reekshoofden uitkomen? Ik wist het gewoon op voorhand...
Misschien gooi je de eerste 4 keer een 6.
quote:Lennart Johansson is gewoon helderziende, die kijkt door ballen heen...
Op maandag 13 oktober 2003 21:40 schreef tong80 het volgende:
Gooi eens met een dobbelsteen.Misschien gooi je de eerste 4 keer een 6.
Robbie Savage is daarentegen wel fit.
Come on Wales.
quote:Spelen ze in een crematorium ?
Op vrijdag 14 november 2003 19:52 schreef superjoden het volgende:
Spanje - Noorwegen zou wel eens een verassing kunnen gaan worden...
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 19:53 schreef tong80 het volgende:[..]
Spelen ze in een crematorium ?
quote:Heb je de fantastische wedstrijd tussen Wales en Italië niet gezien? Wales speelden de Italianen bij vlagen van de mat. Servië heeft idd ondermaats gepresteerd, maar ik zie Wales echt wel in staat om Rusland te verslaan
Op vrijdag 14 november 2003 21:40 schreef ultra het volgende:
Het is mij trouwens nog steeds een raadsel hoe Wales Servië voor is gebleven. Want de dingen die ik van Wales heb gezien, waren alles behalve denderend...Ik zeg dan ook dat Rusland het gaat winnen. Evenals Turkije, Kroätie en Spanje.
Stel dat Wales Rusland snel kan breken, door een goal of iets raars.. Rusland kan maar op één manier voetballen, die kunnen daar dus niet op inspelen.
Bovendien is Rusland minder goed dan voorheen, al blijft de oude spreuk "hoe bleker en mistroostiger de Rus, hoe lastiger de klus" opgaan.
quote:Daar issie weer.
Op zaterdag 15 november 2003 10:49 schreef methodmich het volgende:
al blijft de oude spreuk "hoe bleker en mistroostiger de Rus, hoe lastiger de klus" opgaan.
quote:Weersverwachting in Moskou
Op zaterdag 15 november 2003 13:36 schreef zjroentje het volgende:
Daar issie weer.
code:In dat soort temperaturen krijgen de Russen zelfs enige kleur op de wangen, dus volgens de oude wijsheid heeft Wales dan zeker een kansde verwachting voor de regio/plaats: Moskou
tekst za, 15-11 zo, 16-11 ma, 17-11
minimum
temperatuur -2°C -2°C -2°C
maximum
temperatuur 1°C 0°C 0°C
code:17.30 uur,Zagreb:
Kroatië 1 Slovenië 1
Prso (5) Siljak (22)
quote:knap van Wales
Op zaterdag 15 november 2003 18:37 schreef Tony_Montana67 het volgende:
na 75 minuten staat Rusland - Wales nog steeds 0-0, live te volgen bij de BBC overigens
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 19:58 schreef Butra het volgende:
1-0!!! Zag ze juichen. Briljánt!
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 19:59 schreef NightH4wk het volgende:
Letland.
Hopenlijk maken ze goed wat Oranje vandaag verkeerd deed.
Schotland wint.
Wales speelt gelijk.
Slovenië speelt gelijk.
Letland staat nu voor. (1-0)
Straks wint Noorwegen nog van Spanje
Letland wint ook.
Nu nog afwachten wat de Noren in petto hebben.
quote:"Buiten de waard gerekend", heet dat.
Op zaterdag 15 november 2003 23:41 schreef Cruoninga het volgende:
Zo zal de Uefa het toch niet bedoelt hebben
en hopen dat Wales het thuis af kan maken.
quote:Als de Schotten het maar niet afmaken.
Op zondag 16 november 2003 01:18 schreef mitt het volgende:
Letland![]()
![]()
en hopen dat Wales het thuis af kan maken.
Wales - Rusland.
Ik denk dat Wales meer kans maakt, nu ze in Moskou gelijk hebben gespeeld. Kleine overwinning, 1-0 of 2-1 voor Wales.
Slovenië - Kroatië.
Goed van Slovenië dat ze 1-1 hebben gemaakt IN Kroatië, thuis de 0-0 houden is genoeg, maar een kleine overwinning voor Slovenië is ook goed mogelijk. De laatste jaren vind ik Slovenië btw een stuk degelijker als Kroatië.
Spanje - Noorwegen.
Ik hoop dat Spanje doorgaat, ten eerste omdat ze gewoon op het EK thuishoren (net als Nederland en Turkije), ten tweede omdat het verdedigende spel van Noorwegen niet leuk is om naar te kijken.
Als Noorwegen thuis met 1-0 wint, wat best een grote kans is, hebben ze al genoeg, dus overschat de voorsprong van Spanje niet. Spanje is btw niet meer wat het geweest is. 50%-50% wordt het nog denk ik.
Verder is Dado Prso nog steeds on fire, al gaat Slovenië het halen.
Wales wist de Russen op 0-0 te houden en dat is goed voor ze!
Spanje zie ik het toch wel redden.
quote:Die Letten zijn zo arm als een luis en moeten rennen voor hun geld, harder nog dan 11 gastarbeiders uit Turkije zie je wel.
Op zondag 16 november 2003 16:15 schreef francia het volgende:
wel komisch dat de Letten #3 van de wereld kloppen.
Ik verwacht dat Rusland zelfs gevaarlijker is in wales dan in Rusland zelf omdat ze dan hun favoriete spelletje kunnen spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |