het is begonnen met die idiote indiaan, dit is de aanstichter van het hoerige dat tegenwoordig van het Nederlands elftal afdruipt. De commercie is hier happig op ingesprongen met als hoogtepunt de nieuwe kleur van het tenue. Deze foeilelijke tricots zouden bij een lokale betaald voetbal organisatie uitgejouwd worden door de supporters. En voor het verwijderen van die toeters hebben velen met mij een internationaal stadion verbod over.
Wees nou eens eerlijk, hoe kan je trots opbrengen voor het nationale elftal als je rond moet paraderen in een shirt dat niet zou misstaan op de Gay Parade of Roze maandag op de Tilburgse Kermis? Hoe kunnen onze jongens bloed, zweet en tranen laten stromen als er vanaf de tribune 'heb je al gehoord van de zeven, de zeven' klinkt?
Hoe anders? Maak het alleen mogelijk om kaarten te kopen voor het nederlands elftal als je in het echte leven ook een Seizoens Club Card hebt. Ban sponsorvlaggetjes uit het stadion alsmede de zakelijke lamlullen. Maar begin met het verwijderen van de koleretoeters!
Want zoals het nu gaat ontbreekt alleen het commentaar van SBS6 in het stadion!
In slechte tijden hoor je over het Nederlands elftal te praten als "ze"
quote:Je stipt een leuk deel aan van het probleem. Supporters hebben het nog steeds over 'we'. Klapvee praat weer met 'ze'
Op zondag 12 oktober 2003 16:03 schreef JohnDDD het volgende:
"we"?In slechte tijden hoor je over het Nederlands elftal te praten als "ze"
nou niet dus. ik vondt de wedstrijd van gisteren zooo waardeloos, echt kansloos voetbal, en ja ze hebben wel 5 punten gescoord, maar echt lelijk voetbal bah.
Maar die teletoeters....
OPTIEFTEN MET DIE GASTEN
Wat een gemaakte gezelligheid
En idd, meer 'echte' fans op de tribune!
quote:In elk geval niet van dat fel fluoriserende oranje
Op zondag 12 oktober 2003 16:08 schreef Misanthroopia het volgende:
Met de shirst ben ik het niet eens. Oranje moet oranje blijven.Maar die teletoeters....
![]()
![]()
![]()
OPTIEFTEN MET DIE GASTEN
En die trommels met de stomste numemrs mogen ook opzouten, gewoon een groep echte supporters op de tribune krijgen.
quote:Noem je dit Oranje? Zelfs een wegwerker zou het nog weigeren aan te trekken !!
Met de shirst ben ik het niet eens. Oranje moet oranje blijven.Maar die teletoeters....
![]()
![]()
![]()
OPTIEFTEN MET DIE GASTEN
quote:Typische voetbalkenner, ja...
Op zondag 12 oktober 2003 16:07 schreef NullPointer het volgende:
nou niet dus. ik vondt de wedstrijd van gisteren zooo waardeloos, echt kansloos voetbal, en ja ze hebben wel 5 punten gescoord, maar echt lelijk voetbal bah.
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 15:58 schreef popolon het volgende:
Het ligt aan Nike.
quote:dus jij vond het een leuke wedstrijd?
Op zondag 12 oktober 2003 16:10 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Typische voetbalkenner, ja...
quote:Nee maar je weet van tevoren dat dit geen leuke wedstrijd wordt omdat je voor een leuke wedstrijd twee leuke ploegen nodig hebt.
Op zondag 12 oktober 2003 16:14 schreef NullPointer het volgende:[..]
dus jij vond het een leuke wedstrijd?
maar daar draait het even niet om. De toeters, de kleur, de 'supporters' dat is het probleem.
quote:Nee, hij weet dat je voor een overwinning 3 punten krijgt, niet 5.
Op zondag 12 oktober 2003 16:14 schreef NullPointer het volgende:
dus jij vond het een leuke wedstrijd?
quote:Kregen we die dit keer maar
Op zondag 12 oktober 2003 16:20 schreef keeper het volgende:[..]
Nee, hij weet dat je voor een overwinning 3 punten krijgt, niet 5.
quote:5 goals dus...
Op zondag 12 oktober 2003 16:07 schreef NullPointer het volgende:
NL elftal suckt gewoon, typisch voorbeeld van Nederlandse arrogantie.. ooow wat zijn we goed, ooow we halen die beker wel ff binnen..nou niet dus. ik vondt de wedstrijd van gisteren zooo waardeloos, echt kansloos voetbal, en ja ze hebben wel 5 punten gescoord, maar echt lelijk voetbal bah.
quote:vroegah waren de shirts oranje, nu is het een fluoriserend wegwerk-jasje
Met de shirst ben ik het niet eens. Oranje moet oranje blijven.
quote:gewoon weer de shirts van '88. Misschien dat dat de truuk is.
Op zondag 12 oktober 2003 16:28 schreef pfaf het volgende:[..]
vroegah waren de shirts oranje, nu is het een fluoriserend wegwerk-jasje
quote:euuhh, die vind ik net zo lelijk
Op zondag 12 oktober 2003 16:31 schreef Curare het volgende:[..]
gewoon weer de shirts van '88. Misschien dat dat de truuk is.
quote:klopt, daar was ook weinig fris aan, maar nu is het volgens mij nog vele malen erger.
Op zondag 12 oktober 2003 16:38 schreef keeper het volgende:
Pff, dat gekots op het Nederlands publiek wordt nu ook wel een hele oude koe hoor. Ik kan wel even foto's gaan opzoeken over hoe 'we' er in '88 bijzaten op de tribunes in Duitsland, daar word je ook echt niet vrolijk van hoor.
quote:is toch weer iets anders dan 5 punten
Op zondag 12 oktober 2003 16:46 schreef NullPointer het volgende:[..]
echt waar?
quote:ee lul druk een punt man lul...
Op zondag 12 oktober 2003 16:51 schreef ASSpirine het volgende:[..]
is toch weer iets anders dan 5 punten
quote:dit soort humor kun je mij altijd voor wakker maken (niet ironisch)
Op zondag 12 oktober 2003 17:20 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
ee lul druk een punt man lul...
quote:Hee de humor is in slaap getieft!
Op zondag 12 oktober 2003 17:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:[..]
dit soort humor kun je mij altijd voor wakker maken (niet ironisch)
en dan heb ik het nog helemaal niet gehad over ballen die op het veld gegooid worden waardoor er scheidsrechtersballen worden uitgedeeld e.d. en dan het uiterlijk van de gemiddelde oranje supporter, ze zien er bijna allemaal uit alsof ze zwakzinnig zijn
Ik erger me al jaren aan die verschrikkelijke sfeer op de tribunes. Flikker toch op met de teletoeters of hoe ze ook mogen heten!!
Denken de mensen nou echt dat die Schotten daar ook meer even door geïmponeerd raken.
Youp van het Hek heeft er in zijn laatste oudejaarsshow al eens erg passend over gesproken, over die gemaakte sfeer bij het Ned Elftal, vond ik een mooi stukje!!
quote:Op deze carnavalsdebielen dus graag een hele zware bom!!
Op maandag 17 november 2003 19:57 schreef Bayswater het volgende:
Wat een voorgekouwde blerie.
Youpie zei dit Youpie zei dat.
Stelletje Buckler Idioten
Feit is dat de oranje supporters sinds jaren opvallen door
*geen geweld
*Vrolijkste supporters
Ik zei liever een heel stadion in Oranje met toeters en bellen als die volledig debiele "echte" supporters.
quote:Ja, stel je voor zeg, mensen met verstand van voetbal in het stadion, ik moet er niet aan denken. Straks verpest iemand de feestvreugde door kritisch een wedstrijd te volgen.
Op dinsdag 18 november 2003 09:55 schreef CANARIS het volgende:
Ik zei liever een heel stadion in Oranje met toeters en bellen als die volledig debiele "echte" supporters.
quote:Juist, dat hier een "voetbalsupporter" zegt dat de oranje supporters er gek bijlopen is echt te kinderachtig voor woorden. De spelers kunnen zich niet concentreren met al die toeters op de tribune
Op zondag 12 oktober 2003 16:38 schreef keeper het volgende:
Pff, dat gekots op het Nederlands publiek wordt nu ook wel een hele oude koe hoor. Ik kan wel even foto's gaan opzoeken over hoe 'we' er in '88 bijzaten op de tribunes in Duitsland, daar word je ook echt niet vrolijk van hoor.
Liever een paar doden of engels tuig van de riggel op de tribune als feestvierend goedbedoelend volk
Laat het tuig verder maar de Ajax en Feijenoord matches verzieken.
Bij Oranje blijft het Feest. Geen Youp die daar iets aan kan doen.
quote:Frequent bezoeker van andere wedstrijden lees ik al. Weet je wat, we huren Frans Bauer in om het volkslied te zingen en in de rust mag Caroline Tensen een Tros spelletje presenteren, dan wordt het pas echt gezellig
Op dinsdag 18 november 2003 10:47 schreef CANARIS het volgende:
genauLiever een paar doden of engels tuig van de riggel op de tribune als feestvierend goedbedoelend volk
Laat het tuig verder maar de Ajax en Feijenoord matches verzieken.
Bij Oranje blijft het Feest. Geen Youp die daar iets aan kan doen.
"Wij gaan zaterdag winnen, omdat we simpelweg veel beter zijn."
Als dick a. nu eens goed nadenkt en een beetje redelijk spelersveld neet zet en goede opstelling..
hij moet kluivert er gewoon uit flikkeren, die heeft zijn tijd gehad..
en hij let volgens mij alleen maar op bekendheid van spelers, en dat slaat natuurlijk ook nergens op...
bijv. schneider is niet zo'n bekendheid, maar wel goed...
hij laat van die mafkezen als kluivert en v. nistelrooij opdraven... echt jammer!!!!!
quote:Zaterdag speelt hij met Galatasaray tegen een andere Turk, dus daar zal hij wel gelijk in hebben.
Op dinsdag 18 november 2003 10:51 schreef Roellio het volgende:
de Boer vanmorgen in een artikel in de Sp!ts:"Wij gaan zaterdag winnen, omdat we simpelweg veel beter zijn."
![]()
quote:Nou ja, dan was het niet zaterdag.
Op dinsdag 18 november 2003 10:54 schreef Zweetbek het volgende:[..]
Zaterdag speelt hij met Galatasaray tegen een andere Turk, dus daar zal hij wel gelijk in hebben.
quote:Knokpartijtjes tussen zgn echte supporters zorgden idd voor betere sfeer. Wake up, ga je liever ergeren aan het spel van onze sukkels dan aan een paar toeters. Brazilie wordt bijna elke 4 jaar wereldkampioen met carnavalsmuziek, dus lul niet zo stom.
Op dinsdag 18 november 2003 10:56 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Het gaat hier niet over over opstellingen van Advocaat, maar over de verloedering in de stadions, namelijk de teletoeters die sfeerverpestend werken
quote:Sinds wanneer knokken echte supporters? Ik erger me idd groen en geel aan de Frank De Boer's in het veld, maar dat doe ik in topics die daar voor bedoeld zijn. Ik ga toch ook niet over de stank van zweetvoeten klagen in een topic over de prijs van aardappels?
Op dinsdag 18 november 2003 11:00 schreef Zweetbek het volgende:
Knokpartijtjes tussen zgn echte supporters zorgden idd voor betere sfeer. Wake up, ga je liever ergeren aan het spel van onze sukkels dan aan een paar toeters. Brazilie wordt bijna elke 4 jaar wereldkampioen met carnavalsmuziek, dus lul niet zo stom.
Juist wanneer je achterkomt staan moet je meer support geven. Niet als zure pruimen de zit uit zitten als het even tegenzit. Kritiek mag je hebben bij na het laatste fluitsignaal. 90 minuten support en daarna mag je zeiken. Ik lees net op de BBC dat men denkt dat het publiek na de rust zich tegen Oranje gaat keren als het dan nog niet gelukt is.
De Nederlandse supporters zijn niet werelds ook niet vergeleken met het "belaberde" Oranjespelers. De Schotse supporter is een aangeschotten luidruchtige en plezierige dronklap de Nederlandse supporter is een zure pruim dronklap.
HUP HOLLAND!
einde quote+
Tsja hoe zou dat nau komen he???
Misschien dat die iets weten wat jij niet weet ?
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 12:47 schreef Bayswater het volgende:
. Het wordt momenteel door de KNVB gewoon onmogelijk gemaakt om voor de echte voetballiefhebber om aan kaartjes te komen.
Die met een IQ van de hoogte van warm water?
Die met met hun kale koppen ?
Die met hun Dr Martin Boots?
of gewoon mensen die van voetbal houden zonder dat het agressief wordt?
Kijk ik begrijp dat jij liever een Panem et Circensis hebt , maar daarvoor ben je a) te laat geboren en b) een minderheid in Nederland
Wij willen geen Circus Maximus , maar een goed spel met een vrolijk feest vierend publiek, dat als 1 man achter Oranje staat.
quote:echte supporters zijn mensen die wat om het VOETBAL geven en om hun club of land.
Op dinsdag 18 november 2003 16:14 schreef CANARIS het volgende:
echte supporters zijn... wat:Die met een IQ van de hoogte van warm water?
Die met met hun kale koppen ?
Die met hun Dr Martin Boots?
echte supporters zijn niet een stelletje randdebielen die denken dat 't iedere wedstrijd carnaval moet zijn, ongeacht het resultaat.
quote:
Wij willen geen Circus Maximus , maar een goed spel met een vrolijk feest vierend publiek, dat als 1 man homo achter Oranje staat.
Maar goed hopen dat we morgen winnen in de Arena. Had overigens liever de Kuip gehad, is toch wel het mooiste stadion van NL
Supporters kan inderdaad beter...
quote:KOM OP MAKAAY SCHIET ZE ERIN!!Op dat moment is kluivert aan de bal en mist voor de 100.000 keer een mega-kans
Op dinsdag 18 november 2003 23:54 schreef kamagurka het volgende:
T hoeven zeker niet meteen hools te zijn, maar die beelden die ik weer af en toe opvang van die stomme koeien daar op de buhne lijken eerder op de bezoekers van een jostiband-festival![]()
En de gemiddelde oranje supp. kan nog geen makaay van een kluivert onderscheiden.
quote:Ze zijn heus niet kleurenblind hoor.
Op dinsdag 18 november 2003 23:54 schreef kamagurka het volgende:
En de gemiddelde oranje supp. kan nog geen makaay van een kluivert onderscheiden.
quote:je geeft ze meer krediet dan ze verdienen
Op woensdag 19 november 2003 00:02 schreef Zweetbek het volgende:Ze zijn heus niet kleurenblind hoor.
quote:Ze zien alles door een oranje bril, wat wil je?
Op woensdag 19 november 2003 00:02 schreef Zweetbek het volgende:[..]
Ze zijn heus niet kleurenblind hoor.
quote:Meen je dit nu serieus?
Op woensdag 19 november 2003 00:02 schreef Zweetbek het volgende:[..]
Ze zijn heus niet kleurenblind hoor.
quote:Of was het stiekem van Nistelrooy?
Op woensdag 19 november 2003 00:01 schreef BunnyBunny het volgende:[..]
KOM OP MAKAAY SCHIET ZE ERIN!!Op dat moment is kluivert aan de bal en mist voor de 100.000 keer een mega-kans
quote:Sja.. Moeilijk te zien he
Op woensdag 19 november 2003 00:18 schreef sampoo het volgende:[..]
Of was het stiekem van Nistelrooy? [afbeelding]
quote:Zie ik er zo uit
Op woensdag 19 november 2003 00:05 schreef kamagurka het volgende:[..]
Meen je dit nu serieus?
quote:Nou nee.
Op woensdag 19 november 2003 23:58 schreef Viper-X het volgende:Mijn complimeten voor het publiek vandaag, echt.
.
Een beetje Kluivert en Seedorf uitfluiten... vette braak!
Het wilhelmus werd uit volle borst meegezongen zoals het hoort. Daarna zakte het vrij snel in maar na de 3-0 was de sfeer opperbest, hoe kan het ook anders. Een aantal spreekkoren gooiden nog wat extra zout in de gapende Schotse wonden. Een afstraffing zowel op het veld als in het publiek.
quote:Dikke kul. Seedorf en Kluivert uitfluiten kan ik geen compliment noemen en met 6-0 kan je weinig klagen. Wat als het 0-0 of 1-0 was gebleven? Was er dan nog steun geweest?
Op woensdag 19 november 2003 23:58 schreef Viper-X het volgende:Mijn complimeten voor het publiek vandaag, echt.
.
quote:Tjah, de echt trouwe supporters misschien wel... maar wie is er trouw als je je club voor de tweede keer keihard ziet falen..
Op donderdag 20 november 2003 12:22 schreef sampoo het volgende:Dikke kul. Seedorf en Kluivert uitfluiten kan ik geen compliment noemen en met 6-0 kan je weinig klagen. Wat als het 0-0 of 1-0 was gebleven? Was er dan nog steun geweest?
quote:indeed
Op donderdag 20 november 2003 12:22 schreef sampoo het volgende:[..]
Dikke kul. Seedorf en Kluivert uitfluiten kan ik geen compliment noemen en met 6-0 kan je weinig klagen. Wat als het 0-0 of 1-0 was gebleven? Was er dan nog steun geweest?
quote:Nee, ze beoordelen hem op z'n luie mentaliteit. Seedorf is niet voor niets een tijd lang niet geselecteerd geweest, en dat was niet omdat hij niet kon voetballen.
Op donderdag 20 november 2003 12:26 schreef michiel_merk het volgende:[..]
indeed
ze beoordelen seedorf nog altijd om zn penalty's die ie ooit heeft gemist
en kluivert op zn score vermogen ,,,, maar niet naar de voetbal kwaliteiten
Kluivert verdient van het publiek wat meer krediet maar is denk ik slachtoffer geworden van het falen van de Nistelrode/Kluivert combinatie die Advocaat zo lang heeft volgehouden. Kluivert is voor mij al tijden passe en zou ik meenemen als bankzitter.
quote:Ik zie mn club al bijna 3 jaar falen...desondanks koop ik elk jaar weer zonder nadenken mn jaarkaart en reis ik elk jaar heel Nederland weer door.
Op donderdag 20 november 2003 12:25 schreef Tha_Ramsush het volgende:[..]
Tjah, de echt trouwe supporters misschien wel... maar wie is er trouw als je je club voor de tweede keer keihard ziet falen..
Uitfluiten van Seedorf,Kluivert en Frank de Boer is helemaal kansloos...
een beetje respect voor de topscorer aller tijden,de record-international en iemand die 3x de Champions League won is toch niet zoveel gevraagd? Nee,hier in Nederland worden alleen de slechte dingen onthouden
quote:Het probleem bij Nederland is de aansluiting van het middenveld geweest. Had je Kluivert laten starten ipv v Nistelrooy dan waren er ook een paar ingegaan. Voor het doelpunt van Sneijder en de twee vrije trappen was v Nistelrooy onbereikbaar. Later kreeg je voorin meer ruimte waardoor Ruud meer mogelijkheden kreeg maar dat komt niet omdat de aansluiting zo veel beter was maar omdat er gewoonweg meer ruimte kwam. Ik denk dat Kluivert een completere speler is. Ik zag trouwens dat de vleugels weinig konden uitrichten en dat het door het midden veel gevaarlijker was. Dat was geloof ik het plan van Schotland om de vleugels lam te leggen. Ik zou gewoon met twee spitsen (Kluivert, v Nistelrooy spelen en twee opkomende middenvelders (Robben en van de Meyde- Overmars voor Robben als hij speeltijd en vorm heeft). In het midden Sneijder, Davids en Seedorf (als het publiek hem ooit toestaat om eens een bal te trappen). Vd Vaart komt er momenteel niet aan te pas. Als hij in vorm is kijken we verder. Achterin echte verdedigers die niet zo zeer naar voren hoeven maar zich wel met de opbouw mogen bemoeien. Stam, Ooijer en Reiziger.
Op donderdag 20 november 2003 20:53 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
Nee, ze beoordelen hem op z'n luie mentaliteit. Seedorf is niet voor niets een tijd lang niet geselecteerd geweest, en dat was niet omdat hij niet kon voetballen.
Kluivert verdient van het publiek wat meer krediet maar is denk ik slachtoffer geworden van het falen van de Nistelrode/Kluivert combinatie die Advocaat zo lang heeft volgehouden. Kluivert is voor mij al tijden passe en zou ik meenemen als bankzitter.
Verder ook durven om je aan te passen aan de tegenstander. We hebben een brede selectie zonder echte uitschieters. Liever een beetje in "kwaliteit" in boeten zolang er maar een team staat. Dat laatste is ook een kwaliteit en zonder dat kom je gewoon niet ver.
quote:Ben je blind en/of doof?
Op donderdag 20 november 2003 00:21 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ook mijn complimenten voor het publiek vandaag. Ik hoopte op een fluitconcert tijdens het Schotse volkslied aangezien ik niet had gedacht dat zij dat bij ons zouden doen afgelopen zaterdag. En jawel, het kwam wat me tevreden maakte.Het wilhelmus werd uit volle borst meegezongen zoals het hoort. Daarna zakte het vrij snel in maar na de 3-0 was de sfeer opperbest, hoe kan het ook anders. Een aantal spreekkoren gooiden nog wat extra zout in de gapende Schotse wonden. Een afstraffing zowel op het veld als in het publiek.
Je eigen internationals uitfluiten in zo'n wedstrijd!!
Gewoon te belachelijk voor woorden. Dat soort fans verzieken de hele sfeer. Dat soort fans vind zichzelf waarschijnlijk de beste bondscoach...gatver! NEE, geef mij maar de fan achter de TV die geniet (of niet) van het nederlands elftal dan zo'n arrogante NEPFAN die alleen maar een kaartje koopt om primair te KUNNEN ZEIKEN!
En dan pochen dat ZIJ de ware fans zijn omdat ZIJ in het stadion zitten...nogmaals...gatver...
quote:Ik denk ook dat ze advocaat uitfloten.. ik bedoel, het draaide gewoon super, waarom ga je dan alsnog kluivert en co. erin zetten?
Op zondag 23 november 2003 12:03 schreef Viper-X het volgende:
Ik vind het wel logisch dat iedereen ze uitfluit... Ze presteren niet, en doen hun best niet.Maar eigenlijk moet je dan Advocaat uitfluiten omdat hij ze erin zet.Maar een coach kun je moeilijk uitfluiten, want die komt het veld niet op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |