abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 21:42:36 #1
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_13816080

zoals jullie weten komt pes 3 17 oktober in nederland als het goed is.
lul hier over alles wat met pes te maken heeft

[Dit bericht is gewijzigd door MisterJ.Lo op 11-10-2003 21:48]

Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 21:49:11 #2
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_13816187
jammer dat ze niet de licentie hebben voor alle clubs en landen
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 21:59:28 #3
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_13816355
geen pes freaks hier?
allemaal fifa type's?
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 22:08:19 #4
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_13816534
Xbox staat er in je topic, maar dat is nog niet zeker....

Ik ga hem misschien kopen.....

Maar voor de xbox komen in november zoveel goeie spellen uit dat ik denk ik nog een poosje wacht met het aanschaffen van een voetbalgame.

pi_13816770
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 22:08 schreef R_B het volgende:
Xbox staat er in je topic, maar dat is nog niet zeker....

Ik ga hem misschien kopen.....

Maar voor de xbox komen in november zoveel goeie spellen uit dat ik denk ik nog een poosje wacht met het aanschaffen van een voetbalgame.

Het zal zowiezo pas in 2004 zijn dat hij uitkomt, mócht hij uitkomen, wat nog lang niet zeker is. De berichten zijn allemaal positief, maar Sony wil nog wel eens met geld gooien voor excusieve rechten in Europe voor PES.
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 22:34:22 #6
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_13816970
Hij komt niet naar de Xbox. Misschien dat PES4 met Live-ondersteuning naar de Xbox komt, gezien de jongens van Konami erg gecharmeerd zijn van Xbox Live.
pi_13816998
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 21:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
geen pes freaks hier?
allemaal fifa type's?
FIFA sucks
PES is de beste voetbalgame van allemaal, want het is super realitisch
pi_13817005
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 22:21 schreef AudiRS4 het volgende:

maar Sony wil nog wel eens met geld gooien voor excusieve rechten in Europe voor PES.

Dat wil Bill, in het voetbalgekke Europa, vast ook wel hoor.. .
PES3 met Live ondersteuning.. .
-
pi_13817009
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 22:34 schreef twi het volgende:
Hij komt niet naar de Xbox. Misschien dat PES4 met Live-ondersteuning naar de Xbox komt, gezien de jongens van Konami erg gecharmeerd zijn van Xbox Live.
Dat was toch nog niet zeker? .
-
pi_13817118
hij komt cker niet naar de xbox. Ik heb de final versie al van het internet afgehaald. Ik vin em WEER minder dan winning eleven. Was vorig jaar ook al met pes2, ook al komt pes later uit tog is winning beter??.

Daarom ga ik em niet kopen en w8 ik op winning eleven 7 final evolution. Die gaat weer dik doen net als WE6FE met WeDoIt patch.

zaterdag 11 oktober 2003 @ 22:46:27 #11
70701 AudiRS4
Koop PGR2 !!
pi_13817126
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 22:37 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat wil Bill, in het voetbalgekke Europa, vast ook wel hoor.. .
PES3 met Live ondersteuning.. .

Tja, ik doelde meer op het vorige deel waarin Sony hetzelfde flikte. In Japan was er gewoon een Winning Eleven 6 voor de Gamecube (WE is PES in Europa). En omdat Sony zwaar reclame maakt in de Champions League kun je er wel vanuit gaan dat ze soccergames hoog op hun wishlist hebben staan.

Ik denk dat Microsoft eerder een titel wil die binnen hun XSN netwerk valt, dan puur voor de naam een game te "kopen".

Positieve is wel dat PES ook naar de PC komt, dus een Xbox versie zou ook geen probleem mogen zijn dan.

pi_13817142
o ja......
Fifa zal NOOIT zo goed zijn als PES, en iedereen die beweert van wel heeft 'het voetbalgevoel' niet.
  zaterdag 11 oktober 2003 @ 22:56:01 #13
70701 AudiRS4
Koop PGR2 !!
pi_13817269
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 22:47 schreef ajachied het volgende:
o ja......
Fifa zal NOOIT zo goed zijn als PES, en iedereen die beweert van wel heeft 'het voetbalgevoel' niet.
Knap van je dat je in de toekomst kan kijken
Het enige advies wat ik je kan geven is dat je EA niet moet uitvlakken. Overtuigde PES aanhangers in mijn omgeving worden toch zenuwachtig als de laatste Fifa 2004 trailers zien.

Maargoed, mythevorming hoort nou ook eenmaal bij PES. "Er zal nooit iets beters zijn als PES !!"

zeg nooit nooit...

zondag 12 oktober 2003 @ 09:44:36 #14
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_13823113
Speaking to us exclusively at a recent press event in Switzerland, PES producer Seabass, when questioned about the possibility of an Xbox version, said: "We'll let you in on a little secret... The team has not started on the Xbox version yet, however the team is very interested in Xbox Live in terms of the technology and the infrastructure Microsoft has, but that's about all we can say today, as our President is here! [laughs]"

Bron

Om nu nog met een Xbox versie te beginnen met Live-ondersteuning zou denk ik betekenen dat je een heel groot deel van de code moet aanpassen, waardoor je een DTM Race Driver of Sega GT Online syndroom creëert, waardoor PES3 evt. pas richting eind volgend jaar uit zou kunnen komen op de Xbox. Ik zie dat dus eerder PES4 worden.

zondag 12 oktober 2003 @ 09:50:21 #15
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_13823153
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 22:47 schreef ajachied het volgende:
o ja......
Mwa, ben ik niet met je eens. Iedereen die FIFA een zutgame vindt die heeft 2003 nooit gespeeld. Bovendien zijn graphics niet alles, maar als ik het ontzettende detail zie van de spelers in FIFA 2004, eigenlijk pas echt de eerste waarbij je verschillende spelers heel makkelijk kunt herkennen, dan geeft dat toch zoveel toegevoegde waarde dat het voor een deel van de gameplay begint te compenseren.

Bovendien is de vooruitgang van PES naar PES2 minimaal geweest, m.u.v. de Master League. Ik vond de geluiden juist slechter, omdat je bij deel 1 nog supportersgeluiden had die bij een speciaal team pastten.

Kortom, ik ga PES3 gewoon niet kopen. Ik koop pas de eerste Xbox footy die online gaat. En eigenlijk hoop ik dat dat FIFA wordt...Dat is veel meer een 'niet-lullen-maar-voetballen" game dan PES.

pi_13823174
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 09:50 schreef twi het volgende:

[..]

Mwa, ben ik niet met je eens. Iedereen die FIFA een zutgame vindt die heeft 2003 nooit gespeeld. Bovendien zijn graphics niet alles, maar als ik het ontzettende detail zie van de spelers in FIFA 2004, eigenlijk pas echt de eerste waarbij je verschillende spelers heel makkelijk kunt herkennen, dan geeft dat toch zoveel toegevoegde waarde dat het voor een deel van de gameplay begint te compenseren.

Bovendien is de vooruitgang van PES naar PES2 minimaal geweest, m.u.v. de Master League. Ik vond de geluiden juist slechter, omdat je bij deel 1 nog supportersgeluiden had die bij een speciaal team pastten.

Kortom, ik ga PES3 gewoon niet kopen. Ik koop pas de eerste Xbox footy die online gaat. En eigenlijk hoop ik dat dat FIFA wordt...Dat is veel meer een 'niet-lullen-maar-voetballen" game dan PES.

Dit is precies wat ik met het voetbalgevoel bedoel.
  zondag 12 oktober 2003 @ 09:58:53 #17
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_13823195
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 09:53 schreef ajachied het volgende:
Dit is precies wat ik met het voetbalgevoel bedoel.
Wat ik onder voetbalgevoel versta is simpel: vrijheid. Dat heb je zowel bij PES als bij FIFA niet. Bij beide games zijn er trucjes om te scoren en beiden doen vrij regelmatig niet wat je eigenlijk bedoelt te doen met de controller.

Ik schat PES een klein stukje hoger in dan FIFA, maar ik vind de algehele hysterie rond het feit dat PES de koning van de voetbalgames is overdreven. Ik zou dan wel eens willen weten wát er dan zo ontzettend veel beter is, behalve de publieke opinie erover...

En bovendien, jij bedoelt dat voetbalgevoel niet gelijk staat aan 'niet-lullen-maar-voetballen'? Dan begrijp ik je niet, want waarom zou een game pas echt voetbalgevoel hebben als het niet 1-2-3 te spelen is? (Wat FIFA in principe ook niet is, als je er goed in wilt zijn).

zondag 12 oktober 2003 @ 15:04:27 #18
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13827077
Is PES deeltje 1 (PS2) nog de moeite waard om te kopen? Aangezien die nu wel erg goedkoop te krijgen is?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 12 oktober 2003 @ 15:59:26 #19
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_13827870

Ziet er erg strak uit.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
pi_13828021
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 15:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is PES deeltje 1 (PS2) nog de moeite waard om te kopen? Aangezien die nu wel erg goedkoop te krijgen is?
PES2 is volgens mij op Platinum verkrijgbaar.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_13828024
Ik heb Winning eleven 7 nu al een tijdje en PES3 al een week, maar moet zeggen dat de japanse versie weer beter is!

Dus als je de keus heb, zou ik voor de japanse versie gaan.
Deze is minder arcade achtig en ook moeilijker.

Wat betreft Fifa tegen PES, jammer dat er nog steeds mensen blijven geloven in Fifa. Dit voetbal is zo kut en wordt alleen opgeheveld door de licenties en de hype eromheen.
Het spel zelf zit geen diepgang in, het is 5 keer pasen schieten en 8 van de 10 keer is het een doelpunt.

Btw In WE7 zijn er wel gelicenceerde teams aanwezig, zoals Parma, Lazio, AcMilan en As Roma bij PES 3 is juve en Feyenoord daar aan toegevoegd.

Just my 2 cents!

zondag 12 oktober 2003 @ 16:19:01 #22
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13828304
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 16:06 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

PES2 is volgens mij op Platinum verkrijgbaar.

1 is nog goedkoper Gijs. En ik wil nog altijd een voetbal spel voor een van de huidige consoles

Ik wacht ook nog even op Fifa 2004. Die schijnt nu toch echt goed te zijn

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_13829433
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 15:59 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er erg strak uit.

Ziet er zekers mooi uit
pi_13829462
Wel jammer dat als het goed is niet naar de Xbox komt
  zondag 12 oktober 2003 @ 18:06:45 #25
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_13830212
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 16:06 schreef Henk-E het volgende:
Ik heb Winning eleven 7 nu al een tijdje en PES3 al een week, maar moet zeggen dat de japanse versie weer beter is!

Dus als je de keus heb, zou ik voor de japanse versie gaan.
Deze is minder arcade achtig en ook moeilijker.

Wat betreft Fifa tegen PES, jammer dat er nog steeds mensen blijven geloven in Fifa. Dit voetbal is zo kut en wordt alleen opgeheveld door de licenties en de hype eromheen.
Het spel zelf zit geen diepgang in, het is 5 keer pasen schieten en 8 van de 10 keer is het een doelpunt.

Btw In WE7 zijn er wel gelicenceerde teams aanwezig, zoals Parma, Lazio, AcMilan en As Roma bij PES 3 is juve en Feyenoord daar aan toegevoegd.

Just my 2 cents!

En bij PES2 kan je niet simpel een tegenspeler die op je af komt ontwijken, uitkappen, verder rennen en dan schuin de bal inknallen zeker

Overigens hang ik niet aan FIFA, alleen vind ik dat PES gewoon grandioos wordt overschat, net als GT3. Van PES2 had ik meer verwacht na PES1 gespeeld te hebben. De enige echte verbetering was de uitbreiding van de Master League.

pi_13848549
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 18:06 schreef twi het volgende:

En bij PES2 kan je niet simpel een tegenspeler die op je af komt ontwijken, uitkappen, verder rennen en dan schuin de bal inknallen zeker

Dat is nou juist het leukst aan het spel je kan niet met een mannetje hup 2 mensen passeren en een goal scoren
pi_13856800
copy paste uit Pro Evolution Soccer 3 :Het beste voetbalspel ooit
quote:
...............
Al aantal jaar is er een strijd gaande tussen de voetbal games van EA (Fifa) en die van Konami(ISS en PES). Ook dit jaar komt EA met Fifa 2004 en Konami met de zeer succesvolle Pro Evolution Soccer 3. De eerste 2 delen van PES verkochten als zoete broodjes en werd ook door veel critici bestempeld als dé voetbal game. Ook in Japan is de game razend populair, al wordt het daar met een andere naam verkocht namelijk 'Winning Eleven 7'.

Als we Konami mogen geloven zal de AI van de spelers een stuk verbeterd zijn. Ook de graphics zijn flink opgepoetst en de sfeer van het publiek een stuk beter geworden. We kunnen natuurlijk ook weer de verschillende mode's verwachten. Zoals de 'Master League' die natuurlijk een stuk uitegebreider en spannender is. De game zal console exclusief blijven voor de PS2, maar de mensen met een PC kunnen ook gaan genieten van deze game. Op 28 november kunnen wij deze game gaan verwachten.

quote:
Spel Features

Upon entering a match, players will find incredibly masterful gameplay, beautifully rendered stadiums and picture-perfect player models. The new graphics engine allows for the greatest level of detail seen in the series. Adding 100s of animations, players not only look identical to their real-life counterparts but move like them too. Athlete facial expressions change depending upon how they are playing and injured players will sport bandages.

While on the field, players will experience the most true-to-life gameplay available, with carefully tuned A.I., realistic pace and balance. When attacking, players will notice a more challenging defense, one that requires a greater attention to strategy and quick passing. Referees are made to look and act more human, playing the advantage in foul situations or favoring the home team.

Winning Elevens renowned Master League mode continues the trend of massive improvements with an all-new format, and 40% more features over last years Winning Eleven 6. The competition now takes place within 4 regional leagues. Players will select the region in which they wish to participate and work their way up through the divisions in an attempt to compete in the Champions League. Additionally, the Master League introduces the ultimate franchise tool, a player search engine, allowing managers to search through the entire league for players with the specific skills, position, contract terms and salaries they are looking for.

Along with its popular cup tournaments, practice mode, friendly matches and a greatly expanded Master League, Winning Eleven 7 introduces a Shop element to the game. This feature adds a greater level of depth to the series, allowing players to earn points in training and exhibition games. These points can then be traded for new players, teams, stadiums, crowd effects, and strategies.

These additions plus a robust multiplayer mode and an all new multiple language menu system (Spanish and English) Winning Eleven 7 is certain to score with game fans.

Features:

• Pure soccer experience
  • All new game engine allowing for the most realistic re-creation of the sport
  • The most detailed graphics ever seen in the series
  • 100
  • s on new life-like animations and AI that feels anything but artificial
  • More Teams
  • now featuring 100 international and club teams
  • More Stadiums
  • 6 new stadiums for a total of 21
  • Dramatically expanded Master League with 40% more features, more strategy and more options
  • The ultimate franchise tool
  • New player search engine search by position, existing contract length, skill level, salary
  • Players look and move just like their real life counterparts and have facial expressions that change with the game situation
  • All new
  • Shop feature earn and trade for new stadiums, crowd effects, teams, players and strategies
  • Refs are more human and known to make the occasional biased call
  • Multiple language commentary and Menu systems

Jaja, de nieuwe PES komt uit. Elk jaar ren ik rond november naar de gamesshop om deze footygame te halen.
Ik zal eerlijk bekennen dat ik eerst FIFA speelde, maar na het lezen van een paar goede reviews had ik besloten om toch maar eens die andere game die toen nog in de schaduw van FIFA stond te proberen. De aankleding is misschien beter verzorgt in FIFA maar PES is inhoudelijk zoveel beter. FIFA heeft standaard een paar "fouten" in het spel waardoor je snel kunt scoren. En alle wedstrijden die je speelt lijken allemaal op elkaar, bij PES is iedere wedstrijd totaal anders. Hierdoor heeft PES een veeeel langere levensduur dan FIFA.

Can't wait

maandag 13 oktober 2003 @ 21:12:15 #28
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_13860066
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 13:48 schreef Nkjez het volgende:

[..]

Dat is nou juist het leukst aan het spel je kan niet met een mannetje hup 2 mensen passeren en een goal scoren

Koel, dat is nieuw voor mij. Dat is naemlijk mijn trucje om te scoren. Lange runs van de eigen helft af
pi_13893826
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 16:19 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik wacht ook nog even op Fifa 2004. Die schijnt nu toch echt goed te zijn

Word elk jaar ervan gezegd.
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 21:12 schreef twi het volgende:

[..]

Koel, dat is nieuw voor mij. Dat is naemlijk mijn trucje om te scoren. Lange runs van de eigen helft af

Lijkt me sterk. Volgens mij is dit ontzettend moeilijk in Pro Evo, zeker vergeleken met FIFA.

Ik zal je vertellen waarom ik overstapte naar Pro Evo sinds het net kwam op de PS1.

Toen ik met mijn vrienden FIFA speelde eindigde een voetbalspel op 5-8, 6-7, 4-3 van die belachelijke scores. Overigens kon je door op die schijnbewegingtoets rammen een idiote 360 graden spin maken en door iedereen heen gaan, wat erg onrealistisch was. Om van de ene doel naar de andere te komen had je maar 3 pasen nodig waardoor een goeie middenveld overbodig was.

Bij Pro Evo moet je hard werken om te scoren, ik vond het statisch gedeelte juist beter omdat je meer gaat voetballen in plaats van domweg van je middenveld iedereen ala Ronaldo wegspelen. De 1-2 opties waren fantastisch, evenals in Pro Evo de vrijheid om pases te geven waar je wilt met de analog stick (fifa kopieerde dit in 2003).

En nu wil ik graag jou redenen horen waarom Pro Evo "zwaar overschat" is.

...
pi_13893943
Is net nou de moeite om PES III te kopen als je PES en PES II al hebt? Voor een paar nieuwe moves en animaties ga ik niet weer 65 euro uitgeven.. Grafisch lijkt het ook niet echt geweldig verbeterd, en er is nog steeds geen licentie.. Ik vond FIFA 2002 -> FIFA 2003 een grotere verbetering dan PES -> PES II.. Sowieso vind ik de sfeer in FIFA beter, net als de graphics, moves, en licentie.. Dit staat enkel tegenover een betere gameplay van PES terwijl FIFA ook op dit punt met de 2003 versie een goede stap gedaan heeft...

Ik vond de veranderingen van PES II tov van PES eigenlijk te klein om 'm weer te kopen.. Die grafische en sfeerverbetering moet ik eerst nog maar eens zien.. En de grote vraag: hij kan niet online? Dan verliest ie zeker van FIFA 2004..

Dus overtuig mij om PES III wel of niet te kopen

pi_13894323
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 11:29 schreef devv05 het volgende:
Is net nou de moeite om PES III te kopen als je PES en PES II al hebt? Voor een paar nieuwe moves en animaties ga ik niet weer 65 euro uitgeven.. Grafisch lijkt het ook niet echt geweldig verbeterd, en er is nog steeds geen licentie.. Ik vond FIFA 2002 -> FIFA 2003 een grotere verbetering dan PES -> PES II.. Sowieso vind ik de sfeer in FIFA beter, net als de graphics, moves, en licentie.. Dit staat enkel tegenover een betere gameplay van PES terwijl FIFA ook op dit punt met de 2003 versie een goede stap gedaan heeft...

Ik vond de veranderingen van PES II tov van PES eigenlijk te klein om 'm weer te kopen.. Die grafische en sfeerverbetering moet ik eerst nog maar eens zien.. En de grote vraag: hij kan niet online? Dan verliest ie zeker van FIFA 2004..

Dus overtuig mij om PES III wel of niet te kopen

Tja, het is voor elke van dit soort series de vraag of je het opnieuw wil kopen of niet jaar in jaar uit.

Voor mij maakt het niet uit of ie wel online of offline is, omdat ik multiplayer toch altijd met vrienden speel.

Ik vind licentie de enige positieve ding van Fifa, moves en vooral gameplay is beter bij PES. En ik heb met 6 andere personen fifa 2003 gespeeld en vergeleken met Pro Evo vind ik het super slecht (ik snap nog steeds niet hoe mensen Fifa 2003 beter vinden dan PES2).

Als je twijfel dan koop je hm niet of koop je maar lekker Fifa, ik ben iig blij met mijn weloverwogen keuze.

...
  woensdag 15 oktober 2003 @ 16:43:14 #32
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_13900617
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 11:44 schreef Choller het volgende:

[..]

Tja, het is voor elke van dit soort series de vraag of je het opnieuw wil kopen of niet jaar in jaar uit.

Voor mij maakt het niet uit of ie wel online of offline is, omdat ik multiplayer toch altijd met vrienden speel.

Ik vind licentie de enige positieve ding van Fifa, moves en vooral gameplay is beter bij PES. En ik heb met 6 andere personen fifa 2003 gespeeld en vergeleken met Pro Evo vind ik het super slecht (ik snap nog steeds niet hoe mensen Fifa 2003 beter vinden dan PES2).

Als je twijfel dan koop je hm niet of koop je maar lekker Fifa, ik ben iig blij met mijn weloverwogen keuze.

Ik zeg niet dat FIFA beter is dan PES. Integendeel, ik heb m'n FIFA 2003 verkocht om PES en later PES2 te kopen. Maar ik vind die hallelujah-sfeer om PES ongegrond en onterecht. Die game IS niet zoveel beter. Hij heeft misschien een andere insteek, maar tenzij je je er zó in wilt verdiepen dat je alle facetten van de game beheerst (met inderdaad analoge passes, schijnbewegingen en dergelijken), is PES allemaal écht niet zoveel beter dan FIFA als wordt beweerd.
  • Bij PES is de gameplay goed te noemen, maar de graphics stellen helemaal niks voor.
  • Bij PES hangt er geen sfeer qua geluid in het veld, er zit geen emotie in het spel, of niet veel / goed uitgewerkt.
  • PES is net zo instabiel qua resultaten dan FIFA. Als ik in de Master League een wedstrijd met 4-0 win, kan ik de volgende met 1-3 verliezen om degene erna weer met 6-1 de computer van het veld te tikken.
  • Met een beetje goede timing kun je bij PES óók tegenstanders op het verkeerde been zetten, naar de goal rennen en 'm telkens op precies dezelfde manier (vrij schuin van de keeper) de tegenovergestelde hoek inknallen.
  • Bij PES gaan veel ballen die vanaf de rand van het strafschopgebied worden geschoten door een relatief goede speler de goel in (Shevshenko, Vieri, Henry, Aimar).
  • Bij PES kom ik ook regelmatig het gevoel tegen dat de game niet doet wat ik bedoel en op m'n controller uitvoer. Zelfs simpele passjes worden soms niet goed uitgevoerd.
  • Ik zal PES 3 wél kopen als 'ie op de Xbox uitkomt. Maar niet omdat ik verwacht dat hij beter is dan mijn PES 2, maar omdat er dan een Xbox Live functie in zal zitten. ALS hij al uit komt...

Voorlopig vind ik de demo van FIFA 2004 moeilijk genoeg en lukt het me echt niet om zomaar te scoren met een paar passjes. En dan staat 'ie nog wel op Amateur, en ik ben toch een bovengemiddeld FIFA-speler in de voorgaande edities...

woensdag 15 oktober 2003 @ 16:47:33 #33
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_13900693
    Ik krijg zeer binnenkort PES 1. Kostte me maar 9 euro, en ik ben benieuwd hoe het speelt
    pi_13900729
    Een Tournamentmeet zou wel kewl zijn
      woensdag 15 oktober 2003 @ 16:52:00 #35
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_13900766
    quote:
    Op woensdag 15 oktober 2003 16:49 schreef Duiveltja het volgende:
    Een Tournamentmeet zou wel kewl zijn
    Goed idee!
    Open een topic met animo check zou ik zeggen
    pi_13901855
    quote:
    Op woensdag 15 oktober 2003 16:52 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Goed idee!
    Open een topic met animo check zou ik zeggen

Animo zal er vast wel zijn, ik denk alleen dat de locatie een probleem gaat worden
      woensdag 15 oktober 2003 @ 23:43:48 #37
    37966 TimoBasso
    Vai Vai,we need Bayliss
    pi_13909407
    Wij hebben hem morgen binnen met de vracht op mijn werk

*Het geschenk van god

SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
    MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
    Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
    pi_13909559
    quote:
    Op maandag 13 oktober 2003 21:12 schreef twi het volgende:

[..]

huh?!?!?
    lees me zin is nog een keer en dan zie je er 'niet' tussen staan
      donderdag 16 oktober 2003 @ 01:42:10 #39
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_13911364
    quote:
    Op woensdag 15 oktober 2003 23:49 schreef Nkjez het volgende:

[..]

huh?!?!?
    lees me zin is nog een keer en dan zie je er 'niet' tussen staan

Die zag ik wel, maar ik scoor zo dus WEL.
    pi_13916654
    Morgen officieel in de winkels, maar nu al verkrijgbaar

Een leuke topic voor mensen die tot morgen moeten wachten: http://forum.pesinsight.com/showthread.php?t=2821&page=1&pp=15

pi_13917416
    quote:
    Do you know football? Konami knows football. Pro Evolution Soccer 3 is the ultimate fan's game. With a proper appreciation of the controls and the right players, PES3 makes it possible to sculpt opportunities out of opposing defences like the finest strikers in the world, without enduring the years of hard graft and rubbish hairstyles.

...

But of course the key to PES' success over the stat-heavier FIFA is what happens on the field, and particular the exquisitely rendered and animated players. At ECTS in 2002, the legendary Dino Dini told me that he didn't much care for games that 'fill the gaps' between button presses with an approximation of what the players would actually do, but PES gets it so right it's difficult to envisage a superior alternative. You may not be in absolute control of every limb, shoulder, haircut or curl of foot, but when you sweep the ball in to Raul on the edge of the box, charge up a shot and watch him fire it into the top corner of the net, or tug the R2 button and pull your player back towards the action as he reaches a bouncing ball, only to see him flick it over his shoulder and take off in the other direction, it is what you wanted.

...

Unlike other football games which are driven by the spectacular, PES3's visuals are driven by realism. This is what football - and footballers - genuinely look like, albeit with a bit more detail on close-ups. Sensible Soccer or Kick-Off may have been fun, but this is the actual sport.

...

Ultimately, whether or not you buy PES3 comes down to just one question: do you like football? If the answer is 'yes', then you need this. You need it more than you need oxygen.

...

Pro Evolution Soccer 3 is the beautiful game. No other videogame has ever captured the framework of the sport so completely, and ground its subtlest qualities between the vector units of Darth Vader's toaster, as this season's edition of the game. Anyone with an appreciation of football simply must own this.

Rating: 10 out of 10

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=53506 (met dank aan Strolie)
    ...
    pi_13919038
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2003 12:14 schreef Afunados het volgende:
    Morgen officieel in de winkels, maar nu al verkrijgbaar

Een leuke topic voor mensen die tot morgen moeten wachten: http://forum.pesinsight.com/showthread.php?t=2821&page=1&pp=15

Morgen al?? Ik dacht pas eind november

beter

pi_13920096
    quote:
    maar Sony wil nog wel eens met geld gooien voor excusieve rechten in Europe voor PES.
    Lijkt me nu stug aangezien ze FIFA 2004 al gaan bundelen met de Playstation 2 eind dit jaar had ik gehoord en aangezien FIFA online is op Playstation 2 dit jaar. Het schijnt zelfs zo dat Sony hun eigen This is Football uitgesteld heeft dit jaar voor FIFA.

Ik heb FIFA 2004 op een beurs in Belgie gespeeld op de PS2 en dit is toch echt een heel stuk beter moet ik zeggen. Ik wacht dit jaar op FIFA en ga PES maar even overslaan .

fleks fleks fleks fleks fleks , The Reflex!
    pi_13920841
    quote:
    Op zaterdag 11 oktober 2003 22:45 schreef ajachied het volgende:
    hij komt cker niet naar de xbox. Ik heb de final versie al van het internet afgehaald. Ik vin em WEER minder dan winning eleven. Was vorig jaar ook al met pes2, ook al komt pes later uit tog is winning beter??.

Daarom ga ik em niet kopen en w8 ik op winning eleven 7 final evolution. Die gaat weer dik doen net als WE6FE met WeDoIt patch.

Is we7fe al uit dan?
    we6fe met wedoit patch was echt super !!

mja hoop dat wel naar de xbox komt..want me ps2 is kapot

Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
    Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
    pi_13922146
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2003 13:51 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Morgen al?? Ik dacht pas eind november

beter [afbeelding]

Yep, in de meeste gameshops verkopen ze hem nú zelfs al
    pi_13922277
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2003 15:42 schreef Afunados het volgende:

[..]

Yep, in de meeste gameshops verkopen ze hem nú zelfs al

Ik ga hem pas eind volgend week halen aangezien ik nu moet leren voor tentamens
      donderdag 16 oktober 2003 @ 17:03:52 #47
    54310 Keano
    PSV / Celtic
    pi_13924136
    Hahaha ik heb hem ook al!!

Er lagen zeker 10 exemplaren bij de FRS in Eindhoven

Nu dus eentje minder.

"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
    pi_13925657
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2003 17:03 schreef Keano het volgende:

Nu dus eentje minder.

Zou me niks verbazen als ze alweer uitverkocht zijn
      donderdag 16 oktober 2003 @ 18:19:01 #49
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_13926006
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2003 14:54 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Is we7fe al uit dan?
    we6fe met wedoit patch was echt super !!

mja hoop dat wel naar de xbox komt..want me ps2 is kapot

WTF is een we do it patch?
      donderdag 16 oktober 2003 @ 19:37:54 #50
    37966 TimoBasso
    Vai Vai,we need Bayliss
    pi_13928095
    ik vind hem een beetje tegenvallen
    SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
    MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
    Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
      vrijdag 17 oktober 2003 @ 10:35:21 #51
    46898 Marla_Singer
    Zachte G... Dikke L
    pi_13938795
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2003 17:03 schreef Keano het volgende:

Nu dus eentje minder.

Vertel, vertel...

Hoe issie ? Is het de moeite waard om hem straks na m'n werk meteen te gaan halen ?

En wat kost ie ?

Vrouwen zijn net stoelen, als je er niet op zit staan ze in de weg...
    pi_13938840
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2003 19:37 schreef TimoBasso het volgende:
    Ik vind het een beetje heel veel PES2
    fleks fleks fleks fleks fleks , The Reflex!
    pi_13943710
    Ik heb hem gister ook gekocht bij FRS in Haarlem, heb hiervoor alleen TIF en FIFA gespeeld dus de besturing is ff wennen. Verder super vet spel!!! Bij FRS was ie 59,99 en bij E-Plaza 67,99....
      vrijdag 17 oktober 2003 @ 14:39:58 #54
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_13944760
    quote:
    Op vrijdag 17 oktober 2003 10:37 schreef DamianVazzi het volgende:

[..]

Soortvan EA-achtige update ofzo?

Van Nistelrooij heet dit jaar niet Oranges023 maar Oranges 011?

pi_13945645
    quote:
    Op vrijdag 17 oktober 2003 14:39 schreef twi het volgende:

[..]

Soortvan EA-achtige update ofzo?

Van Nistelrooij heet dit jaar niet Oranges023 maar Oranges 011?

Een WeDoIt patch, de echte die-hards van WE series kennen die als geen ander, is een patch die alles heeft vertaald naar het engels en ook de tenue's reclameborden Crowd chants er in gooit. ( dus ook bijvoorbeeld "Hand in Hand")

Link = http://digilander.libero.it/wedoit/

Winning Eleven 7 is gewoon de SHIT !!!

pi_13945680
    quote:
    Op donderdag 16 oktober 2003 19:37 schreef TimoBasso het volgende:
    Heb ik ook altijd als het spel pas heb, daarna ga je het steeds betere vinden.

(hoop ik voor je )

pi_13945820
    quote:
    Op vrijdag 17 oktober 2003 10:37 schreef DamianVazzi het volgende:

[..]

Als je de kans nog heb zou ik hem dan omruilen voor de Japanse versie WE7 , die is zoveel beter !!!
      vrijdag 17 oktober 2003 @ 15:25:44 #58
    46898 Marla_Singer
    Zachte G... Dikke L
    pi_13945871
    quote:
    Op vrijdag 17 oktober 2003 14:01 schreef FUNKDOCTOR het volgende:
    Ik heb hem gister ook gekocht bij FRS in Haarlem, heb hiervoor alleen TIF en FIFA gespeeld dus de besturing is ff wennen. Verder super vet spel!!! Bij FRS was ie 59,99 en bij E-Plaza 67,99....
    Dankjewel... Zijn er ook ervaringen van mensen die met eerdere versies gespeeld hebben (PES 2, ISS Pro Evolution enz...). Hoe is het spel verbeterd / veranderd ???
    pi_13945912
    quote:
    Op vrijdag 17 oktober 2003 14:01 schreef FUNKDOCTOR het volgende:
    Eentje die het "licht" heeft gezien
    pi_13950403
    Ik heb 'm ook.
    Speel Iss/Pes al sinds Iss op de SNES.
    Ik heb ook WE7 alleen die doet het niet op mijn half kapotte playstation.
    Ik heb nog maar een stuk of 5 wedstrijden PES3 gespeeld en ik vind het er in ieder geval een stuk realistischer uitzien.
    pi_13950958
    quote:
    Op vrijdag 17 oktober 2003 18:25 schreef jimjim1983 het volgende:
    Ik heb 'm ook.
    Speel Iss/Pes al sinds Iss op de SNES.
    Ik heb ook WE7 alleen die doet het niet op mijn half kapotte playstation.
    Ik heb nog maar een stuk of 5 wedstrijden PES3 gespeeld en ik vind het er in ieder geval een stuk realistischer uitzien.
    Is het geluid beter?
    pi_13951049
    Zijn er trouwens ook lijnrechters te zien?
      vrijdag 17 oktober 2003 @ 19:10:40 #63
    10785 Smots
    The Angriest Dog In The World
    pi_13951327
    als het goed is heb ik 'm maandag binnen (of uiterlijk dinsdag)
    The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
    pi_13952048
    quote:
    Op vrijdag 17 oktober 2003 18:56 schreef Duiveltja het volgende:
    Zijn er trouwens ook lijnrechters te zien?
    Nee nog steeds niet, de scheids ook niet tenzij je een overtreding maakt. Zelfde als PES2 dus.

En wat bedoel je met geluid? Het commentaar is ietsje beter maar blijft bagger. Het 'raken van de bal' klinkt wel erg goed vind ik.
    Het publiek klinkt ook veel beter, soms beginnen ze ook te zingen. dit klinkt erg goed.

pi_13952072
    quote:
    Op vrijdag 17 oktober 2003 19:44 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Nee nog steeds niet, de scheids ook niet tenzij je een overtreding maakt. Zelfde als PES2 dus.

En wat bedoel je met geluid? Het commentaar is ietsje beter maar blijft bagger. Het 'raken van de bal' klinkt wel erg goed vind ik.
    Het publiek klinkt ook veel beter, soms beginnen ze ook te zingen. dit klinkt erg goed.

Kut Klein detail maar is wel leuk om te zien.
    Ja dat bedoelde ik met geluid
      vrijdag 17 oktober 2003 @ 19:58:50 #66
    46898 Marla_Singer
    Zachte G... Dikke L
    pi_13952299
    Is er veel aan de gameplay veranderd ?

Ik vond persoonlijk de gameplay bij ISS Pro Evolution wel iets fijner en leuker als bij PES2 !!!

Jullie ?

pi_13955813
    ja ik vind het veel lekkerder en realistischer spelen dan PES2, de foute aannames zijn zo goed als verdwenen.
    Minpunt vind ik wel dat sommige scheidsrechters erg streng zijn en voor bijna alles fluiten.
    Weet iemand of je Collina trouwens ook als scheids kunt krijgen? aangezien hij wel op het hoesje staat.

De Pes shop is ook een leuk idee, hier kan je met punten allerlei dingen unlocken zoals spelers, teams, haardrachten enz.

pi_13956182
    wat trouwens ook mooi aan het geluid is is dat wanneer er een wissel komt je hoort dat die in het stadion wordt omgeroepen en het publiek reageert hierop door de speler toe te juichen of juist uit te fluiten
    pi_13956646
    quote:
    Op vrijdag 17 oktober 2003 23:05 schreef jimjim1983 het volgende:
    wat trouwens ook mooi aan het geluid is is dat wanneer er een wissel komt je hoort dat die in het stadion wordt omgeroepen en het publiek reageert hierop door de speler toe te juichen of juist uit te fluiten
    orange113 has been replaced by orange227?
      vrijdag 17 oktober 2003 @ 23:49:53 #70
    529 twi
    Het lichtje is uit...
    pi_13957328
    quote:
    Op vrijdag 17 oktober 2003 23:22 schreef devv05 het volgende:

[..]

Zal wel "Number 11 is out for Number 23" zijn ofzo
    pi_13962425
    quote:
    Op vrijdag 17 oktober 2003 23:22 schreef devv05 het volgende:

[..]

Nee je hoort alleen dat er iets omgeroepen wordt en het publiek reageren, je kan niet verstaan wat er gezegd wordt. Zoals de engelse ondertiteling op een DVD zegt: "Indistinct conversation"
      zaterdag 18 oktober 2003 @ 14:26:58 #72
    54310 Keano
    PSV / Celtic
    pi_13964467
    Dat gezeur over die namen die niet kloppen slaat echt nergens op.
    Als je er ff goed voor gaat zitten dan heb je binnen anderhalf uur zowat alle club en spelersnamen veranderd.

Spel bevalt me tot nu toe echt uitstekend, de bal-aannames zien er veel realistischer uit en je kan mooie 1-2tjes maken die vooral handig zijn als je gewend bent om veel over de flanken te spelen.

"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
    pi_13965147
    je hoeft eigenlijk ook alleen maar de nederlandse namen te veranderen, voor de rest klopt bijna alles.

Het schieten vind ik heel goed uitgewerkt in dit spel, je kan eindelijk eens lekker uithalen, volleys maken wanneer het hoort, goed van ver schieten enz.

pi_13965199
    quote:
    Op zaterdag 18 oktober 2003 15:06 schreef jimjim1983 het volgende:
    je hoeft eigenlijk ook alleen maar de nederlandse namen te veranderen, voor de rest klopt bijna alles.

Het schieten vind ik heel goed uitgewerkt in dit spel, je kan eindelijk eens lekker uithalen, volleys maken wanneer het hoort, goed van ver schieten enz.

Wat is er anders dan?
    pi_13969184
    Is de manier van schieten ook verandert?

In Pes 2003 kon je eik alleen echt lekker uithalen als je een beetje schuin stond tov het doel

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')