hier een voorbeeldje:
De stations die ik al heb gefotografeerd zijn: Almelo, Almere Parkwijk, Almere Centrum, Almere Muziekwijk, Arnhem, Best, Boxmeer, Boxtel, Breda, Bussum Zuid, Daarlerveen, Delft, Den Haag Centraal., Den Haag Holland Spoor, Deurne, Deventer, Deventer Colmschate, Dieren, Dordrecht, Ede-Wageningen, Eindhoven, Eindhoven Beukenlaan, Elst, s'Hertogenbosch, Geerdijk, Gouda, Helmond, Helmond Brouwhuis, Helmond 't Hout, Hilversum Noord, Hilversum, Hilversum Sportpark, Hollandse Rading, Holten, Lage Zwaluwe, Mariėnberg, Naarden-Bussum, Nijmegen, Oisterwijk, Ommen, Oss, Rijssen, Rotterdam Centraal, Schiedam Centrum, Schiphol, Tilburg, Tilburg West, Utrecht Centraal, Utrecht Overvecht, Venlo, Venray, Weesp, Wierden, Woerden en Zutphen.
Het bordje hoeft niet zo groot op de foto, het mag ook klein, en je hoeft al helemaal niet naar de technische aspecten te kijken, out of fotus, bewegingsonscherpte, maakt niet uit. (als het formaat maar liggend is) Dus: als jij toevallig in de buurt woon van een NS-station waar ik nog geen foto van heb: doe eens gek en maak er een foto van!!
Bij voorbaat dank.
Foto's kunnen overigens gemaild worden naar: pukkelpoes@hotmail.com
[Dit bericht is gewijzigd door FlyingFox op 12-10-2003 12:01]
waarom nie eff uitgestapt ?
quote:Idem voor mij Helmond Brouwhuis staat er ook al op.... bij andere stations kom ik nooit alleen tot eindhoven
Op zondag 12 oktober 2003 11:55 schreef indahnesia.com het volgende:
Helaas staat Eindhoven er (natuurlijk) al bij, anders had ik graag een ommetje gemaakt voor je. Succes ermee in ieder geval!
quote:idem
Op zondag 12 oktober 2003 11:54 schreef Slarioux het volgende:
Arnhem Presikhaaf en Arnhem Velperpoort wil ik wel een x voor je op de foto zetten hoor.
quote:Nou kijk, als ik overal uitstap moet je dus overal een half uur of een uur wachten. Dus sommige station moet in vanuit een stilstaande trein fotograferen.
Op zondag 12 oktober 2003 11:56 schreef Goodfellow het volgende:
Je bent Den Haag Moerwijk vergeten , die ligt tussen Hollands Spoor en Delft inwaarom nie eff uitgestapt ?
quote:Dat zou ik erg op prijs stellen.
Op zondag 12 oktober 2003 11:58 schreef Manfredje het volgende:
Ik kan Meppel wel even op de foto zetten, woon nog geen 200 meter van het station vandaan.
ik kwam deze site net tegen :
www.stationsweb.nl
misschien wel handig
[edit]
dit is wel een oude foto, want het station is niet zolang geleden opgeknapt!
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door _Administr8or_ op 12-10-2003 12:03]
quote:Was dat in Nederland? En staan daar de bordjes ook op?
Op zondag 12 oktober 2003 12:03 schreef bolus het volgende:
ik heb deze zomer elk station waar ik met me interrail uitstapte gefotografeerd
en ik zal ook leiden lammenschans, alphen a/d rijn, bodegraven en vleuten proberen...
quote:Dank u dank u.
Op zondag 12 oktober 2003 12:06 schreef linda2308 het volgende:
ik kan je wel aan voorhout en leiden helpen!en ik zal ook leiden lammenschans, alphen a/d rijn, bodegraven en vleuten proberen...
Ook Q heel erg bedankt.
quote:Ik werk in Deurne.
Op zondag 12 oktober 2003 12:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat deed jij in Deurne, FlyingFox? Ben je gewoon zelf naar al die stations gegaan (met de trein dus) om die foto's te maken?
Ja, tot nu toe heb ik alle foto's zelf geschoten.
Boxtel, Oisterwijk, Tilburg en Tilburg west heb je allemaal al, toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |