abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 oktober 2003 @ 22:07:00 #1
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_13799133
in navolging van het vorige topic:

Stripdagen 2001

Ben ik benieuwd wie er dit jaar gaan. Voor mij dit keer op een steenworp afstand

Meer informatie over de stripdagen en waar ze gehouden worden

Zaterdag naar de ouwe lullen meet 30ers meet, zondag ga ik dan maar eens veel euro's wegsmijten aan strips

Ik zoek oa een Asterix in het Latijn. En natuurlijk ff naar de Don Lawrence Fanclub
Ik zal mijn wenslijstje uitdraaien want ik weet toch niet uit mijn hoofd wat voor rommel ik allemaal wil...

Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 oktober 2003 @ 23:38:26 #2
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_13801222
ik ga niet. Den Bosch was al niets de laatste jaren, en in het Archeon heb ik niet zoveel vertrouwen (en het is bovendien nog minder makkelijk te bereiken geloof ik zo).
Archeon is kleiner, en deels buiten, voor zover ik het begrepen heb. Nee ik ga een week later wel naar Essen (Duitsland), naar die spellenbeurs. daar is ook een grote stripbeurs bij heb ik begrepen.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 11:36:01 #3
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_14026878
stormlooptopic

Isa, gooi er maar een slotje op, de daagjes zijn voorbij

Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_14189405
Okay

Ik dacht nog wel dat Fok een aantal stripfans had, maar dat valt dus beetje tegen.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')